Partner vernederen

27-02-2014 17:33 65 berichten
Ik had het laatst met mijn partner over bovenstaande. Het zit niet echt in mij om te doen maar hij gaf aan dat wel leuk te vinden, dat ik hem dus met woorden en daden verneder. Lijkt mij best een keer leuk maar ik zou niet weten hoe.



Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaring hiermee.
Wat een klein lelijk vies piemeltje?
quote:Annapalona schreef op 27 februari 2014 @ 17:36:

Wat een klein lelijk vies piemeltje?Hahahaha, ik heb zo een flauw vermoeden dat hij dan toch boos zou worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 27 februari 2014 @ 17:36:

Wat een klein lelijk vies piemeltje?

Zoiets inderdaad.



En vraag tijdens de 'daad' of hij er al in zit?! Is vast vernederend genoeg.
.
Een man die graag vernederd wil worden, nee daar word je nat van
Hahaha, ik zie de grap er wel van in.



Ik dacht meer aan hem vastbinden met roze handboeien zodat hij niets meer kan. Ik ben er echt helemaal niet in thuis.
Alle reacties Link kopieren
In de hoek zetten? Het huishouden in zijn nakie laten doen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 27 februari 2014 @ 17:45:

In de hoek zetten? Het huishouden in zijn nakie laten doen?En hem dan toebijten dat hij een waardeloos zwijn is die niks kan.
quote:Fame schreef op 27 februari 2014 @ 17:45:

In de hoek zetten? Het huishouden in zijn nakie laten doen?Voor dat laatste hebben we een huishoudster maar dat eerste is best een leuk idee voor als ik een keer geen zin heb
quote:upperclass schreef op 27 februari 2014 @ 17:45:

Hahaha, ik zie de grap er wel van in.



Ik dacht meer aan hem vastbinden met roze handboeien zodat hij niets meer kan. Ik ben er echt helemaal niet in thuis.



Ja roze handboeien zijn heel vernederend voor een man.

Ik zou hem om echt te vernederen dan ook nog voor een raam vastmaken naakt en hem daar een paar uur overdag laten hangen... heerlijk vernederend
quote:Annapalona schreef op 27 februari 2014 @ 17:47:

[...]





Ja roze handboeien zijn heel vernederend voor een man.

Ik zou hem om echt te vernederen dan ook nog voor een raam vastmaken naakt en hem daar een paar uur overdag laten hangen... heerlijk vernederend Prima plan, krijgt ie er een roze string bij
quote:Fame schreef op 27 februari 2014 @ 17:45:

In de hoek zetten? Het huishouden in zijn nakie laten doen?En als hij het fout doet, over de knie
Alle reacties Link kopieren
Ik zou harder opdrogen dan een ouwe krant...

Wat een afknapper!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Laat zijn pinpas én zijn creditcard stiekem uit totdat je helemaal sufgeshopt bent en stop de pasjes terug in z'n portemonnee. Staat 'ie daar de dag daarna met z'n volle kar weekendboodschappen: MAXIMUM BEREIKT, BETAAL ANDERS. Zeer vernederend en jij hebt er ook nog wat aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een sadisten hier
quote:Yavanna schreef op 27 februari 2014 @ 18:13:

Wat een sadisten hier Hij wil toch vernederd worden? :D
quote:matroesjka_ schreef op 27 februari 2014 @ 18:14:

[...]



Hij wil toch vernederd worden? :DWel iets met sex. Al ben ik blij met de ideeën .
Oh nee daar weet ik niks van. Als ik zin heb om mijn partner te vernederen heb ik geen zin in seks.
Ik heb dit ooit gedaan... het zit niet in mij om te vernederen... dat vind ik niet leuk. Teasen echter wel. Dus daar begon het mee... beetje woordkeus aanpassen, wat lichte chantage (foto maken en doen alsof je die gaat posten wat je dus duidelijk niet doet) en is ook wel verder gegaan in de slaapkamer....



Het probleem hier was echter dat ik het allemaal best wilde doen zolang de man in kwestie het nog leuk vond en geen echte pijn had.



Punt met echt vernederen is dat het je dan niet meer uitmaakt wat de ander vindt, en dat het puur jouw spelletje is.En aangezien de man in kwestie echt vernederd wilde worden, wilde hij dus dat ik sadistisch werd. En daarmee gevoelsmatig de binding met hem verloor tijdens sex. Maar ik ben niet sadistisch ...verre van zelfs. En dus werkte dit voor mij absoluut niet.



Experimenteren prima, leuk. Wat slaan, chanteren, etc ook prima. Maar serieus vernederen en kleineren...nee bedankt
Wat wil hij zelf? Wat vindt hij spannend en opwindend?

Er zijn zoveel vormen van seksuele vernedering, hij vindt vast niet alles leuk.
Ik denk dat de woordkeus ' vernederen' niet helemaal de goeie is, maar dat je domineren of 'wat meer de touwtjes in handen hebben' bedoelt. Correct me if I'm wrong.
Alle reacties Link kopieren
Een mega dildo in zijn kont stoppen terwijl hij vast gebonden zit aan het bed......???
Alle reacties Link kopieren
Ik maakte een paar jaar geleden in een heeeeele dronken bui (ik drink normaal nooit) een grap met de lul van mn vriend. K pakte m beet en keek m zwoel aan alsof k m ging pijpen maar deed op t laatste moment ineens of het een microfoon was en zei: 'hallo hallo hier radio oranje!'

ik vond het een enorm goeie grap op dat moment en lag bijna dubbel. Hij wat minder. Toen die ook gelijk slap werd zei ik ook nog met een beteuterd gezicht 'ach gossie, nou is ie zomaar weg!'



Hij kan er nu nog pissig om worden en was aardig vernederd.
quote:jessicaaa schreef op 27 februari 2014 @ 19:37:

Ik maakte een paar jaar geleden in een heeeeele dronken bui (ik drink normaal nooit) een grap met de lul van mn vriend. K pakte m beet en keek m zwoel aan alsof k m ging pijpen maar deed op t laatste moment ineens of het een microfoon was en zei: 'hallo hallo hier radio oranje!'

ik vond het een enorm goeie grap op dat moment en lag bijna dubbel. Hij wat minder. Toen die ook gelijk slap werd zei ik ook nog met een beteuterd gezicht 'ach gossie, nou is ie zomaar weg!'



Hij kan er nu nog pissig om worden en was aardig vernederd.



Vernederend? Gewoon een enorme afknapper dat je je zo gedraagt, omdat je teveel gezopen hebt.



Vernedering heb je in alle soorten en maten en alleen de man van TO kan haar vertellen wat hij wil.
Alle reacties Link kopieren
De vraag is of hij echt vernederd wil worden, of te wel mentaal sadisme, of wil hij meer een spel-vernedering, waarbij hij zich ongemakkelijk voelt, maar dat hij zelf nog wel leuk vind?



Ik vermoed echter dat jullie het tweede bedoelen. En dat je dus vooral het ongemakkelijke en niet het vernederende gevoel moet zoeken. Dingen die hij stiekem, ergens wel wil, maar die hij niet durft. Waarbij jij hem een grens over moet duwen. Of dit nu is anaal genomen worden door een vrouw, facesitting, hem vastbinden met flussyhandboeien of in een roze jurkje het huis moeten schoonmaken.

Wij kunnen dan met allemaal ideetjes komen, maar jij bent de gene die hem het beste kent en het beste kan inschatten wat hem dat gevoel zou kunnen geven. Wat is precies ongemakkelijk genoeg dat het wel wat doet, maar dat het niet te ver gaat voor hem.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven