Seks met vreemdganger

22-07-2014 14:34 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ga je zelf niet vreemd. Maar heb je het wel eens gedaan met iemand die vreemd ging. Heb je daar achteraf nog wroeging over gehad?

Seks met vreemdganger

Totaal aantal stemmen: 66

1. Nog nooit gedaan (32%)
2. Gedaan, geen problemen mee (53%)
3. Gedaan, wel wroeging (15%)
Alle reacties Link kopieren
To begint.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja.

Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juli 2014 @ 15:00:

Ja.

Nee.+1
quote:Rooss4 schreef op 22 juli 2014 @ 15:00:

Ja.

Nee.+1


Dat schiet lekker op zo!
Alle reacties Link kopieren
Nee, nooit gedaan. Althans niet bewust.

Ik zou er nooit willens en wetens aan mee willen werken om iemand anders zijn partner te bedriegen.

Heb ook 0,0 respect voor mensen die wél vreemdgaan of hier aan meewerken.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik er achter kwam dat hij getrouwd was, heb ik hem de deur gewezen en wilde ik hem niet meer zien. Na 20 jaar had hij mij terug gevonden op Facebook, dat was wel leuk. (Op dat moment woonde en werkte ik niet in Nederland en hij was ook een expat uit een ander land)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ja gedaan. Maar we waren 19...
Alle reacties Link kopieren
jaja, vreemdgaan is verboden, super fout, walgelijk, mag niet.

Dat vind iedereen en vooral hier.



Toch gaan er heeeeeeeeeel veeeeeeel mensen vreemd of werken zij hier aan mee. Waar gaat het fout?



1 Ja

2 Nee
Alle reacties Link kopieren
Ja, op dit moment zelfs.

Ja, heel erg.
Alle reacties Link kopieren
Ja. We waren al meer dan een jaar aan het daten (hij was een player). Ik was verliefd en hoe! Op een gegeven moment liet hij weten een vriendin te hebben. Hierna is het 3 maanden stil geweest. Daarna kwam hij weer. Als ik hem zie, smelt ik en kan ik hem niet weerstaan. We zijn nog ongeveer 1 jaar met elkaar naar bed blijven gaan terwijl hij met haar was. Hij gaf steeds aan dat zijn relatie passieloos was en dat hij haar ging dumpen en dan voor mij wilde gaan.



Uiteindelijk koos ik voor mezelf. Hij deed me te vaak verdriet.



We hebben soms nog contact via whats app. Inmiddels is ze zwanger van hem en heeft hij haar ten huwelijk gevraagd. Zoals hij het zegt: hij kon nu niet anders meer... Ik heb al het contact met hem verbroken. Hoe moelijk dat ook was. Want, voor mij is hij "the one that got away". Hij heeft een speciaal plekje in mijn hart. Maar hij heeft zijn definitieve keuze gemaakt.



Heb ik spijt? Ja en nee. Ik was knettergek op hem en tussen ons spatte het ook echt. Dus nee, ik volgde mijn hart.



Andere kant ja, zij verdiende het niet om zo voor de gek gehouden te worden. Wens haar dan ook veel succes met hem. Het is geen man die trouw blijft aan een vrouw...
Carpe Diem!
quote:ellka schreef op 22 juli 2014 @ 15:19:

jaja, vreemdgaan is verboden, super fout, walgelijk, mag niet.

Dat vind iedereen en vooral hier.



Toch gaan er heeeeeeeeeel veeeeeeel mensen vreemd of werken zij hier aan mee. Waar gaat het fout?



1 Ja

2 Nee

Ik vind vreemdgaan helemaal niet per definitie walgelijk, superfout en verboden. Dingen zijn wat mij betreft niet zwart wit.



Om de OP te beantwoorden:

Ja

Ja
Alle reacties Link kopieren
Voor hem was en ben je slechts 1 van de vele, misspatrice.
Alle reacties Link kopieren
quote:verschrikkelijkeikke_ schreef op 22 juli 2014 @ 15:27:

Voor hem was en ben je slechts 1 van de vele, misspatrice.Daar ben ik inmiddels na 3,5 jaar ook achter :p. We hadden gelukkig het laatste jaar alleen chat contact. Maar dan nog. Veel te lang aan blijven hangen :p.
Carpe Diem!
quote:verschrikkelijkeikke_ schreef op 22 juli 2014 @ 15:27:

Voor hem was en ben je slechts 1 van de vele, misspatrice.

Jij kent hem? Wat grappig. En dat jullie dit dan toevallig ook besproken hebben zeg, dat je weet hoe hij er over denkt.



Klein wereldje.
Alle reacties Link kopieren
1. Ja

2. Nee
Alle reacties Link kopieren
Nee. Wel eens bijna maar ik bleek normen en waarden te hebben.
Voor zover ik weet niet. En dat wil ik graag zo houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biekkie schreef op 22 juli 2014 @ 15:49:

Nee. Wel eens bijna maar ik bleek normen en waarden te hebben.Oh ja, daar had ik 'vroeger' ook last van...
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gedaan. Het is één ding om mijn eigen relatie om zeep te helpen maar ik ga dat niet bij een ander doen.



Mocht meneer vast zitten in een slecht huwelijk of een slechte relatie en hij dat zo op de klippen willen laten lopen dan doet hij dat maar met een ander.
Alle reacties Link kopieren
1. Ja, "maar lag in scheiding"

2. Mwoah
quote:Biekkie schreef op 22 juli 2014 @ 15:49:

Nee. Wel eens bijna maar ik bleek normen en waarden te hebben.Newsflash: iedereen heeft normen en waarden. Zelfs vreemdgangers. Dus voor je moreel verheven gaat zitten doen, kijk even naar de betekenis van wat je zegt.
Nee en nee!! Ik haat vreemdgangers! In en in slecht ben je dan....
Ik bedoelde maar een keer nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven