Sex met iemand met een handicap

08-06-2013 10:09 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb zelf een handicap, door een ongeluk mis ik een been. Ik ben benieuwd hoe mensen zonder handicap die wel eens sex gehad hebben met iemand met een handicap, dat ervaren hebben. Speelt het een rol, hoe ga je daar mee om, hoe ging de ander daar mee om.



Ik ben nog jong, en al weer een tijdje single. Ik wil best af en toe een leuke one night stand, maar merk dat ook al zie ik er leuk uit, veel mannen mijn handicap als een afknapper ervaren. Kletsen met mij vinden ze leuk, maar verder gaat het niet. Ik zie daar een duidelijk verschil met mijn vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Wat interessant om te lezen! Nog nooit over nagedacht. Ik denk dat het idd belangrijker is hoe jij er zelf instaat. Als jij er cool over doet, wennen mensen er snel aan. Ik vind het een goede wat een man hier zei, dat hij denkt dat een meisje met een handicap geen ONS matetiaal is omdat hij haar sneller zou kwetsen en dat je een meisje met een been wel terug moet bellen. Als jij laat zien dat je 'gewoon net als anderen' bent, helpt dat wel. Toch lijkt het me wennen voor iemand. In dat geval is een fb misschien perfect voor jou. Die schrikt er niet meer van en dan heb je -betere want je kent elkaar- sex zonder verplichtingen, want dat wil je, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:ilsehgl schreef op 08 juni 2013 @ 10:09:



Ik ben nog jong, en al weer een tijdje single. Ik wil best af en toe een leuke one night stand, maar merk dat ook al zie ik er leuk uit, veel mannen mijn handicap als een afknapper ervaren. Kletsen met mij vinden ze leuk, maar verder gaat het niet. Ik zie daar een duidelijk verschil met mijn vriendinnen.Ik vind het geen afknapper. Als mannen je daarom een afknapper vinden kun je beter een andere man vinden
Alle reacties Link kopieren
Is het een idee om je aan te melden op een sexdatingsite, en daar op je profiel aan te geven dat je een been mist? Dan weten mannen meteen waar ze aan toe zijn, en reageren ze alleen als ze er okee mee zijn. Dat bespaart jou de teleurstelling van een omslaand contact.
quote:bergkristal schreef op 08 juni 2013 @ 16:05:

Is het een idee om je aan te melden op een sexdatingsite, en daar op je profiel aan te geven dat je een been mist? Dan weten mannen meteen waar ze aan toe zijn, en reageren ze alleen als ze er okee mee zijn. Dat bespaart jou de teleurstelling van een omslaand contact.Dan kan je op reacties wachten tot Pasen en Pinksteren op één dag vallen. Heb daar ervaring mee, ik vermeld wel altijd mijn handicap, omdat je aan de buitenkant maar weinig ziet. Maar de heren haken zelfs daardoor al snel af . . . . . . Mijn handicap is er dan weer eentje waardoor ik niet voor een o.n.s. zou gaan . . . . .
Alle reacties Link kopieren
Waarom direct de seks ? Als iemand jouw leuk vindt gaat het toch om jouw en de rest komt later



Heeft jouw ex jouw verlaten omdat je en been mist ?
Ik zie er geen been in hoor
Maar serieus mij zou het dus niet boeien



Maar daarom had ik ook geen bezwaar om het bed in te stappen met een vrouw die vroeger man was
Slobberbone, in de OP zegt ze al dat ze gewoon af en toe zin heeft in een ONS. Logisch toch?
Alle reacties Link kopieren
Mannen op sexdatingsites rennen toch blind achter alles aan wat maar enigszins vrouwelijk is...



Ik zou gewoon gewoon een leuke ONS in de kroeg zoeken als je zin hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken me erg in je verhaal als vrouw zijnde, niet dat ik een been mis maar een spierziekte heb waardoor ik anders loop. Als ik zit zie je nagenoeg niets. In de kroeg heeft dat al regelmatig tot aparte situaties geleid, de een reageert er goed op, de ander niet. Ze verwachten het gewoon niet en dat kan je hen ook niet kwalijk nemen. Al vind ik het wel moeilijk om daar niet (nog meer) onzeker over te worden. Mijn ervaring is dat als mannen je beter leren kennen zowel in real life als via internetdating, het geen punt is maargoed eerste indruk is belangrijk en ja een groot deel van de mannen kijkt dan niet verder dan hun neus lang is, wellicht geen onwil maar zoals hier al geschreven is 'de vrees voor het onbekende'. Ik heb niet echt een tip omdat ik met hetzelfde 'probleem' kamp al ben ik er wel voor dat eerlijkheid het langst duurt en zelf luchtig met je handicap om proberen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring met een man met 1 been en een man met een dwarslaesie (vanaf borst).



In het eerste 'geval' merkte ik geen verschil. Oké, hij mist een been... so what. Dat maakt hem niet minder potent wel? Dat geldt ook voor jou. Mensen horen voor JOU te gaan... en als zij dat niet willen/ kunnen, dan is dat hun verlies.



Seks met iemand die grotendeels verlamd is, is wel minder vanzelfsprekend. Ik vond het ook niet leuk, hij voelde er tenslotte niks van. Toch kwamen we destijds beiden aan onze trekken, ook al was het héél anders (zijn tepels bleken mega gevoelig... ).



Wat ik eigenlijk zeggen wil is dat er mensen zijn die geen verschil maken tussen 'heel' en een beetje minder 'heel'. Ik ben daar een voorbeeld van, ook al ben ik met beide mannen niet meer samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 08 juni 2013 @ 16:34:

Maar serieus mij zou het dus niet boeien



Maar daarom had ik ook geen bezwaar om het bed in te stappen met een vrouw die vroeger man was

Wat mooi! Ik houd van ruimdenkende mensen.



Hebben jullie een leuke nacht gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou persoonlijk misschien ook wel bang zijn dat je zou denken dat het me -juist- om je handicap te doen zou zijn. Aangezien ik alleen ONS had met mensen die ik aardig vond, zou ik misschien wel wat voorzichtiger zijn, ben ik bang.



Als je je zelf duidelijk en assertief daarin op zou stellen, zou ik daar weer minder moeite mee hebben.



He, wat jammer dat dit kennelijk een rol speelt. Ik ben behoorlijk open minded, maar als ik erover nadenk zou ik er ook wat minder onbezonnen instappen met iemand met een been. Niet leuk om te bemerken van mezelf, zou er ook wel weer overheen kunnen stappen, maar juist dat onbezonnene van een ONS... Ik zou daar me misschien inderdaad wat door laten afremmen. Let wel: afremmen, niet weerhouden.
Dat viel mee, ik was haar eerste man en aantal dingen mochten wel en een aantal niet maar overall was het best ok.



Maar dat heeft niks met ruimdenkendheid te maken maar met gevoel.
Bij een ONS heb ik toch vooral de behoefte aan ongecompliceerd plezier. Iemand die erg in de weer is met een psychische gesteldheid verstoort die ongecompliceerdheid, en best kans dat een prothese dat ook doet.



Kan best anders zijn als je verliefd bent op iemand, een relatie met iemand die een prothese heeft sluit ik niet op voorhand uit.



Maar een ONS, nee dat lijkt me niet heel erg waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 08 juni 2013 @ 16:12:

Dan kan je op reacties wachten tot Pasen en Pinksteren op één dag vallen. Heb daar ervaring mee, ik vermeld wel altijd mijn handicap, omdat je aan de buitenkant maar weinig ziet. Maar de heren haken zelfs daardoor al snel af . . . . . . Mijn handicap is er dan weer eentje waardoor ik niet voor een o.n.s. zou gaan . . . . .

Ik denk dat deze kortzichtigheid (in dit voorbeeld van de man) komt, omdat seksuele aantrekkelijkheid niet gauw geassocieerd wordt met een handicap. Ikzelf vind deze denkwijze krom, want het gaat toch om de persoon en die kan aantrekkelijke kanten hebben, naast de handicap of beperking. Als men een mooie vrouw ziet lopen, denkt men eerder aan seks dan als men dezelfde mooie vrouw een lichamelijke handicap heeft en daarom voortbewogen wordt in een rolstoel.



Men is geneigd om gehandicapten die klagen, te zien in een slachtofferrol; echter ik vind het soms wel terecht dat ze klagen want zij worden over het hoofd gezien.



Als ik naar een knappe vrouw in een rolstoel kijk, is het omdat ik haar knap vind, en zij is toevallig gehandicapt. Haar handicap vind ik niet zo belangrijk als haar uiterlijk en karakter.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 08 juni 2013 @ 17:35:



Maar dat heeft niks met ruimdenkendheid te maken maar met gevoel.Dat maakt het verhaal nog mooier.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Friedolientje,



Je bent de eerste met ervaring hier met iemand met één been. Wist je het van tevoren? Hoe kwam je er achter? Speelde het echt nooit door je hoofd als je sex met hem had? Hoe ging hij er zelf mee om?
quote:roza34 schreef op 08 juni 2013 @ 18:49:

[...]



Dat maakt het verhaal nog mooier.



Oh? Hoezo?



Ik dacht gewoon lekker wijf, lekker belangrijk dat er vroeger een piemel aan vastzat.
Alle reacties Link kopieren
Ha Ilse,



Ik kan me e.e.a. heel goed voorstellen. Alleen is het bij mij het tegenovergestelde. Ben een man en mis een deel van m'n arm, ook door een ongeval.



En ondanks dat er heel veel vrouwen zijn die zeggen dat het uiterlijk niets uit maakt, vallen ze door de mand als ze mijn foto('s) zien. Ook ik heb op een dating site gestaan... Maar als ze dan goed kijken, is het toch ineens niet wat ze zoeken, terwijl we al dagen of weken mail contact hadden. Zelfs een keer een vrouw die zei dat iemand met 1 hand, dat was toch echt niet wat ze zocht... Het is en blijft pijnlijk.... Jij zal weten wat ik bedoel.



Zelf denk ik (hoop ik) dat of iemand die ook een handicap heeft en / of er bekend mee is, er geen punt van maakt. Maar je weet nooit. En voor diegene die dat wel doen, dat zijn uiteindelijk niet de types waar ik op val...



### Voor alle duidelijkheid mensen, een handicap hebben betekent NIET dat je gehandicapt bent! Het betekent alleen dat wij dingen anders doen... That's all...

###



Maar kort door de bocht, of je nou in een rolstoel zit, 1 been hebt, 1,5 of geen... Als jij er aantrekkelijk en verzorgt uitziet en geestelijk ook nog aantrekkelijk bent, dan zou ik een one-night stand met jou niet uit de weg gaan. Zou alleen maar makkelijker zijn, minder uitleg nodig. Wat denk je? Samen eens door de Kamasutra heen worstelen? Zeker weten dat het een leuke avond wordt!
Alle reacties Link kopieren
Hengelaar.......
27 mensen vinden dit leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm interessant vraagstuk......en ook interessant welke gevoelens en gedachten het bij me losmaakt. Een aantal dingen.....je zou ergens kunnen zeggen dat ik ook een handicap heb, ik ben sindskort nierpatient en heb voor de buikspoelingen een catheter ingehecht in mijn buik, welke door een band rond mijn middel op zijn plek wordt gehouden. Hoewel ik ditzelf als zeer storend en verstorend ervaar, heb ik nog geen vrouw getroffen die er problemen mee heeft (en heb toch sinds mijn ziek worden 5 bedpartners gehad). Dus soms maak je het ook erger in je eigen beleving dan het mogelijk daadwerkelijk is. Anderzijds heb jij welm de nodige negatieve reacties gehad, Ilse, dus het zal, ook gezien een aantal reacties hier, toch een rol van betekenis spelen.



Voor mij persoonlijk: ik zou er geen enkel probleem mee hebben, misschien nog wel het minst bij een ONS en in iets zwaardere mate bij een duurzame relatie (denk aan kinderen baren, op vakantie gaan, e.d), maar als je van iemand houdt speelt ook dat geen rol. Sterker nog, ik vind het idee ergens wel erg opwindend (er zullen mensen dit een foute gedachte vinden en nee, ik heb geen amputatiefetish), het maakt zoals gezegd bepaalde standjes veel beter mogelijk....



Erg genoeg zou ik veel meer moeite hebben met iemand die een arm mist (sorry eerdere poster), daar je de handen toch echt wel actief gebruikt bij het liefdesspel. Hetzelfde geldt voor iemand met een spierziekte (ook sorry aan deze poster), de verwachting is dat deze persoon veel sneller vermoeid is en bepaalde vermoeiende standjes niet aan kan. Op die manier raakt de sex dus beperkter en dat vind ik wel enigszins afknappend. Maar het missen van een been beperkt de sex mijns inziens niet, vergemakkelijkt hem mogelijk zelfs wat. Overigens geldt dit voor een man met een been in veel mindere mate, maar dus om bovengenoemde reden: ik denk dat dat de sex ernstig beperkt in mogelijkheden en variatie.



Dus ja, ik zou tekenen voor een ONS met iemand met een been....je ziet ze helaas weinig bij het uitgaan. :(
Alle reacties Link kopieren
Seks is, als het goed is, met ieder ander mens weer totaal anders. Ik vind het grof om minder seksuele mogelijkheden toe te dichten aan een arm of been minder. Als het maar klikt (zelfs wanneer het puur seksueel is, een one night stand: als het het dan seksueel maar klikt) dan kan het ook heel goed met 1 arm of 1 been minder. Je hebt wel een heel bekrompen visie op seks als je denkt dat het minder goed zou zijn door een arm of been minder. Of ook wanneer je een bepaald standje niet kunt doen. Goede seks is, als het goed is, niet afhankelijk van persé een bepaald standje kunnen doen. Goede seks is wanneer het klikt of wanneer het lukt om je op elkaar af te stemmen. Ik vind een (eventuele) bedpartner die persé een bepaalde handeling of een bepaald standje wil doen eerder gehandicapt op seksueel gebied dan iemand zonder een arm of been.
Alle reacties Link kopieren
Margrieta, ik vind ONS of duurzame relatie wel verschil maken. Wat jouw visie betreft ben ik het volledig eens als het een duurzame relatie betreft en er dus liefde in het spel is. Gaat het om een ONS, dan ben ik het niet met jouw visie eens. Verschil in doelen....
Alle reacties Link kopieren
quote:naughtybear schreef op 11 juni 2013 @ 06:54:

Margrieta, ik vind ONS of duurzame relatie wel verschil maken. Wat jouw visie betreft ben ik het volledig eens als het een duurzame relatie betreft en er dus liefde in het spel is. Gaat het om een ONS, dan ben ik het niet met jouw visie eens. Verschil in doelen....Ja: ik zou bij jou als bedpartner, zelfs voor een one night stand, echt iets missen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven