Sextoy kopen? Waar? En wat voor soort?

27-12-2013 13:57 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik wil graag een sextoy voor mezelf kopen. Ik denk aan een vibrator. Aanraders? Waar moet ik op letten bij het kopen van n toy? En kan iemand mij een tip geven van een goed sekshop? Liefst online.



Dank je.
Alle reacties Link kopieren
tegenwoordig ligt er toch ook zat van die meuk bij de Etos ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.etos.nl/verzorging/intimiteit/vibrators/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Er komt straks vast wel iemand met een leuk linkje en das vast dezelfde van al die andere leuke linkjes waar ze zooo goed geholpen zijn
Alle reacties Link kopieren
Bol is your friend. Staan zelf recensies bij. Zo moeilijk is dat toch niet te vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 27 december 2013 @ 14:02:

Er komt straks vast wel iemand met een leuk linkje en das vast dezelfde van al die andere leuke linkjes waar ze zooo goed geholpen zijn



Haha, inderdaad.



Heb zelf geen aandelen bij Bol, trouwens. I wish
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht mijn eerste bij de Wehkamp
Alle reacties Link kopieren
quote:lostintranslation schreef op 27 december 2013 @ 14:19:

[...]





Haha, inderdaad.



Heb zelf geen aandelen bij Bol, trouwens. I wish Ik doelde op ondertussen verwijderde topics waarin zich dan ineens iemand bekend maakte die zooo leuk en goed geholpen was door xxx.nl etc. En er kwam ook nog een persoon van diezelfde site die "toevallig"" de naam hier tegen was gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, een winkel binnenstappen die daarin handelt. Daar heb je keus genoeg, lijkt me. Voor een fiets ga je naar de fietsenhandel, voor een gebakje naar de banketbakker en voor sexparafernalia naar de sexshop. Wat is daar moeilijk aan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst op internet Lelo ( of wat het nu lalo).. anyway.. die zagen er wel mooi uit.. of ze prettig zijn weet ik niet.. ga je hem op de kast neerzetten ?
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring mee? Ik kan zelf ook wel een site vinden, maar ik wil graag van iemand horen waar je goede ervaringen mee hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 27 december 2013 @ 15:14:

Ik zag laatst op internet Lelo ( of wat het nu lalo).. anyway.. die zagen er wel mooi uit.. of ze prettig zijn weet ik niet.. ga je hem op de kast neerzetten ? Niet op de kast, maar in 'n doos;-)
quote:caroliendw schreef op 27 december 2013 @ 15:16:

Wie heeft er ervaring mee? Ik kan zelf ook wel een site vinden, maar ik wil graag van iemand horen waar je goede ervaringen mee hebt.Eens met Nina, En dan dadelijk onder een andere nick de naam van je eigen winkeltje spammen. Wedden?
Alle reacties Link kopieren
quote:caroliendw schreef op 27 december 2013 @ 15:16:

Wie heeft er ervaring mee? Ik kan zelf ook wel een site vinden, maar ik wil graag van iemand horen waar je goede ervaringen mee hebt.Ik heb prima ervaringen met bol.com en wehkamp echt, verder hoef je niet te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
check [spam]

Is een blog van een Nederlandse seksspeeltjes tester.



Ook tips te vinden over de aanschaf van je eerste vibrator.

Suc6 en veel plezier.
Jaaaaa, we hebben een winnaar!



Knap gespeeld, TO.
Alle reacties Link kopieren
*Ding ding ding* Nina, je gaat door voor de wasmachine!
Alle reacties Link kopieren
Als het je eerste speeltje is zou ik het juist nooit online kopen omdat je volgens mij niet weet wat er allemaal is, hoe het aanvoelt etc

Hulp in een goede winkel kan voorkomen dat je onnodig (veel) geld uitgeeft aan iets dat je niet bevalt



Wil je iets dat je alleen aan de buitenkant wordt gebruikt of ook inwendig? Weet je dat er veel verschil is tussen het geluid dat ze maken, hoe ze aanvoelen, gebruiksgemak ( of juist niet) etc??



Een gewone winkel kan je volgens mij veel beter helpen.
Je bent zelf een theepot
quote:caroliendw schreef op 27 december 2013 @ 15:18:

[...]





Niet op de kast, maar in 'n doos;-)Dan moet je zo'n Lelo kopen. Die worden geleverd in een hele chique kadodoos.
Etos heb je leuke, btw sekshop heeft veel leukere
Alle reacties Link kopieren
Probeer er gewoon een paar,en een dildo van glas vind mijn vrouw ook lekker!
Alle reacties Link kopieren
mail and female in Amsterdam zijn aardige mensen in de winkel. Gewoon eens binnenlopen joh!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Het merk fun factory heeft ook mooie/leuke en iets goedkoper dan lelo.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook mijn eerste aanschaffen, maar heb niet echt een dikke portemonnee. Ben wel op zoek naar iets voor ook de g-spot. En hoe doen jullie dat nou? Ik zie dat veel mensen toch wel tevreden zijn met de etos vibrators maar weet eigenlijk niet hoe ik dat nou aan moet pakken. Gewoon maar tussen de menigte staan? 😳
Je gaat naar de Etos, zoekt een leuke vibrator uit, vraagt eventueel advies en gaat daarna in de rij staan om af te rekenenen.

Heel simpel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven