Samen in bad?

16-07-2014 13:56 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds anderhalve maand een relatie, na jaaaaren van alleen wat daten. Het is allemaal relatief nieuw voor me en ik geniet ervan maar vind het ook super spannend, voel me soms net weer n puber van 16. Terwijl ik toch echt al 10 jaartjes ouder ben

Ik vind het ook kei spannend om samen te ontdekken wat we fijn vinden wat betreft knuffelen, zoenen e.d. En ook om daarin mn grenzen te leren kennen/ aan te geven.

We hebben voor augustus een weekendje in een bed & breakfast afgesproken en hij wil dan graag een keer samen in bad. Nu is er in mij zo'n stemmetje dat aan de ene kant ook best nieuwsgierig is en ook graag wil, maar aan de andere kant zo'n stemmetje dat zich continue advraagt of we niet te snel gaan met e.d.

Graag hoor ik van andere mensen of ze ervaring hebben met (voor het eerst) samen in bad gaan en of ze het fijn vonden of niet. En hoe je voor jezelf wist of je er al aan toe bent.
Als je een beetje meurt ben je toe aan een bad.
Alle reacties Link kopieren
Als je samen in bad gaat betekent dat niet dat je gelijk van bil moet gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik snap trouwens niet dat je in bad gaan te snel vindt gaan, maar samen een weekendje weg niet
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je tijdens dat weekendje ook samen naar bed gaat. Waarom is samen in bad gaan spannender?
Alle reacties Link kopieren
Misschien bedoel je bed ipv bad?
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie zijn zes weken samen, gaan samen een weekend weg, hebben elkaar nog niet naakt gezien? Want anders snap ik niet wat er bijzonder/eng is aan samen in bad gaan.



Wat voor ervaringen wil je trouwens horen over de eerste keer samen in bad gaan? Nou toen ik voor het eerst met een vriendje in bad ging werden we nat.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van. Samen in bad tijdens een weekend weg gaat misschien te snel, maar het weekend samen weg is geen probleem?
Alle reacties Link kopieren
1.5 maand een relatie, over ruim 1.5 maand een weekendje weg en dan vraag je je af of samen in bad na 3 maanden te snel is???
Alle reacties Link kopieren
Na 3 maanden nog niks gebeurd??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Meen je dit nou serieus TO? Of bedoel jij iets anders met bad dan ik?
Alle reacties Link kopieren
We hebben elkaar nog niet naakt gezien nee. Het is gewoon meer dat het idee van samwn in bad gaan me onzeker maakt, ik weet niet waarom. Waarschijnlijk komt dit niet zo logisch over omdat we natuurlijk ook samen moeten slapen dan. Nou ja moeten...

Misschien is sowieso de spanning tussen eigenlijk wel nieuwsgierig zijn, maar ook weer niet goed durven. Het idee van het bad lijkt mel extra spannend omdat je dan werkekijk alles in volle glorie bij tl licht kan zien zeg maar.. En onder een deken niet..
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik goed dat je nog maagd bent, TO? Dan lkan ik me nog voorstellen dat het spannend is. Maar hou op met plannen (en je zorgen maken) en go with the flow! Zorg voor anticonceptie (vanaf nu!) én condooms en geniet van je relatie. Als je opeens zin hebt om samen te douchen (imo veeeel leuker) of naddrren dan doe je dat, zo niet dan niet. Simpel!
Bed en breakfast en een groot bad zijn dingen die nietvaak samenvallen. Ben en breakfast en wilde sex ook niet echt...... ik vind het vaak eeen beetje teveel op de lip van de eigenaars. Ga dan naar van der valk waar ze bepaalde over de top kamers hebben (schijnbaar mooi) met groot bubbelbad en lekker anoniem
Wat raar dat in bad met iemand een grotere drempel is dan in bed met iemand.
Alle reacties Link kopieren
Maar als ze maagd is en het allemaal zo spannend is.. Dan zou ik niet EN in bad gaan EN dan doen op een weekendje weg.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:woepsie schreef op 16 juli 2014 @ 14:21:

Maar als ze maagd is en het allemaal zo spannend is.. Dan zou ik niet EN in bad gaan EN dan doen op een weekendje weg.Want?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar onhandig. Klein irritant k**bad altijd....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral bizar dat twee volwassen mensen binnen een relatie 1,5 maand vooruit gaan plannen wanneer ze voor het eerst samen in bad gaan.
quote:Annelaure schreef op 16 juli 2014 @ 14:15:

Wat raar dat in bad met iemand een grotere drempel is dan in bed met iemand.Zou ik ook hebben hoor. In bed heb je nog de dekens die een en ander kunnen verhullen, en een veilig gevoel geven. In bad is alles wat meer out in the open.
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op 16 juli 2014 @ 14:26:

[...]



Zou ik ook hebben hoor. In bed heb je nog de dekens die een en ander kunnen verhullen, en een veilig gevoel geven. In bad is alles wat meer out in the open.Seks draait toch juist niet om jezelf verhullen en onder een dekentje blijven liggen?
In bad/onder de douche/seks hebben zijn voor mij juist dingen die ik spontaan doe als ik er zin in heb. Zoiets moet je niet plannen. Dan wordt het, zeker als het om de eerste keer gaat, veel te beladen.
Zijn er echt mensen die heel de vrijpartij onder de dekens blijven? Ik dacht dat iedereen die dingen van zich afgooide zodra het warm werd. Seks en je lichaam verhullen vind ik zelfs nog raarder. Seks met iemand waarbij je je niet veilig voelt... Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is samen in bad gaan nooit fijn, maar dat is voornamelijk omdat we allebei een andere temperatuur willen



Dus ik vind zijn bad ijskoud, en hij verbrandt in het mijne. Dus samen romantisch badderen (of douchen) doen we nooit....



Voor de rest begrijp ik misschien wel ergens dat samen in bad je meer lichaamsbewust maakt dan samen in bed. Zeker in de meestal onflatterende badkamerverlichting. Ik zou dus zeker gaan voor kaarsjes etc om de kille badkamersfeer tegen te gaan.
quote:carpediem90 schreef op 16 juli 2014 @ 14:35:

[...]





Seks draait toch juist niet om jezelf verhullen en onder een dekentje blijven liggen?Wie heeft het over seks, ik heb het over voor het eerst naakt zijn in bijzijn van een nieuw iemand. Dan voel ik me in bed meer op mijn gemak dan in bad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven