S.M. Vrouw drijft dominantrol laatste tijd iets te ver door.

15-07-2014 00:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben al enige jaren een goed seksleven.

Nu is het zo dat we alles behalve bekrompen zijn en ook vaak aan S.m. doen.

Hierbij moet m,en dan denken aan de welbekende verkleedpartijen en rolverdelingen met bijbehorende ''martelingen''

Hierbij te denken aan de eveneens bekende attributen:

Boeien, zwepen tepelklemmen en beugels.



Tot nu toe is mij dat goed bevallen.

Nu valt het mij echter op dat mijn vrouw de laatste tijd een beetje doordrijft, ze zoekt steeds sneller mijn pijngrens op en gaat hier ook wel eens bewust over heen. ik krijg dan ook wel eens de indruk dat ze dit expres doet.

Nu is een beetje ''sadisme'' natuurlijk inherent aan deze seksuele categorie maar het blijft natuurlijk een spel, de laatste tijd begint het van haar kant toch vaak te veel op echt te lijken, alsof ze ook daadwerkelijk haar gram wenst te halen.

Als ik er over begin zegt ze ''ben je gek , joh..etc, etc..''

Maar toch ga ik hier de laatste tijd steeds meer aan twijfelen..



Heb ik reden om mij zorgen te maken of maak ik mijzelf maar wat wijs?

En hoe kan ik haar tot bedaren manen?
ze weet dat jij haar te dik vindt
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet aan SM. Ben ik nu bekrompen?



Snap de link niet zo
Misschien zit ze ook wel op het viva forum en heeft ze je herkend....



Met jouw topic over je dikke vriendin... och ik zou ook wraak nemen ghehe.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Je hebt haar eerst gezegd dat ze een dikke reet had..en nu

Slaat ze je
Alle reacties Link kopieren
quote:lily-rose2014 schreef op 15 juli 2014 @ 00:59:

Je hebt haar eerst gezegd dat ze een dikke reet had..en nu

Slaat ze jeBoontje komt om zijn loontje, heet dat toch?
En net zei je nog dat je geen seks meer met haar hebt omdat ze overgewicht zou hebben.



Heb jij niks beters te doen ofzo? 3 onzinnige topics op 1 avond..
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 15 juli 2014 @ 01:12:

En net zei je nog dat je geen seks meer met haar hebt omdat ze overgewicht zou hebben.



Heb jij niks beters te doen ofzo? 3 onzinnige topics op 1 avond..4. en het spijt mij als de inhoud je niet aanspreekt.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zoooooo ongeloofwaardig! En dom...zooooo dom!
Alle reacties Link kopieren




Geef nou maar toe dat je het lekker vind!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Zij leest natuurlijk ook die topics van jou.
Alle reacties Link kopieren
Dus je laat je slaan door een dikzak die je niet eens aantrekkelijk vindt?



Geef mij dan maar een 'bekrompen' seksleven!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
Als slaaf heb je eigenlijk de macht. SM hoort respectvol te zijn. Als slaaf bepaal je in principe wat wel en niet kan.

De meesteres kan nog even over het randje gaan,maar jij hoort dat aan te geven tot hoever ze kan gaan.



Maar er is er iets gebeurt tussen jullie zo te lezen wat ze niet fijn vindt. Misschien toch eens praten met je meesteres. Eventueel maak je er een spel van. Ik weet niet of jullie een 24/7 SM relatie hebben. Of dat je ook gewoon doet tegen elkaar.



Misschien moet je haar maar eens wat vaker pleasen en je eens gedragen als een goede slaaf,misschien wordt ze dan ook eens iets liever voor je.
Waarschijnlijk is ze nog niet helemaal gewend aan haar stemrecht. Daardoor verkeert ze in totale verwarring over haar rol in het maatschappelijk gedoe, en dat leidt tot onbewuste wraakgevoelens jegens degenen die haar het stemrecht zo goedgunstig hebben toegestaan (i.e. het dominante geslacht ofwel de mannen). En aangezien jij voor haar de dichtstbijzijnde man bent ben jij het zaadje.
Alle reacties Link kopieren
quote:dewijze schreef op 15 juli 2014 @ 00:40:

ik krijg dan ook wel eens de indruk dat ze dit expres doet.



de laatste tijd begint het van haar kant toch vaak te veel op echt te lijken, alsof ze ook daadwerkelijk haar gram wenst te halen.

je geeft zelf het antwoord
Je lokt het uit. Als ik je een klap zou mogen verkopen zou die ook nét iets te hard zijn.
quote:lady-aurora schreef op 15 juli 2014 @ 08:00:

Dus je laat je slaan door een dikzak die je niet eens aantrekkelijk vindt?



Dit is een hele goede.

Mijn ervaringen op dit gebied zijn niet heel uitgebreid maar het stond wel centraal dat de man in kwestie (de dominante partij) mijn onderdanigheid mocht verdienen. Daar hoort een aangenaam uiterlijk bij.
Dewijze, je hebt het maar zwaar he? (pun intended)
Alle reacties Link kopieren
Met rollenspellen is het net zo als met bijna alles in het leven: je hebt een steeds sterkere prikkel nodig om een bevredigend resultaat te bereiken. Je kon hier dus op wachten, misschien moeten jullie eens iets anders proberen en/of iemand anders erbij halen dan kan je als het ware weer opnieuw beginnen, bij mij werkte het wel zo
Alle reacties Link kopieren
ik heb echt hard gezocht naar het topic waarin dewijze zijn vrouw dik word maar kon het niet vinden :P
Alle reacties Link kopieren
ik heb echt hard gezocht naar het topic waarin dewijze zijn vrouw dik word maar kon het niet vinden :Pquote:PlofKipje84 schreef op 15 juli 2014 @ 00:49:

Misschien zit ze ook wel op het viva forum en heeft ze je herkend....



Met jouw topic over je dikke vriendin... och ik zou ook wraak nemen ghehe.
Alle reacties Link kopieren
ik heb echt hard gezocht naar het topic waarin dewijze zijn vrouw dik noemt maar kon het niet vinden :Pquote:PlofKipje84 schreef op 15 juli 2014 @ 00:49:

Misschien zit ze ook wel op het viva forum en heeft ze je herkend....



Met jouw topic over je dikke vriendin... och ik zou ook wraak nemen ghehe.
Op de gezondheidpijler staat het er in heel duidelijke woorden hoor:



Hoe maak ik mijn vriendin duidelijk dat ze te dik word?98 reacties.

Pagina's: 1 2 3 4 Laatste
Alle reacties Link kopieren
Het leek me een interessant topic, tot ik zag wie 'm geopend heeft.



Succes ermee.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven