Seksrelatie, maar nu..?

20-08-2014 18:12 44 berichten
Ik zit met een dilemma. Moet even wat relativeren, wat ik zelf niet goed kan, vandaar een topic..

Ik heb een profiel aangemaakt op adult match, want ik wil graag een seksrelatie. Ik had er in het verleden 1 en dat was heerlijk en ging prima. Hij kreeg een relatie dus dat is gestopt. Helemaal goed, geen gevoelens van beide kanten alleen lust.Ik kon dat goed loslaten en genieten zonder kopzorgen ;)



Dus ik dacht op AD een nieuwe seksrelatie te scoren, wat ook gelukt is. Ben nu sinds vrijdag met een man in contact. Het is alleen zo dat we sinds vrijdag non stop aan het appen/chatten zijn. 4 uur op een dag, minstens. We hebben elkaar van alles te vertellen. Nu ben ik bekend met internet daten en weet ik dat het in het echt heel anders kan zijn, maar deze klik met hem is heel intens. Gaat over van alles, vrij weinig over seks. Al zegt hij wel elke dag hoeveel zin hij er in heeft, mij zo sexy vindt, noemt mij schoonheid e.d.

Zelf is hij heel amicaal en een gevoelsmens, ik ook.



Nu merk ik dus dat hij bij mijn gevoel is binnengedrongen. Ik heb hem nog nooit gezien, maar vind hem echt een enorm prettig mens.

Ik weet nu niet of het verstandig is om door te gaan, morgen hebben we onze seksdate. Maar hij is zo gepassioneerd en gaat er heel veel gevoel in leggen, dat ik bang ben dat ik verkocht ben.

Maar aan de andere kant, als ik het niet door laat gaan weet ik nooit of dat gevoel er is in het echt.

Ik ben bang dat dit een man is voor relatiemateriaal, ipv een seksrelatie.

Hij heeft wel gezegd open te staan voor een relatie mocht het zo groeien in een seksrelatie.



Pfff.. Dilemma. Iemand ervaring hiermee? Wat is wijsheid.. Hopelijk heeft iemand tips, ik vreet mezelf de hele dag al op en draai in cirkeltjes..
Alle reacties Link kopieren
Kijk dat is leuk dat het via chatten wel klikt.

Ik denk dat je er niet te zwaar over moet denken.

Je moet jezelf afvragen is het een groot probleem als het eventueel een relatie zou worden, ipv alleen seks.

Als dat zo is, moet je er niet aan beginnen en anders gewoon doen.

Succes
anoniem_177731 wijzigde dit bericht op 20-08-2014 18:16
Reden: typfouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eerst maar eens die date afwachten. Voor hetzelfde geld is het niks.
Alle reacties Link kopieren
Mensen kunnen zich behoorlijk anders voordoen achter een telefoonschermpje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:manuit1984 schreef op 20 augustus 2014 @ 18:15:

Kijk dat is leuk dat het via chatten wel klikt.

Ik denk dat je er niet te zwaar over moet denken.

Je moet jezelf afvragen is het een groot probleem als het eventueel een relatie zou worden, ipv alleen seks.

Als dat zo is, moet je er niet aan beginnen en anders gewoon doen.

Succes

Ik zou het geen probleem vinden als het een relatie wordt.. Ik ben eerder bang dat dit van mijn kant dus zo gaat voelen na de seks en hij het echt als seksrelatie ziet. Dan doe ik mezelf dus tekort door morgen met hem af te spreken..

Al kan het zomaar zijn dat als ik hem zie daar geen sprake van is en het echt een seksrelatie blijft, ook van mijn kant. Het is nu gevoelsmatig gebaseerd op woorden via de app.
Alle reacties Link kopieren
Leuk toch, dat het goed klikt? Kan de date (met al zijn inhoud) alleen maar beter van worden.

Maar jij moet je afvragen wat je wil. Als je diep in je hart eigenlijk een echte relatie wil, heb je niet zoveel op een seksdatingsite te zoeken.
Ik wil een relatie ja.. Maar ook seks ;) Als ik wacht tot ik een relatie heb, dan kan dat lang duren. Ben inmiddels al ruim 2 jaar vrijgezel.

Mijn vorige seksrelatie verliep prima.

Ik had niet verwacht dat ik zo'n enorme klik kreeg met deze man.

Is dat normaal zoveel te investeren in een seksrelatie? Ben er niet echt mee bekend, heb er 1 gehad een half jaar terug en nu toch weer behoefte aan seks. Met die ene had ik amper contact, alleen wanneer we zin hadden en dat ging echt top.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt klef en obsessief en ik vrees dat je relatietechnisch van een koude kermis thuis gaat komen. Ik denk dat deze man het leuk vind om op deze manier vrouwen te verleiden en voor zich te laten vallen. Het is allemaal spannender dan alleen seks om iemand via internet al op deze manier gek te maken en een worst voor ogen te houden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wacht nou eerst maar eerst af, misschien stinkt hij enorm uit zijn mond.

Als hij echt zo leuk is als hij lijkt kan je na de eerste meet nog afhaken of juist niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou idd ook eerst maar eens meeten.



Mijn ervaring is wel dat als mannen ruiken/weten dat er seks in zit met een aantrekkelijke vrouw, ze veel online kunnen investeren. De spoeling met leuke en gewillige vrouwen is dun voor de heren.
Ja daar ben ik dus ook bang voor Hiltje.. Hij investeert echt enorm.. Wat erg leuk is, maar volgens mij maar met 1 doel.

Eerst kon ik wel relativeren, na de seks weet ik pas echt of hij echt is in zijn doen en laten. Als het contact dan ineens aanzienlijk afneemt, tja.. Dan was het echt de lust die spreekt.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk met maar 1 doel.



Vergeet niet dat je op een seksdatingsite zit. Houd dat dan ook voor ogen en wees niet verbaasd dat de belangstelling na een succesvolle date ernstig kan afnemen.



Probeer ervan te genieten ipv je zorgen te maken. Stel dat je hem meer dan leuk vind en het wordt niets, dan kom je daar ook wel weer overheen, toch?



Maar roep jezelf tot de orde en geef romantische gevoelens geen kans.
Ja moet ik ook doen.. Ik wil het wel een kans geven en ervaren, anders blijf ik met een wat als gevoel zitten..



Gevoel afsluiten! Sowieso. En daar kom ik wel overheen ja, als het niks wordt.. Pff spannend is het ook gewoon..
Alle reacties Link kopieren
Onthou dat het allemaal gaat om 1 doel: seks. De mannen daar houden van jagen op vrouwen en zeggen alles om hun doel te bereiken. Vergis je niet dat daar heel, heel, heel erg veel mannen zitten en maar een paar vrouwen. Je moet van goede huize komen om een vrouw echt live te zien.

Ik ga er vanuit dat je even hebt geskypet met deze man. Dat je in ieder geval weet hoe hij er echt uit ziet en hoe hij praat.

Ik heb ook op AM gezeten en ben nu nieuwsgierig naaf zijn profielnaam. PB
Moet je even je pb functie aanzetten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dan even op de laptop. Zit nu mobiel. Geef me 5 minuutjes
Alle reacties Link kopieren
Wat is AD?
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is kan ik nu PB ontvangen
quote:Ikhierhuh schreef op 20 augustus 2014 @ 19:28:

Wat is AD?

Dat moet AM zijn, foutje ;)



Amarante je hebt PB
Alle reacties Link kopieren
Wat is AM?
Hahah dat is Adult Match ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:ywtje schreef op 20 augustus 2014 @ 19:37:

Hahah dat is Adult Match ;)Thanks!
Alle reacties Link kopieren
er zitten best wel hele leuke lieve mannen op sexdate sites, die moet je juist niet hebben .

Dat gaat geheid mis , dat blijft nooit bij alleen sex.



ik raad het af, hou het maar gewoon bij "foute" mannen hahahaah
hoe ouwer, hoe gekker..............
Haha, deze man is geloof ik niet zo fout.. Heb mijn gevoel gedeeld met hem.

Hij wil mij nog steeds zien, kijken wat er tussen ons is. Hij ervaart het ook als een bijzonder contact. Zo gingen we van een seksdate over op een normale date..



Reuze benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
dat bedoel ik dus ; met zon fijne man ga je vaak verder dan een sexrelatie. ben je beiden singel dan is dat alleen maar leuk , is één dat niet, dan komen de problemen er nu aan .
hoe ouwer, hoe gekker..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven