Sexdatingsites pure oplichting

03-09-2014 22:14 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ons ingeschreven op diverse sexdatingsites en zijn erachter gekomen dat dit 1 grote oplichterij is. Geen juiste foto's en profielen van de personen die daar op staan. Alles kost geld ook al staat er gratis sexdating. We zijn erachter gekomen om de paginabron te openen en dan kan je zien hoe een profiel is opgebouwd. Als je goed zoekt in de paginabron dan kan je vinden waar de foto's vandaan komen en dat zijn meestal de foto's die op meerdere sexpagina's staan onder verschillende namen.
Ik wil graag de voorwaarden lezen voor aanmelden, dat lijkt me logisch, ik ga me toch nergens aanmelden als ik niet weet wat me te wachten staat?

Nogmaals, op site 1 staat op de HP dat alle profielen echt zijn en bij de site waar ik wél de voorwaarden kon lezen stond niks over fake of niet afspreekbaar.

Hou jij je ook aan de feiten dan aub.



Ik kom niemand afzeiken, dat afzeiken doe jij zelf. Het is niet fraai dame, hoe je over de mannen schrijft die jij als inkomen hebt gebruikt.
Ik speel al open kaart Roos maar als je er hebt gewerkt dan heb je wel een soort van geheimhoudings plicht en ik ga dus niet alles hier plaatsen.



Heb nu net op google gekeken en de eerste link die naar boven komt is al een nep site.
Alle reacties Link kopieren
@kiki

Dus als ik op bijv. sl, sdc en chatgirl de voorwaarden lees zie ik staan dat het om nepprofielen gaat.

Toe maar, zou je even willen
Geheimhoudingsplicht. Right. Volgens jouw eigen woorden staat heel duidelijk in de voorwaarden dat het om nep profielen gaat en jij hebt geheimhoudingsplicht?



We zijn wel uitgepraat denk ik zo.
Nee het is lekker fraai hoe jij hier tegen mensen praat haha? Sorry hoor maar heb je er zelf een keer een berg geld aan uit gegeven ofzo? Het staat echt allemaal duidelijk in de voorwaarden.
Alle reacties Link kopieren
@kiki



Geheimhoudingsplicht begrijp ik. Maar misschien toch eens met wat meer respect over en tegen mensen praten/schrijven
Die sites zijn dus de sexlijnen van de jaren 80.
quote:Rooss4 schreef op 07 september 2014 @ 11:01:

Geheimhoudingsplicht. Right. Volgens jouw eigen woorden staat heel duidelijk in de voorwaarden dat het om nep profielen gaat en jij hebt geheimhoudingsplicht?



We zijn wel uitgepraat denk ik zo.Denk je nou echt dat zo op een openbaar forum gezegd mag worden welke nep zijn en welke echt? Ik hou ze liever te vriend, als ik ooit mijn baan verlies of geen inkomen meer heb dan meld ik mij direct weer aan. Beter als een uitkering en minder gezeik ook nog.
Google eens op pink melon
quote:zoishet schreef op 07 september 2014 @ 11:02:

Die sites zijn dus de sexlijnen van de jaren 80.

Opgeiltechnisch zou je het zo kunnen zien, met dit verschil dat de sekslijnen veel transparanter waren, natuurlijk werd je gelokt met mooie meiden en kreeg je uiteindelijk tante Clara aan de telefoon maar je kreeg wél waar je voor betaalde, instant geile praat en als het even meezat een orgasme aan het eind.



Die sites zijn niet-transparant, je wordt gelokt met het vooruitzicht op een geile date en je eindigt met ... eeh nou ja, een lege portemonnee.
quote:zoishet schreef op 07 september 2014 @ 11:02:

Die sites zijn dus de sexlijnen van de jaren 80.Yep
Ik ben ff gaan googlen en bij een fake site waar met credits gewerkt wordt staat dit in de algemene voorwaarden

De Website is bedoeld als dienst om vrijblijvend te communiceren met anderen. Wij kunnen niet garanderen dat personen met wie u contact legt, daadwerkelijk zijn wie zij pretenderen te zijn of dat zij bereid zijn tot een ontmoeting buiten de Website om. Mensen zijn vrij om pseudoniemen te gebruiken en ingevulde informatie zoals woonplaats of voorkeuren kan onjuist zijn zonder dat wij daar controle op kunnen uitoefenen. Wij kunnen personen inschakelen om contacten via de Website aan te gaan om zo de gebruiksbeleving te verhogen. Het staat u natuurlijk vrij een correspondentie met een ander op elk moment te beëindigen.



Ik vind niet echt heel duidelijk dat het pure entertainment is.
anoniem_6496b799e9a2b wijzigde dit bericht op 07-09-2014 11:10
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Roos het is wel transparant, dat mannen van geiligheid niet eens kunnen lezen dat is mijn probleem niet. Het is voornamelijk geile praat behalve als ze mij als operator kregen want ik had bijna alleen maar normale gesprekken.
Pink melon.



1) coca cola met meloensmaak

2) Radar: datingsite met nepprofielen

3) Verzoek om verwijdering profiel van een slachtoffer.



Bedrog dus.



Bedankt voor de openheid, waardeer ik.
zoishet: Ik denk dat jij een website hebt gevonden waar ook echte profielen op staan alleen zijn er maar weinig vrouwen die zich ervoor inschrijven.
coca cola met meloensmaak?? Die moet ik hebben!
Alle reacties Link kopieren
Dit zie ik staan bij de eerste die ik tegenkom als ik zoek op seksdating

Volgens mij van pink melon



"sexdateservice.nl is een erotische datingsite, bedoeld voor mensen van 18 jaar en ouder. Stellen, mannen en vrouwen kunnen hier op zoek naar spannende contacten. Het aanmelden op sexdateservice.nl is gratis. Na het aanmaken van een persoonlijk profiel kunt u andere profielen en/of geïnteresseerden benaderen via een privébericht of door het gebruiken van de 5 gratis flirts die u van ons ontvangt na aanmelding. Tevens heeft u de mogelijkheid om foto's toe te voegen aan uw profiel. Op sexdateservice.nl zijn ook gefingeerde profielen aanwezig, fysieke afspraken hiermee zijn niet mogelijk. Bij vragen, onduidelijkheden en problemen kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag contact opnemen met onze helpdesk. Wij zullen trachten u binnen 24 uur te antwoorden. De helpdesk kunt u bereiken via de help-button. Deze website is niet geschikt voor minderjarigen. Wilt u ervoor zorgen dat minderjarigen niet in aanraking komen met erotische en/of andere beelden? Wij adviseren software zoals Cybersitter, Netnanny of Cyber"
Zoishet, zo is het. Het kan vriezen het kan dooien. Misschien heb je een echte te pakken, misschien wel niet. Misschien kan je afspreken, misschien ook niet, wij garanderen niks. Het is beslist een waarschuwing en een goed verstaander pikt `m op maar inderdaad, niet iedereen verstaat goed.



Nou ja, laten we het erop houden dat het mooi is dat deze vorm van "entertainment" vrouwen uit de bijstand houdt.

Al zou ik graag een frieseltje meer menselijkheid en respect zien. Per slot van rekening kan geen vrouw hieraan verdienen zonder medewerking van een vent.
Verder gaan googlen naar de site die jij noemde en kom dan bij 1 van de datingsites. Daar staat toch echt op de homepage dat de site bedoelt is om te flirten en misschien zelfs te daten....... Vervolgens staat inderdaad in de Algemene Voorwaarden een zin dat het puur entertainment is en expliciet niet bedoelt voor fysieke afspraken.



Dat spreekt elkaar dus tegen.
Dit heb ik van 1 van de sites geplukt waarvoor ik werkzaam was.



Fysieke contacten zijn in deze gevallen niet mogelijk. Onder geen omstandigheden zijn wij aansprakelijk voor directe of indirecte schade voortkomend uit het gebruik van de Website. Daarbij onttrekken wij ons van alle aansprakelijkheid in de mate dat is toegestaan door de wet, ongeacht de aard van de actie, voor handelingen of veronachtzaming van andere Gebruikers.
Het blijft vaag, vooral de woorden "in deze gevallen", dat impliceert dat in andere gevallen fysiek contact wel mogelijk zou kunnen zijn.



Het zal conform de wet zijn maar de schoonheidsprijs verdient het niet.
Het is idd helemaal legaal maar je moet het ook van de andere kant bekijken. Soms zijn fysieke afspraken wel mogelijk want ook vrouwen schrijven zich. Okeey maar heel weinig vrouwen doen dat en ik vraag mij ook af of daar ooit wel een date uit is gekomen maar feit is wel dat ook vrouwen zich inschrijven. En als er staat dat er helemaal geen afspraken mogelijk zijn dan krijg je weer het gedonder wat er komt als er wel een afspraak is.
Alle reacties Link kopieren
Veel van die berichtenverstuurders die zo bijverdienen dragen ook nog eens niet netjes hun belasting af. Ken best veel mensen die het doen en wat me opvalt is dat bijna iedereen zo negatief denkt over hun cliëntele. Ik ben wel eens gevraagd ervoor maar zou het niet kunnen, wetende dat iemand zich voor dat beetje aandacht misschien wel in de schulden steekt. Dan kan het nog eigen verantwoordelijkheid zijn, vind het eigenlijk best wel tragisch.

Die minachting die uit de berichtjes van Kiki spreekt stoort me mateloos.



Er zijn zat echte mensen op seksdatingsites. Toen ik zelf nog wel eens zo een date vond stoorde ik me juist weer aan de mannen die uitgingen van fake en nogal wat scheldwoorden en vrouwonvriendelijke praat naar je toestuurden. Dat is ook precies de reden waarom die groep uiteindelijk geen date vindt.



Man/vrouw verhouding is enorm scheef, tel daarbij op dat je voor een seksdate meer op uiterlijk let en dan is het ook nog eens zo dat de meeste (ik zeg niet iedereen) vrouwen niet heel erg warm worden van full frontal foto's. Wat dat betreft is het ook niet zo verwonderlijk dat de bovengenoemde groep uiteindelijk in het betaalde berichten circuit eindigt. Wil nog niet zeggen dat het koosjer is. Deze mannen weten gewoon niet wat ze verkeerd doen en daardoor blijven ze het op die manier doen.
Kiki, vergeet niet dat er daadwerkelijk mensen, mannen, zijn die dom zijn. In de zin van verstandelijk beperkt. Jij scheert ze allemaal over één kam en dat vind ik niet terecht. Dat is een groep die misschien snakt naar aandacht van een vrouw. Jij lacht ook die mannen uit en dat stoort mij.



Tuurlijk zijn er ook mannen die beter zouden moeten weten en hun gezond boerenverstand zouden moeten gebruiken. Maar niet iedereen heeft ook echt dat gezonde verstand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 07 september 2014 @ 10:58:

Ik wil graag de voorwaarden lezen voor aanmelden, dat lijkt me logisch, ik ga me toch nergens aanmelden als ik niet weet wat me te wachten staat?

Nogmaals, op site 1 staat op de HP dat alle profielen echt zijn en bij de site waar ik wél de voorwaarden kon lezen stond niks over fake of niet afspreekbaar.

Ik ben met dit bovenstaande eens. Algemene voorwaarden zijn belangrijk. Die staan vaak helemaal onderaan in de eerste webpagina van de site in kleinere bijna onopvallende letters. Ik heb in elk geval een probleem met de woorden "date", "daten", "dating", etc. als onderdeel van de naam van de site of van de domeinnaam. Dat suggereert dat het daadwerkelijk tot een date komt. Zodra de site praat over credits die men moet aanschaffen voor het schrijven van berichten, is vrijwel zeker dat het niet te rijmen is met dating. Er wordt feitelijk niet gedatet, en m.i. is er sprake van misleiding.



Een site met goede adviezen die ik gevonden heb is:



http://www.datingsite-erv ... ische-en-seksdatingsites/



Die geeft nog meer adviezen die men mee moet nemen als men een seksdatingsite bezoekt.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven