Seksdating - eng zeg!

04-05-2013 22:21 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:stephan.klein schreef op 04 mei 2013 @ 22:52:

Als je een profiel aanmaakt dan komen mannen als vliegen op STRONT op je af.



Ga echt op je gevoel af want er zitten rare jongens tussen.als ze zo ruikt dan hoef ik dus ook geen PM te sturen
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2014 09:14
Reden: Verwijderd ivm reclame
% gewijzigd
quote:nataschaa1971 schreef op 24 juli 2014 @ 22:06:

Ze verlangen naar een man die echt weet wat hij doet en niet te direct is.





Ja. Typisch vrouwelijk. A zeggen en B bedoelen.



Da's pas duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou internet daten vind ik echt totaal niks. Niet omdat het eng is maar omdat je dan gewoon heel veel verschillende mensen tegen komt die ik niet bij mij vind passen.



Misschien ben ik ouderwets ofzo. Je hoeft niet per se uit te gaan, je kunt bijvoorbeeld ook leuke mannen vinden in de sportschool of op je werk (of school)



Ik neuk ook met mijn beste vriend, gewoon omdat het lekker is en voor de gezelligheid. Seks met bekenden gaat prima voor mij, maar misschien is niet iedereen het type daar voor. Vooral een kwestie van duidelijke afspraken maken.
Alle reacties Link kopieren
Als je biseksueel bent kun je ook altijd nog kijken op de swingerssites. Zeker als de sites camcheck hebben loop je al een stuk minder risico
Alle reacties Link kopieren
C
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 04 mei 2013 @ 22:44:

Op Badoo zijn genoeg mannen die ook wel willen.Heb je daar ervaring mee Wageningen?
Alle reacties Link kopieren
Noem me ouderwets maar seksdaten hoeft niet via internet.
Wat doen jullie moeilijk, daar is Tinder toch gewoon voor uitgevonden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden geleden Tinder geinstalleerd. In eerste instantie meer omdat ik nieuwsgierig was en niet echt op zoek was. Had het toen namelijk even heel erg met mannen gehad en het leuke van die app is dat je mannen weg kunt swipen.



Anyway, ik was er niet echt serieus mee bezig. Je leert mannen kennen waar je leuke gesprekken mee hebt, je leert mannen kennen die alleen maar sex willen en je leert mannen kennen die op zoek zijn naar meer.



Ik leerde iemand kennen die net als ik ook nieuwsgierig was en daardoor een profiel had aangemaakt. We hebbben een aantal keren afgesproken en leuke dingen gedaan, en inmiddels gaat het bij ons 2 toch iets serieuzer eraan toe. Dus wie weet wat er nog gebeurd ;).



Waar jij naar op zoek bent, kunt je dus ook op Tinder vinden. Je kunt vanalles zelf instellen.



Succes!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik vis op tango... als je een leuke foto op je profiel zet zit je zo aan een 50 reacties en kiezen maar.. Kletsen met berichtjes, een keertje videobellen, en als het dan klikt afspreken bij een cafeetje voor een kop koffie en hoppaa neuqen
les jeux sont faits..
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Geniet er van.
Alle reacties Link kopieren
Ik had gister via SF een seksdate, was heerlijk! Gebruik je intuïtie, je gevoel, dan komt het vast goed.
De spanning die het met zich brengt zorgt ook voor een extra kick.
Alle reacties Link kopieren
He Kathjaa,



hier een reactie van de andere kant (de man dus).

Zelf heb ik een hele tijd een sexrelatie gehad met een gescheiden moeder van bijna 8 jaar jonger (ik 40).

Ik kan het je echt aanbevelen, geen verplichtingen en alleen maar lekker genieten van elkaar.

Ik deed met haar dingen die ik thuis niet deed en zij wilde alleen maar (net als jij) het genot van mij en niet mijn vieze was hahaha.

Ik zeg een sexmaatje echt doen!!
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij de afkortingen van de verschillende site uitleggen.

Ik ben altijd opzoek naar een goede site voor dating en zie hier allemaal afkortingen zoals: AM - SF - SL en noem maar op.

Zijn er dan echt nog goede sites?
quote:jeroen078 schreef op 26 augustus 2014 @ 13:00:

Ik ben altijd opzoek naar een goede site voor dating Maar verder ben je niet wanhopig of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:jeroen078 schreef op 26 augustus 2014 @ 13:00:

Kan iemand mij de afkortingen van de verschillende site uitleggen.

Ik ben altijd opzoek naar een goede site voor dating en zie hier allemaal afkortingen zoals: AM - SF - SL en noem maar op.

Zijn er dan echt nog goede sites?



SF = secret flirt

SL = second love



Die andere ken ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
AM = Adultmatch
Alle reacties Link kopieren
AM - Adult Match
Alle reacties Link kopieren
AM = Adult Match
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hoe je avond eindigt hangt uiteindelijk ook af van hoe je het aanpakt. Als je echt seks! seks! seks! wil en daar zo op zoek naar bent, trek je ook creepies aan...



Ook al ben je onwijs geil, neem er de moeite voor een man effe te verleiden. Zodra je zijn nummer hebt, kan je snel wel effe opgeilen voor een intieme date.



Tenzij je echt hier en nu geblust wil worden door een random guy, loont het wel de moeite.



succes in elk geval! x
Alle reacties Link kopieren
quote:stephan.klein schreef op 04 mei 2013 @ 23:08:

Als je goede afspraken maakt en je date iets uit de buurt zoekt dan hoef jij je weinig zorgen te maken.



En als je dan wordt gespot met je date dan zal er toch niet meteen een link worden gelegd met een sexdate?

Eng = stiekem ook wel spannend.



Het is een beetje het zelfde als..

Stel je bent iemand die zich al schaamt als die over straat moet lopen met een grote tas van de snackbar omdat anderen dan zien dat je ongezond leeft.

Maar wat nou als er ipv vette troep enkel salades inzitten?



Dan zou je er minder onzeker over zijn en je er minder druk over maken
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-09-2014 11:38
Reden: hengelen
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven