Slikken

27-08-2014 16:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner kan heerlijk pijpen maar wil absoluut niet dat ik in haar mond klaarkom. Iets dat ik af en toe wel lekker vindt in bij een vrouw in dr mond klaar te komen.

Ik verwen dr ook graag oraal en heb er geen enkel probleem mee als zij klaarkomt. Vindt het juist heerlijk.



Hoe is dat bij jullie?
lachen is gezond.
Gaat je niks aan. Je hebt er geen probleem mee als zij klaarkomt? Wat jofel van je!
Zou je een man/jezelf in je mond klaar laten komen en slik je het dan??



Nee? Dan niet piepen
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 27 augustus 2014 @ 16:26:

Zou je een man/jezelf in je mond klaar laten komen en slik je het dan??



Nee? Dan niet piepen





Nee is nee he?! Kunnen nog zoveel vrouwen het wel geil vinden, als die van jou het niet wilt dan gebeurt het dus niet.
No worries
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het in hemelsnaam uit wat de dames hier er van vinden? Wil je vrouw dan opeens wel slikken ofzo?
En nou is het afgelopen!
Vreselijk.
Als ik jou was zou ik heel blij zijn dat ze zo lekker pijpt en daar gewoon van genieten zoals zij dat prettig vindt om te doen. Anders zou dat lekkere pijpen ook wel eens verleden tijd kunnen worden ;)
Alle reacties Link kopieren
Komt zij dan spuitend klaar? Want anders is het echt geen vergelijking.
quote:dramaqueend schreef op woensdag 27 augustus 2014 16:39 Komt zij dan spuitend klaar? Want anders is het echt geen vergelijking.Idd, in je mond nemen, minstens een grote hap, en dat slikken, in 2 teugen..
quote:dramaqueend schreef op woensdag 27 augustus 2014 16:39 Komt zij dan spuitend klaar? Want anders is het echt geen vergelijking.Offff een rietje erin!
Alle reacties Link kopieren
Heb je enig idee hoe goor het is om te slikken? Lekker hoor, zo'n lauw, plakkerig goedje met een gore, bittere smaak. Alsof je halfwarme, over-de-datum karnemelk aan 't wegslikken ben, cheers!



Als 80% van de mannen graag anale seks willen hebben d.m.v. een voorbinddildo, zou jij het dan ook doen?

Dat dacht ik ook......



I'm a goal digger.
eh, goor? Sja ik vind dat dus helemaal niet, integendeel, nee ik ou het niet zo snel op het menu van mijn favoriete cocktail bar willen zien staan maar in the heat of the moment..



Maar goed, ik denk niet dat de vriendin van de to gaat slikken om dat ik dat wel doe, dus vrij zinloos.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb wel een ideetje hoor, de smaak wordt nl. echt stukken beter als jij: voortaan vooral verse groenten en fruit eet, geen alcohol drinkt, in algehele goede conditie verkeerd, niet rookt, geen drugs natuurlijk, geen vermoeiende levensstijl hebt, en geen scherpe of heel zure dingen eet of drinkt.

Daarnaast moet je er natuurlijk voor zorgen dat je geen strak ondergoed of strakke broek draagt, t spul moet koel blijven, dat weet iedereen.

Dus succes, wie weet lukt het je en verandert ze van gedachte!
Even aangenomen dat jouw vriendin je tijdens het beffen niet tot aan je nek toe vol squirt: het is natuurlijk geen vergelijk he. Zij krijgt een kwakje binnen als jij klaarkomt, en daar moet je maar net van houden. En helaas voor jou is het nog steeds niet mogelijk om iemand te dwingen ervan te houden.
Alle reacties Link kopieren
Lees dit en je weet alles.
AKA LookAtMe
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de reacties. Paar antwoorden

Ja lik ook eigen sperma van haar borsten bv. Heb ook wel eens zoen gehad van vriendinnetje die wel slikt en die het toen teruggaf. Geen probleem mee. Dus ben zeker geen klager die perse wil dat er geslikt wordt kan best begrijpen dat sommige het smerig vinden. Zelf vindt ik orale sex heerlijk. Was benieuwd naar de reacties.
lachen is gezond.
Alle reacties Link kopieren
OMG en dat als je net wakker bent.



Mijn gedachte was er heeft iemand keelpijn .
Alle reacties Link kopieren
quote:md0110 schreef op 27 augustus 2014 @ 16:49:

Heb je enig idee hoe goor het is om te slikken? Lekker hoor, zo'n lauw, plakkerig goedje met een gore, bittere smaak.

Ik vind dat niet goor of bitter. Maar ik zou nooit sperma van een andere man doorslikken. Niet omdat het van hem misschien wel goor is, maar vanwege de kans op SOA's.



En met het slikken van vaginaal vocht (bij beffen) heb ik geen probleem. Alleen de kans op een SOA is veel kleiner.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven