Sex gehad maar viel tegen en nu spijt

09-09-2014 09:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Ik heb een probleem. Ongeveer 10weken geleden is mijn toenmalige vriendin er vandoor gegaan met een ander. Dat was 5 weken voor dat we zouden trouwen. Nu heb ik gisteren sex gehad met de moeder van een klasgenoot van mijn dochter. Er was geen penetratie maar de rest wel. Nu viel het behoorlijk tegen en heb ik er eigenlijk spijt van. Ik denk dat ik het gedaan heb omdat ik het gevoel miste van gewild zijn, aandacht krijgen en het missen van de sex nadat je elf jaar kon wanneer je wilde. Het probleem is nu hoe ga ik haar dat zeggen. Ik heb het gevoe dat zij er meer van verwacht. Heb haar duidelijk gezegd dat ik nog niet toe ben aan een relatie maar toch heb ik een schuldgevoel richting mezelf, mijn dochtertje en toch ook naar mijn ex. Ik weet dat het stom is maar ik kan er niks aan doen! Hoe kan ik dit goed oplossen zonder dat ik haar kwets?
Alle reacties Link kopieren
Tja gewoon duidelijk zijn, je hebt het eerder aangegeven toch? En spijt, dat gaat met de tijd wel over. Pijnlijk zeg hoe ze je in de steek heeft gelaten!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in ieder geval niet zeggen dat de seks tegen viel want dan kwets je haar enorm.



Ik zou zeggen dat het bij nader inzien toch niet goed voelt om seks met haar te hebben terwijl je geen relatie wil omdat jullie kinderen bij elkaar in de klas zitten.
Gewoon eerlijk zijn. Je dacht dat je er aan toe was met anderen in zee te gaan maar toen het eenmaal gebeurde voelde het toch niet goed. En sterkte. Oh en, doe dit niet met moeders van school. Daar komen ongemakkelijke situaties van.
Alle reacties Link kopieren
waar zijn de echte mannen toch gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen wat sugarmiss zegt.
Alle reacties Link kopieren
Zou je ook spijt hebben gehad als het een wereldwip was geweest?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@blijfgewoonbianca ja dat denk ik wel. Dat het tegenviel maakt het misschien dat ik dit gevoel sneller heb gekregen maar het draaide bij mij niet alleen om de sex. Ik ben altijd een persoon geweest die lichamelijk contact zeg maar nodig heeft gehad en dat kan ook in de vorm van een knuffel of iets dergelijks. Dat was gisteren ook het geval alleen is het iets verder gegaan.



In ieder geval tnx voor de tips.
Alle reacties Link kopieren
Wees je er wel van bewust dat die vrouw zich gebruikt kan voelen. Ook als het initiatief van haar uit is gegaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet zeggen dat het tegenviel, wel zeggen dat je er nog niet aan toe bent en geen vervolg wil.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik me heel erg van bewust daarom heb ik ook een beetje een schuldgevoel richting haar. Maar ik zal het haar toch moeten vertellen. Ik zal wel zien hoe ze reageert. Heb gelukkig wel gelijk gezegd dat ik absoluut niet toe ben aan een relatie dus ik hoop dat ze daarom er niet zo zwaar aan zal tillen zeg maar
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad perzika. Dat zal waarschijnlijk hetgene zijn wat ik haar zal vertellen. En het is ook de eerste en laatste keer met een moeder van school. Had gewoon beter na moeten denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 09 september 2014 @ 10:00:

Daar ben ik me heel erg van bewust daarom heb ik ook een beetje een schuldgevoel richting haar. Maar ik zal het haar toch moeten vertellen. Ik zal wel zien hoe ze reageert. Heb gelukkig wel gelijk gezegd dat ik absoluut niet toe ben aan een relatie dus ik hoop dat ze daarom er niet zo zwaar aan zal tillen zeg maarHeb je dat voor of na die slechte seks gezegd?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien viel het voor haar ook wel tegen en is zij ook niet uit op een relatie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik haar voor de sex al gezegd. Het begon met een zoen en toen heb ik het gelijk gezegd. Dus ik ben daar wel duidelijk in geweest. Misschien valt het inderdaad wel mee en maak ik me druk om niks. Ik vind het gewoon lastig. Ik ben nooit een player geweest en wil ook niet met een andermans gevoel spelen zeg maar. Ik krijg aandacht genoeg van de vrouwtjes maar ben altijd heel monogaam geweest puur om die reden ( denk ik ).Maar de vraag is of ze he begrijpt. Ik zal het de k ik wel merken.
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 09 september 2014 @ 10:10:

Dat heb ik haar voor de sex al gezegd. Het begon met een zoen en toen heb ik het gelijk gezegd. Dus ik ben daar wel duidelijk in geweest. Misschien valt het inderdaad wel mee en maak ik me druk om niks. Ik vind het gewoon lastig. Ik ben nooit een player geweest en wil ook niet met een andermans gevoel spelen zeg maar. Ik krijg aandacht genoeg van de vrouwtjes maar ben altijd heel monogaam geweest puur om die reden ( denk ik ).Maar de vraag is of ze he begrijpt. Ik zal het de k ik wel merken.Braak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 09 september 2014 @ 10:10:

Dat heb ik haar voor de sex al gezegd. Het begon met een zoen en toen heb ik het gelijk gezegd. Dus ik ben daar wel duidelijk in geweest. Misschien valt het inderdaad wel mee en maak ik me druk om niks. Ik vind het gewoon lastig. Ik ben nooit een player geweest en wil ook niet met een andermans gevoel spelen zeg maar. Ik krijg aandacht genoeg van de vrouwtjes maar ben altijd heel monogaam geweest puur om die reden ( denk ik ).Maar de vraag is of ze he begrijpt. Ik zal het de k ik wel merken. *pakt de popcorn*
Alle reacties Link kopieren
Genoeg aandacht van de vrouwtjes ?



Het is te hopen voor je dochter en voor jou dat ze je op het schoolplein in zo'n gezellig voor en na schooltijd groepsgesprekje niet té veel ( ongewenste ) aandacht gaan geven ...die vrouwtjes.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt niemand misleid en niemand iets misdaan.



Kan het zijn dat schuldgevoel een veiliger gevoel voor je is dan rouw/verdriet over je vriendin? Dat je liever iets voelt door wat je zelf hebt gedaan, dan dat het je machteloos is overkomen, zeg maar?



Mensen zijn gekke wezens, uit je verhaal is niets op te maken waar je je voor zou moeten schamen of schuldig voelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je veel tekst gebruikt ('deel je gevoel'), je het minst kwetsende resultaat hebt. Ik zou niks zeggen over dat ze een schoolmoeder is (want dat wist je van tevoren, kan ze toch verontwaardigd om raken), maar vooral benadrukken hoe heftig je gevoelens zijn nu het gebeurd is en dat je nu beseft dat je nog dingen moet verwerken enzovoorts enzovoorts. Een lang en warrig verhaal. Het is wel heel lief dat je erover nadenkt hoe je dit het beste aan kan pakken. Er valt wat voor te zeggen dat eerlijkheid het langst duurt, maar in dit geval vind ik van niet.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia.Dalma schreef op 09 september 2014 @ 10:13:

[...]



[afbeelding] *pakt de popcorn*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 09 september 2014 @ 10:10:

Dat heb ik haar voor de sex al gezegd. Het begon met een zoen en toen heb ik het gelijk gezegd. Dus ik ben daar wel duidelijk in geweest. Misschien valt het inderdaad wel mee en maak ik me druk om niks. Ik vind het gewoon lastig. Ik ben nooit een player geweest en wil ook niet met een andermans gevoel spelen zeg maar. Ik krijg aandacht genoeg van de vrouwtjes maar ben altijd heel monogaam geweest puur om die reden ( denk ik ).Maar de vraag is of ze he begrijpt. Ik zal het de k ik wel merken.Oeps, nou schilder je vrouwen ineens af als half weerloze wezens, daar ga je je niet populair mee maken. Weet je wel heel zeker dat jij de player was, en niet zij? Het heeft er toch anders alle schijn van dat zij gewoon een pleziertje heeft gehad, en jij juist vol schuldgevoel achterblijft. Dan ben jij dus degene die niet de controle had, niet zij.
Alle reacties Link kopieren
Met aandacht van de vrouwtjes bedoel ik eigenlijk ik ben een heel spontaan iemand met altijd een babbeltje klaar. Ik bedoel niet dat de vrouwen zich op me werpen ofzo laat daar geen misverstand over bestaan. En verder wil ik iedereen bdanken die wel serieus kan reageren op dit soort forums en degenen die dat niet kunnen, get a life!!!
Alle reacties Link kopieren
En met name perzika bianca en kerol bedankt. Dit zijn reacties waar ik wat mee kan, ik heb deze topic gemaakt om inzichten te krijgen uit verschillende oogpunten.
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 09 september 2014 @ 10:24:

Met aandacht van de vrouwtjes bedoel ik eigenlijk ik ben een heel spontaan iemand met altijd een babbeltje klaar. Ik bedoel niet dat de vrouwen zich op me werpen ofzo laat daar geen misverstand over bestaan. En verder wil ik iedereen bdanken die wel serieus kan reageren op dit soort forums en degenen die dat niet kunnen, get a life!!!Nu weet ik zeker dat het vrouwtje ook geen relatie met jou wil. En slecht in bed , geen humor en een kinderachtige zeikerd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven