Sexverslaafd of gewoon enorm libido......?

24-07-2014 16:41 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties van diegene die mij een spiegel wilden voorhouden, mensen die mij wel begrijpen, moraal ridders en diegene die succes wilden hebben met de sarcastische opmerking vd dag!



De info uit mijn OP is niet meer actueel en met 180 reacties is dat voor mij een reden om het hierbij te laten!

Sexverslaafde of niet?

Totaal aantal stemmen: 29

Ja, sexverslaafd > zoek hulp! (28%)
Niet sexverslaafd, maar gewoon een groot libido > lekker (55%)
Niet sexverslaafd, maar ik zou er wel hulp voor zoeken. Hele (17%)
anoniem_204344 wijzigde dit bericht op 23-10-2014 08:16
Reden: zie hierboven!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je gaat vreemd, dat lijkt mij stuk erger dan je "sexverslaving".
Alle reacties Link kopieren
Er zijn te veel geile seks verhalen de laatste dagen. Ongeloofwaardige vraagstelling en verhaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou scheiden en daarna los gaan. Je man verdiend beter.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat jij moet doen? Scheiden van je man! Hij verdient beter dan een partner die vreemdgaat, liegt en bedriegt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jou heel egoïstisch
Alle reacties Link kopieren
Meid lekker doen wat je zelf wil. Dat doe je toch al dus waarom nu stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Zeg tegen je man dat jij het geil zou vinden als hij eens vreemd zou gaan. Hij lol en hoef jij je niet meer schuldig te voelen.





Dat je je huwelijk niet op het spel wil zetten is gelul: dat ben je namelijk met heel je ziel en zaligheid aan het doen en je geniet er met volle teugen van. Zelf weten, maar ga er dan niet over zitten neuzelen.

Praatje veilig vrijen hoeft niet, neem ik aan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet waarom jij zoveel woorden en details nodig hebt om te vertellen dat jij verslaafd bent aan stiekeme spanning.

Jij bent een slaaf van jouw eigen hormonen momenteel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
TO kun je tussen twee trio's door nog effe reageren?
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 16:50:

Er zijn te veel geile seks verhalen de laatste dagen. Ongeloofwaardige vraagstelling en verhaal.Komt door het warme weer, daar wordt iedereen beregeil van.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 16:50:

Er zijn te veel geile seks verhalen de laatste dagen. Ongeloofwaardige vraagstelling en verhaal.Ligt misschien idd aan het weer......maar als je mijn verhaal niet gelooft prima, het is wel waar!
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 24 juli 2014 @ 17:19:

Ik begrijp niet waarom jij zoveel woorden en details nodig hebt om te vertellen dat jij verslaafd bent aan stiekeme spanning.

Jij bent een slaaf van jouw eigen hormonen momenteel.



Komt waarschijnlijk door mijn werk bij een krant.....maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat ik me door mijn hormonen teveel laat meeslepen. Daarom twijfel ik ook of ik met een psycholoog / seksuoloog moet gaan praten.



De optie van scheiden van mijn man was hier trouwens ook niet de vraag en dat ga ik ook niet doen. Ook al zou je uit mijn post anders denken, maar een huwelijk draait niet alleen om sex en ik hou heel van hem. We hebben geen onenigheid en zijn een team en maatjes naar elkaar en voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:. Daarom speel ik al een tijdje met de gedachte om een keer naar een parenclub te gaan. Dat lijkt mij zo spannend, maar het voelt ook wel fout om dat stiekem zonder mijn man te doen.Dat 'het voelt ook wel fout om dat stiekem zonder mijn man te doen duurt bij jou waarschijnlijk een seconde of 7.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 juli 2014 @ 19:03:quote:. Daarom speel ik al een tijdje met de gedachte om een keer naar een parenclub te gaan. Dat lijkt mij zo spannend, maar het voelt ook wel fout om dat stiekem zonder mijn man te doen.Dat 'het voelt ook wel fout om dat stiekem zonder mijn man te doen duurt bij jou waarschijnlijk een seconde of 7.Euh nee langer dus, anders was ik daar al een keer geweest! Ik ga daar niet naar toe, omdat ik daar dus een slecht gevoel bij heb! Als ik zou gaan is dat samen met mijn man, of ik ga niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Euh nee langer dus, anders was ik daar al een keer geweest! Ik ga daar niet naar toe, omdat ik daar dus een slecht gevoel bij heb! Als ik zou gaan is dat samen met mijn man, of ik ga niet!Maar over je geheime trio's en afspraken met je seksvriend voel je je niet schuldig. Want dat is natuurlijk heel anders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Voor haar was die ene keer wel genoeg........dan zou ik meteen denken dat die kerel haar dat opgedrongen had, en wie wil naar bed met zo'n vent, lijkt mij een enorme egoïst, but you two deserve each other.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, je bent niet sexverslaafd.

Je hebt kriebel aan je doos en je gaat vreemd, da's wat anders.

Als je het lef hebt al deze dingen te doen (afspreken en seks met vreemde mensen) waarom dan niet het lef het aan je man te vertellen?

Dan kan hij tenminste zelf kiezen of hij mee wil doen en/of hij bij je wil blijven.

Ik vind het ook nogal kinderachtig en vooral erg egoistisch; je post staat vol met je 'geiligheid', maar waar zijn de (schuld)gevoelens voor je man?

Je liegt en bedriegt de persoon met wie je 3 kinderen hebt. Lekker ben jij.

Biecht het op aan je man, en vertel hem gelijk dat 'ie even een SOA-test moet doen.

Hoe mensen hun (seks)leven willen invullen moet ieder voor zich weten,maar doe het tenminste met medeweten voor je partner. Realiseer je je wel hoe erg je iemand hiermee kan kwetsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 juli 2014 @ 19:21:quote:Euh nee langer dus, anders was ik daar al een keer geweest! Ik ga daar niet naar toe, omdat ik daar dus een slecht gevoel bij heb! Als ik zou gaan is dat samen met mijn man, of ik ga niet!Maar over je geheime trio's en afspraken met je seksvriend voel je je niet schuldig. Want dat is natuurlijk heel anders.



Ik snap dat je het sarcastisch bedoeld, maar serieus: ik zeg niet dat ik me er helemaal niet schuldig over voel. Wat ik wel zeg is: "Aan de ene kant voelt het wel als een verraad, maar het genot wint het nu van mijn schuldgevoel."



En als het gaat over alleen naar een parenclub gaan om daar mijn bevrediging te zoeken, dan is het schuldgevoel wel groter dan de nieuwsgierigheid, dus doe ik het niet!
Ik vind het best hoor, al wil je drie gangbangs op een dag. Maar dat je dit alles doet buiten medeweten van je man vind ik vrij walgelijk. Buiten dat je je man met droge ogen besodemietert zet je ook nog eens het vertrouwde leven van je kinderen op het spel, want je man komt er natuurlijk geheid een keer achter.
quote:sexymama schreef op 24 juli 2014 @ 19:37:

[...]





Ik snap dat je het sarcastisch bedoeld, maar serieus: ik zeg niet dat ik me er helemaal niet schuldig over voel. Wat ik wel zeg is: "Aan de ene kant voelt het wel als een verraad, maar het genot wint het nu van mijn schuldgevoel."



En als het gaat over alleen naar een parenclub gaan om daar mijn bevrediging te zoeken, dan is het schuldgevoel wel groter dan de nieuwsgierigheid, dus doe ik het niet!Wat is dan het verschil tussen een stiekeme gang naar een parenclub en een geheim triootje? Ik zie het niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat je zo geil bent en dat je 't graag met anderen doet, is niks mis mee. Maar het is niet fair naar je man dat je dat achter z'n rug om doet, je bent hem gewoon aan het bedriegen. Heb je je verlangens echt al eens volledig besproken? Uit wat je schrijft maak ik op dat je hem alleen maar een paar keer voorzichtig gepolst hebt. Misschien weet hij niet eens dat het voor jou (nu) zo belangrijk is.



Vreemdgaan is voor mij niet anders binnen dan buiten een parenclub. En die "vriend" van je is ook een gladde pik, die neukt er waarschijnlijk wel meer dan jou alleen. Hij ging al vreemd met jou, wat denk je zelf?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 24 juli 2014 @ 20:04:

Dat je zo geil bent en dat je 't graag met anderen doet, is niks mis mee. Maar het is niet fair naar je man dat je dat achter z'n rug om doet, je bent hem gewoon aan het bedriegen. Heb je je verlangens echt al eens volledig besproken? Uit wat je schrijft maak ik op dat je hem alleen maar een paar keer voorzichtig gepolst hebt. Misschien weet hij niet eens dat het voor jou (nu) zo belangrijk is.

Daar heb je wel gelijk in. Ik vind het ook lastig om met hem te bespreken, dus daar moet ik misschien een keer de 'stoute schoenen' voor aantrekken en het hem recht op de man af vragen wat hij zou vinden van een trio of het gaan naar een parenclub.
Vertel hem er dan ook meteen bij dat je zelf stiekem al aan het experimenteren bent geslagen. Want daar gaat het uiteindelijk om he. Leuk doekje voor het bloeden als je man ineens mee wil naar een parenclub, maar dat neemt niet weg dat je hem besodemieterd hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven