Penis te groot of vagina te klein?

15-06-2011 19:22 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers!

Ik ben een vrouw van 23 en kwam na wat zoeken op internet dit forum tegen en aangezien hier iedereen nogal openhartig is over sex, heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en mij aangemeld.

Ik heb sinds een half jaar een vaste vriend en we hebben het echt geweldig samen. Mijn vriend ziet er goed uit en is ook nog eens heel erg lief. We hebben regelmatig sex met elkaar, en dan bedoel ik minstens 5x per week.

Maar nu komt het, hij is in mijn ogen nogal fors geschapen en vaginale sex doet bij mij echt pijn. We hebben al van alles geprobeerd zoals glijmiddel en diverse standjes maar het blijft pijn doen. Ik heb er bij vorige relaties nooit last van gehad, maar dan waren ze ook kleiner. Ik heb mijn vriendinnen al om raad gevraagd maar deze zien het probleem niet en maken er grapjes over dat ik hem wel naar hen langs mag sturen.Ja doei, NO WAY!

Pijpen gaat wel goed, maar ik blijf het sperma vies vinden!!

Ik weet dat ik hem er een plezier mee doe, dus ik laat het toe en bovendien doet hij het ook erg lekker en kom ik geregeld tot een climax. We zouden graag allebei vaginale sex hebben, maar waarom doet het zo'n pijn??? Ben ik soms te nauw en is hier iets aan te doen??? Is er een bepaald standje wat het wat minder pijnlij maakt?? Size does matter in dit geval. groetjes Michelle
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Precies, geen doggy dus, want dan ga je door de grond.
Alle reacties Link kopieren
om wijzer te worden kan je beter op educatieve sites kijken, of naar discovery channel
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 15 juni 2011 @ 19:56:

om wijzer te worden kan je beter op educatieve sites kijken, of naar discovery channelPrecies; de forummers hier doen ook gewoon maar wat, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
lengte kan geen probleem zijn!

Dan heb je een slechte minnaar aan de haak geslagen. Hij moet dan wat eerder weet terug
Alle reacties Link kopieren
quote:michelle301 schreef op 15 juni 2011 @ 19:50:

Ik denk niet dat ik hier veel wijzer word.Als je mijn vraag niet wilt beantwoorden, kan ik je idd. niet veel wijzer maken... je geeft wat weinig info, TO-er.
Alle reacties Link kopieren
heb toch geleerd dat Denen een grote snikkel hebben. Willeke Alberti was zo gek nog niet met haar Zeuren Lerby
Alle reacties Link kopieren
Twijfel je nog waarheen jij en je vriendinnen op vakantie moeten gaan? Misschien kan dit artikel je helpen. Website Target map heeft de gemiddelde lengte van een penis in erectie per land onderzocht.





Grote penis

Vroeg jij je ook altijd al af of het echt waar is dat negers een grote penis hebben? Afrikanen hebben inderdaad een grote penis, maar het is niets vergeleken met de mannen uit het noorden van Zuid-Amerika. Zo hebben de mannen uit Ecuador een gemiddelde penislengte van 17,77 cm en de penis van de Colombianen en Venezolanen is gemiddeld 17,03 cm.



Penissen op vakantie

Als jij feestvakantie wil, raad ik je Rimini aan. De gemiddelde penislengte van de Italianen is namelijk 15,74 cm. Je kunt ook naar Chersonissos gaan, maar dat scheelt met 14,73 cm meer dan een centimeter. Als jij met je vriendinnen naar Marmaris gaat, hoop ik dat je geen Turkse man tegen het lijf loopt, want zijn penis zal rond de 14,11 cm zijn. De badplaatsen Ibiza en Salou raad ik je helemaal af, want de gemiddelde lengte van een Spaanse penis is 13,85 cm.



Europese penis

We kunnen ook prima thuisblijven, want wij hoeven niet te klagen met de Nederlandse mannen. Met een gemiddelde lengte van 15,87 cm staat Nederland op de 4e plek van Europa. De Hongaren staan met 16,51 cm voorop, daarop volgen de Fransen met 16,01 cm. Op de 3e plek staan de Tsjechen met een gemiddelde penislengte van 15,89 cm.



Kleinste penis

Als jij niet van een klein geslacht houdt, ga dan niet naar Azië. Van de grootste Aziatische vakantiebestemmingen, heeft Indonesië met 11,67 cm de grootse gemiddelde penis. Daarop volgt Maleisië met 11,49 cm, China met 10,89 cm, India met 10,24 cm en als laatste Thailand met 10,16 cm. De Zuid-Koreanen hebben het kleinste geslachtsdeel ter wereld, in erectie is de penis nog steeds maar 9,66 cm.



Ben jij benieuwd naar de Wereldkaart der Penislengte? Klik dan en kom erachter hoe groot het geslacht van jouw vakantievriendje ongeveer zal zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Da's net zo'n vooroordeel, als dat negers een grote pik zouden hebben.
Alle reacties Link kopieren
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik nou heel toevallig wel eens een Turk hebben gehad met een enorme joekel!
Alle reacties Link kopieren
hou je handen ertussen zodat hij niet zo diep kan
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoey_ schreef op 15 juni 2011 @ 20:21:

Laat ik nou heel toevallig wel eens een Turk hebben gehad met een enorme joekel!Dat was die ene uitzondering die de regel bevestigt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had eens een zwarte man met een gigantische lul. Zo`n enorme lul dat zij gewoon scheurtjes had aan de binnenkant van haar vagina. Was ook pijnlijk dus. Maar het wende na verloop van tijd, de vagina went echt aan het formaat, dus dat en veel glijmiddel, dan gaat het op een gegeven moment goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2011 @ 20:27:

[...]





Dat was die ene uitzondering die de regel bevestigt.Wel heel toevallig dan, dat ik net die ene trof met een enorme jodokus.
Alle reacties Link kopieren
Maarre, Michelle, na al deze cijfers is de vraag: Heb je hem al eens gemeten? Dan weet je of hij bovenmodaal is. Maar als je bij vorige partners geen last had dan zal dat wel.



Overigens is het een beetje stom dat hier gezegd wordt: Er kan een kind door, dus niet zeuren! Tegen die tijd is je lichaam goed voorbereid en verweekt door de hormonen. En dan nog zullen de meeste vrouwen het met me eens zijn dat het niet echt een pretje is om een babyhoofd met een omtrek van 35 cm of meer te laten passeren. Dat doe je niet echt voor de lol 5x per week hoor!



En je bent vast niet ineens vaginistisch geworden, terwijl de sex met die andere jongens gewoon goed ging.



Kortom: Balen! Mismatch.. Zoeken naar andere standjes en als het zo blijft, helaas ander maatje zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoey_ schreef op 15 juni 2011 @ 20:34:

[...]





Wel heel toevallig dan, dat ik net die ene trof met een enorme jodokus.Da's Karma, meid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2011 @ 20:37:

[...]





Da's Karma, meid.











Da gleuf ik nie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoey_ schreef op 15 juni 2011 @ 20:39:

[...]











Da gleuf ik nie.Wie Karma het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Nooit meer een grote, dikke joekel voor jou, dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik word zo blij van dit soort topics
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2011 @ 20:53:

[...]





Wie Karma het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Nooit meer een grote, dikke joekel voor jou, dus.Daar ga jij gelukkig niet over, BGB.
Alle reacties Link kopieren
quote:manga40 schreef op 15 juni 2011 @ 20:36:

Overigens is het een beetje stom dat hier gezegd wordt: Er kan een kind door, dus niet zeuren! Tegen die tijd is je lichaam goed voorbereid en verweekt door de hormonen. En dan nog zullen de meeste vrouwen het met me eens zijn dat het niet echt een pretje is om een babyhoofd met een omtrek van 35 cm of meer te laten passeren. Het kan ook dan nog niet eens bij iedereen... geen idee voor hoevelen dit geldt, maar bij een te smal bekken of een te smal "baringskanaal" volgt tegenwoordig altijd een keizersnee om schade te voorkomen. En aangezien een keizersnee de meest toegepaste operatieve ingreep wereldwijd is.



Maar hoe kan de lengte nou een probleem zijn, dan gaat hij maar wat minder diep... lijkt me vanzelfsprekend. Vaag topic.
Alle reacties Link kopieren
Kleinste penis

Als jij niet van een klein geslacht houdt, ga dan niet naar Azië. Van de grootste Aziatische vakantiebestemmingen, heeft Indonesië met 11,67 cm de grootse gemiddelde penis. Daarop volgt Maleisië met 11,49 cm, China met 10,89 cm, India met 10,24 cm en als laatste Thailand met 10,16 cm. De Zuid-Koreanen hebben het kleinste geslachtsdeel ter wereld, in erectie is de penis nog steeds maar 9,66 cm.



Ik zou al juichen als mijn man die lengte zou halen. Viva Zuid-Korea...!
Alle reacties Link kopieren
quote:manga40 schreef op 15 juni 2011 @ 20:36:

Maarre, Michelle, na al deze cijfers is de vraag: Heb je hem al eens gemeten? Dan weet je of hij bovenmodaal is. Maar als je bij vorige partners geen last had dan zal dat wel.Ik heb hem nooit gemeten, dat is volgens mij iets wat mannen zelf wel doen, ik weet het niet precies, ik schat rond de 20cm.
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Of je moet ff een paar kinderen baren, gaat het wellicht wel wat makkelijker daarna
Alle reacties Link kopieren
Nee, nu even serieus. Ik denk dat je gewoon bepaalde standjes moet mijden. Wat langer voorspel misschien? En vragen hem niet zo diep te beginnen, eerst een klein beetje naar binnen en zo langszaam opbouwen.

Doggy zou ik afraden...lijkt me niet erg fijn in jouw geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven