Per ongeluk seks

28-08-2014 02:25 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Edit: verder over sexsomnia]



Ik kom als nachtmens nog wel eens wat later bij mijn vriend liggen. Mijn vriend ligt nu al in bed bijvoorbeeld. En als ik dat dan doe wil mijn vriend wil nog wel eens in zijn slaap mijn hand down there neerleggen. Ik denk dan: 'oh vriend heeft zin in seks, nou, dan gaan we maar eens wat doen met die hand'. Paar minuutjes later wordt hij wakker en denkt hij dat ik begon. Terwijl het initiatief toch duidelijk bij hem lag.



Ook is het al eens voorgekomen dat ik echt ontzettend zin had in seks vlak voor ik ging slapen. Opeens word ik wakker terwijl we al met voorspel bezig zijn. Echt geen idee hoe dat gebeurd is.
anoniem_204801 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 12:27
Reden: Blijkbaar toch niet grappig :-p
% gewijzigd
There isn't a way things should be. There's just what happens, and what we do. Terry Pratchett, A Hat Full of Sky
De vraag is hoe het kan dat je naast je baas/ buurman/ man van je BFF in bed ligt. Waar zit daar het 'per ongeluk' aspect?
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt het eerder over sexsomnia. Wat overigens ook best gevaarlijk kan zijn.



Maar inderdaad zoals eerder gezegd. Hoe is het mógelijk dat je ineens met een totaal ander iemand in bed ligt. Iemand waar je tochal niet naast hoort te liggen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, serieuze reacties. Sorry. Deze post was niet serieus bedoeld...meer met een knipoog, natuurlijk gebeurt dat niet met een vreemde.



Sexsomnia, daar heb ik nog nooit eerder van gehoord. Klinkt interessant. Hoe is dat gevaarlijk?
There isn't a way things should be. There's just what happens, and what we do. Terry Pratchett, A Hat Full of Sky
Alle reacties Link kopieren
Nee, een piemol valt niet naar binnen.

Het gaat meer om zo overmand zijn door lust, dat je niet meer kon stoppen.

Vergelijkbaar met: 1 koekje nemen en de hele rol leeg eten. 'per ongeluk'.
quote:jonose schreef op donderdag 28 augustus 2014 02:40 Hahaha, serieuze reacties. Sorry. Deze post was niet serieus bedoeld...meer met een knipoog, natuurlijk gebeurt dat niet met een vreemde.



Sexsomnia, daar heb ik nog nooit eerder van gehoord. Klinkt interessant. Hoe is dat gevaarlijk? Nou, haha, ik lach me kapot.
Ik lees nooit ergens 'het ging per ongeluk' in minnaartopic. En ik snap ook niet waarom dit dan niet dáár gezegd kan worden. Of wou je dit gewoon even kwijt?
O mij is dat ook weleens gebeurt...toen ik nog jong was.

Waren we op kamp en dacht ik de piemol van mijn vriendje in het donker te herkennen...weg was ie ineens. Bleek die, de volgende ochtend, van zijn buurman te zijn...oeps foutje!



Zoiets?
Jij bent nieee goeddddd
quote:lilalinda schreef op 28 augustus 2014 @ 08:13:

Nee, een piemol valt niet naar binnen.

Het gaat meer om zo overmand zijn door lust, dat je niet meer kon stoppen.

Vergelijkbaar met: 1 koekje nemen en de hele rol leeg eten. 'per ongeluk'.



Dat van die koekjes heb ik dus best wel vaak, en dat ben ik dan echt niet van plan. Maar gelukkig nooit in mijn slaap.

Hoe is dat trouwens vergelijkbaar met seks? Dat je een scharrel hebt met de keeper en dat je dan ook spontaan en per ongeluk de rest van het elftal maar even meepikt, tegen de lekkere trek?



Er gaat weer een wereld voor me open.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 28 augustus 2014 @ 08:50:

[...]





Dat van die koekjes heb ik dus best wel vaak, en dat ben ik dan echt niet van plan. Maar gelukkig nooit in mijn slaap.

Hoe is dat trouwens vergelijkbaar met seks? Dat je een scharrel hebt met de keeper en dat je dan ook spontaan en per ongeluk de rest van het elftal maar even meepikt, tegen de lekkere trek?



Er gaat weer een wereld voor me open.Hahahaha, ik denk dat ze meer bedoelt dat je een leuke flirt heb met iemand en dat je dan niet meer kan stoppen en voor je het weet met elkaar in bed beland.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan gevaarlijk zijn als je bijvoorbeeld kinderen hebt.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:zas schreef op 28 augustus 2014 @ 08:21:

[...]



Nou, haha, ik lach me kapot.



Sorry, in mijn hoofd was het grappig. Ik dacht even wat luchtigheid tussendoor. Het was niet mijn bedoeling iemand te beledigen of hier een discussie over vreemdgaan te beginnen. Het leek me gewoon een grappig verhaal. Slotje dan maar? Of verder over sexsomnia?



@Mies85. Ik heb het even gewikipediaad en zie dat het inderdaad gevaarlijk kan zijn. Mijn vriend slaapwandelt niet en is ook niet dwingend, als ik mijn hand er weg haal en ergens anders neerleg slaapt hij ook rustig verder. Dus ik maak me nog geen zorgen. Maar misschien wel opletten met kinderen in bed in de toekomst dus.
There isn't a way things should be. There's just what happens, and what we do. Terry Pratchett, A Hat Full of Sky
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar eens een docu over gezien. Een moeder die nu niet meer haar kinderen in huis heeft. Heel bizar
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven