Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:49.
Dit onderwerp heeft 84 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 20:33.
- Al surfend kwam ik natuurlijk totaal perongeluk op deze bijzondere vibrator tegen..
Wie vindt de raarste vibo ever ?
borodini wijzigde dit bericht op 15-03-2010 13:25 met 30%Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ah, te laat
Handig ! Zo heb je je dildo altijd bij de hand, en niemand die het ziet.Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....- Ik heb onlangs een vibrator bewaarhoesje gehaakt :

- E hij praat ook nog
Talking Vibrator... ben je nog niet van die zeurende man af?!quote:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje.

Voor mijn Jezus en Maria verzameling :Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Bad spellers of the world, untie!
668: the neighbour of the Beast.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....- De vibrator van MV

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen.... - Phone home? (in combi met die gezellig pratende vieb)

- Ieuw, die ETgerimpelde vinger
Daar kan je toch je kunstje niet mee doen ?Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen.... - Oke, het is geen vieb, maar wel hilarisch;

Bad spellers of the world, untie!
En hij licht ook nog op in het donker. Misschien is dat het wel; makkelijk te vinden in je nachtkastjequote:borodini schreef op 15 maart 2010 @ 13:36:
Ieuw, die ETgerimpelde vinger
Daar kan je toch je kunstje niet mee doen ?- quote:hanneke000 schreef op 15 maart 2010 @ 13:37:
Oke, het is geen vieb, maar wel hilarisch;
[afbeelding]
WTF??!
- Delen met je zoon...