Sexdatingsites pure oplichting

03-09-2014 22:14 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ons ingeschreven op diverse sexdatingsites en zijn erachter gekomen dat dit 1 grote oplichterij is. Geen juiste foto's en profielen van de personen die daar op staan. Alles kost geld ook al staat er gratis sexdating. We zijn erachter gekomen om de paginabron te openen en dan kan je zien hoe een profiel is opgebouwd. Als je goed zoekt in de paginabron dan kan je vinden waar de foto's vandaan komen en dat zijn meestal de foto's die op meerdere sexpagina's staan onder verschillende namen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat als je uren per week geile Kimberly van 18 uit Schiedam moet spelen, je daar een hekel aan gaat krijgen.



Maar ik denk dat Kiki's visie op mannen daar nogal door ge(ver)vormd is.
Hiltje daar heb je echt helemaal gelijk in echt waar. Ik heb de meeste mannen lange tijd echt alleen nog maar als op seks beluste perverse wezens gezien die geen enkel greintje liefde of gevoel in hun lichaam en ziel hadden behalve in hun pikkie. Toen ik echt mannen begon te haten ben ik gestopt.



En dat terwijl ik in die jaren maar echt 2 keer echt vreselijke mannen heb "ontmoet" . Er was zelfs 1 man die zijn fantasie over seks op het werk eens had uitgevoerd...Toen heb ik mijn supervisor opgebeld, het besproken, printjes van het hele gesprek gemaakt en aangifte gedaan tegen deze man. Bij de andere man heeft het bedrijf zelf de politie ingeschakeld. Ik heb echt duizenden mannen gesproken maar er waren er echt maar 2 waarbij ik echt misselijk werd.



Maar een vertekend beeld heb ik sowieso nu.
Alle reacties Link kopieren
Zonde dat je nu dat beeld hebt van mannen.



Internet is nu een heel gewoon medium geworden voor daten. Zowel daten met als doel een langdurige relatie als daten voor de lol (lees: seks).



En ik denk dat een heleboel leuke, normale mensen, mannen en vrouwen, daar aan mee doen.
Ja ik vind het erg moeilijk om dat in te zien om eerlijk te zijn, ik zie mannen nu wel "normaler" als toen ik nog dat werk deed maar om nu te zeggen dat ik vertrouwen heb in mannen? Nee, de enige mannen die ik vertrouw dat zijn mijn partner en mijn broers ( maar verder heb ik ook geen mannen in mijn leven).
Alle reacties Link kopieren
quote:cortado schreef op 05 september 2014 @ 23:23:

Kortom, volgens Kiki, als je als man of vrouw iets wil en dat via internet zoekt dan is dat een hopeloze zaak.

Mannen komen alleen maar nepprofielen tegen en vrouwen alleen maar domme mannen .... Of zoDaarom zul je mij niet meer vinden op die sites, of het is een oud profiel die al een tijd niet meer bijgewerkt is, omdat het betaalde lidmaatschap omgezet is in een gratis lidmaatschap (dus een soort van een downgrade).
World of Warcraft: Legion
quote:Shebyte schreef op 05 september 2014 @ 22:51:

[...]



Nope de mannen op die sites zijn niet bepaald slim

Joh. Daar is het toch ook voor uitgevonden? Domme mensen misbruiken voor een beetje geld. Ik moet zeggen dat ik het ook wel vrij triest vind om op zo'n manier je geld te verdienen. Dan zit je dus achter een fictief profiel geile berichtjes te typen naar zwakbegaafden voor een paar cent.



Die 350 euro in 1 week is onzin, Kiki, dat zal wel 3,50 zijn geweest. Tenzij je jezelf liet zien achter de webcam, dan geloof ik het wel. Maar ik las hier laatst via het forum nog een spam-iets over van die neppe berichten via seksdatingsites en dat gaat echt om heeeeeeeel weinig cent.
Rdvv nee hoor echt 350 euro. Ik heb er eens een factuur bijgepakt. Deze factuur is 327 euro en ik heb er 2019 berichten voor moeten tikken a 10 cent per bericht, extra staffel, weekend en avond bonus



2019 berichten: 201,90

weekend bonus: 11,16

avond bonus: 13,47

staffelbonus: 100,95



Deze bedragen zijn wel BRUTO om te kijken wat ze netto zijn moet ik nu toeveel moeite doen voor dit tijdstip.
Ja, dat vind ik triest. Om op zo'n manier je geld te verdienen. Weinig geld ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Jij krijgt dus tien cent per bericht terwijl die mannen er 1,40 voor betalen. Nou top baan hoor. Gelukkig zijn de mannen dus niet de enigen die gebruikt worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:SillySill schreef op 06 september 2014 @ 01:37:

Jij krijgt dus tien cent per bericht terwijl die mannen er 1,40 voor betalen. Nou top baan hoor. Gelukkig Helaas? zijn de mannen dus niet de enigen die gebruikt worden.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik heb nooit het idee gehad dat ik gebruikt werd, er zijn veel bonussen te verdienen en nog meer leuke extraatjes ( extra bedrag voor een x aantal berichten op een dag tikken bijvoorbeeld) en misschien is inmiddels het tarief per bericht wel omhoog gegaan. Ook worden de mannen helemaal niet gebruikt, als ze 1x op google hadden gekeken of de voorwaarden hadden gelezen of eens logisch nagedacht hadden dan zouden ze niet zo stom zijn om dit te doen.



Ik weet wel dat als ik het per uur ging omrekenen ik sowieso boven het minimum uurloon uitkwam ( netto) en voor mij was het op dat moment prima te doen.



Liever dit dan een uitkering hebben en maar luisteren naar de grillen van de gemeente, nee dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Tja inderdaad normaal gesproken natuurlijk helaas Alixane. Merk alleen dat ik me vreselijk stoor aan de manier waarop de mannen die hier gebruik van maakten belachelijk worden gemaakt.



Zal ook wel schelen dat ik een man met een lichte verstandelijke beperking ken die hier aardige schulden aan over heeft gehouden. En een gebroken hart. Letterlijk geen hoog iq nee, maar is 'dom' zijn zoals de dames de mannen hier steeds noemen een goede reden om iemand in de maling te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dit werk alleen omdat ik op dit moment zonder baan zit. En ja ik geef mijn inkomsten keurig door aan het UWV.



De verdiensten zijn ongeveer wel gelijk gebleven als Kiki heeft opgegeven. Het is gewoon een makkelijke manier van geld verdienen, lekker vanuit huis je eigen tijden bepalen.



Ik ben ook een keer een gesprek tegengekomen met iemand die aangaf zijn telefoonrekeningen niet meer te kunnen betalen (maar wel credits kopen) en in de schulden zat. Ik heb dat bericht overgeslagen.



De mannen die ik dom noem zijn de mannen die vreemdgaan en denken op zo'n site makkelijk iemand op te kunnen pikken. Deze zijn meestal qua IQ echt niet dom maar denken alleen met hun lul.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al zei, was ik dom erin te trappen. Bij mij viel het kwartje niet door de voorwaarden te lezen of te kijken naar recensies van (seks)datingsites. De meerderheid van de datingsites en vooral seksdatingsites is toch gewoon nep.



Het kwartje viel omdat ik een nepvrouw een keer voorstelde om via een anoniem e-mailadres verder berichtjes heen en weer te verzenden. Het zou dan niets meer kosten. Maar dat ging "mevrouw" wel wat te snel en "ze" wou via de site nog wat dingen van mij weten. "Ze" kan het e-mailadres gebruiken en als "ze" dat niet doet heeft "ze" "pech" gehad. Toen wist ik hoe de vork in de steel zat en daarmee was ook het gechat of het heen en weer zenden van de berichtjes afgelopen. Niet alleen maar met "haar", maar met alle nepvrouwen.
World of Warcraft: Legion
Idd Hans zo werkt het dat zijn de smoesjes:



Nee niet mailen of een nummer geven dat is gevaarlijk want ik heb al heel erg vaak ellende met mannen gehad blablabla.



Maar laten we eerlijk zijn..Dacht je nu echt dat er vrouwen bestaan die je direct naakt foto's van zichzelf zouden sturen en direct wilden neuken ( op echte hoeren nagelaten dan?)
Dat je geld verdient over de rug van het teveel aan testosteron ala, niet zoveel problemen mee. Maar dat vooral jij, Kiki, zo minderwaardig spreekt over de "slachtoffers" van jouw melkkoe praktijken vind ik bepaald jammer. Het blijven mannen, mensen dus. Een klein beetje respect en menslievendheid zou je sieren.



Dat je in je vuistje lacht omdat ze denken dat je echt bent en zich zo het geld uit de zak kunnen kloppen kan ik echt wel snappen. Maar waarom moet daar zo laatdunkend en respectloos over geschreven worden?

Wees blij dat die mannen zo "dom" zijn om zich door jou te laten inpakken. Je zou in plaats van verbitterd en oordelend ook dankbaar kunnen zijn.

Die "eikels" hebben er toch maar mooi voor gezorgd dat jij een leuk zakcentje had.
Respect voor de mannen had/heb ik niet en zal ik ook nooit hebben. Ik kan gewoon geen respect voor iemand hebben die iedereen om zich heen belazerd ( je wilt niet weten wat er allemaal voorbij komt) en alleen maar denkt aan 1 ding en dat is zo snel mogelijk zijn kwakkie kwijt kunnen. Nee respect heb ik daar echt niet voor.



Dank baar ben ik ze zeker want ik verdiende wel mijn geld ermee.
Fantastisch, je belazert zelf de kluit en kan geen respect opbrengen voor iemand die alles om zich heen belazert. Ik heb één en één bij elkaar opgeteld, jij ook?
Ik heb helemaal niemand belazerd want het is heel erg duidelijk hoe de sites in elkaar zitten. Ik heb mannen ge-entertaint en dat was het werk ook. Er staat zo duidelijk dat het allemaal fictief is en dat ze denken dat het echt is dat is niet mijn probleem. Ze doen het allemaal toch echt zelf, ze willen met iemand chatten en dat krijgen ze. De seks krijgen ze alleen niet.
Alle reacties Link kopieren
@kiki1987

oke dat klinkt interessant zo chat gebeuren. heb je voor mij geen linkje dat ik ff kan kijken. Ben wel benieuwd hoe dat zo in ze werk gaat??
Ik werk er al 2 jaar niet meer voor maar sowieso kan je nergens een linkje bekijken om te kijken hoe het is, als dat zou bestaat dan zou elke man er kijken. Je krijgt een inlog op een website als je bent aangenomen en anders niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen maar een account aan op 1 van de websites. Wat jij ziet zien wij ongeveer ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 06 september 2014 @ 13:24:

Fantastisch, je belazert zelf de kluit en kan geen respect opbrengen voor iemand die alles om zich heen belazert. Ik heb één en één bij elkaar opgeteld, jij ook?Da's te ingewikkeld hoor Rooss4
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Waarom zouden Kiki (in het verleden) en ik de kluit belazeren? Het staat aangegeven dat het puur entertainment is en dat de profielen fictief zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 06 september 2014 @ 11:51:

Idd Hans zo werkt het dat zijn de smoesjes:



Nee niet mailen of een nummer geven dat is gevaarlijk want ik heb al heel erg vaak ellende met mannen gehad blablabla.Ik had dan bijna gereageerd met: "Wat doe je dan op een seksdatingsite?"...
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven