Spanning is eruit

29-09-2014 10:25 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik ben Martine en ik ben 32 jaar oud. Ik heb 2 kinderen, maar na de bevalling van de laatste geen zin meer... weet iemand een oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Nee,



Dan maak je maar zin.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Is Martine de Wilde je echte naam? Lijkt me niet slim om allerlei intieme zaken op een openbaar forum onder je eigen naam te plaatsen, maar maybe that's just me...
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 29 september 2014 @ 10:28:

Is Martine de Wilde je echte naam? Lijkt me niet slim om allerlei intieme zaken op een openbaar forum onder je eigen naam te plaatsen, maar maybe that's just me...Welnee.
Alles komt goed, alleen de rest niet
En er zijn al verschillende topics hierover geweest.



Kijk hier maar eens, of hier, of bij dit topic of dit hier, of dit. Om te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Dat zullen velen herkennen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als het alleen maar "geen zin" was dan zou ik mijn huwelijk daarvoor niet op het spel zetten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zou het op het viva forum zetten...



Of je leest 1 van de 999 topics hier over die anderen al geplaatst hebben over dit onderwerp.
Doe gewoon 's je best!

Tut je op, trek leuke sexy kleding aan en kook lekker of ga uit eten (zonder kids!)



Tja en anders begin gewoon en je zult merken dat je na een aantal keren weer verlangt naar de volgende keer.



Tja en anders sterkte! Mocht hij het elders gaan zoeken weet je waar het door komt iig.
Je gezin is compleet en de behoefte tot voortplanting is dus verdwenen, bij sommigen werkt dat zo en daar is op zich niet eens zoveel mee mis.

Heb je zelf problemen met je ontbrekende libido of rammelt je man aan de poort?

Is er eigenlijk wel een probleem?
quote:Enjoy73 schreef op 29 september 2014 @ 11:10:

Doe gewoon 's je best!

Tut je op, trek leuke sexy kleding aan en kook lekker of ga uit eten (zonder kids!)



Tja en anders begin gewoon en je zult merken dat je na een aantal keren weer verlangt naar de volgende keer.



Tja en anders sterkte! Mocht hij het elders gaan zoeken weet je waar het door komt iig.Zo zeg, wat een ongelooflijke k*topmerking.
quote:Ano*k schreef op 29 september 2014 @ 11:13:

[...]

Zo zeg, wat een ongelooflijke k*topmerking.



Ik snap wat je bedoelt... helaas is het wel de waarheid.

Mannen zonder seks vluchten...zij zoeken elders ontspanning.

Of ik het goedkeur is een weer een andere vraag....ik keur het juist af!
Misschien is Martine best blij met een minnares voor haar man. Is zij van het gezeur af en kan ze zich 100% richten op haar kroost in tweevoud.



Ik heb nl nog steeds geen probleem gelezen.
Volgens mij draag je net een oplossing aan Roos, voor Martine en voor d'r man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 29 september 2014 @ 11:23:

[...]



Ik snap wat je bedoelt... helaas is het wel de waarheid.

Mannen zonder seks vluchten...zij zoeken elders ontspanning.

Of ik het goedkeur is een weer een andere vraag....ik keur het juist af!Een echte man is daar wel eerlijk over en doet 't niet stiekem...
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zin maken en niet zo moeilijk doen, toen je graag zwanger wou worden ging het "zaakje" ook wel gewillig open, of was dat eigen belang en kon je toen wel zin maken.



Of gewoon niks doen en afwachten tot hij bij die lekkere wel zin hebbende vriendin, collega, buurvrouw in bed duikt, maar dan open je hier zeker weer een forum dat je man is vreemd gegaan en dat je zoveel verdriet hebt?
Traveling is the only thing you buy that makes you richer
Alle reacties Link kopieren
En daarom zijn er sexuologen op de wereld.



Hebben veel verstand van vrouwen, mannen, seks, libido, relaties en alles wat daarmee te maken heeft, maak eens een afspraak.
Je zou hier een foto kunnen plaatsen van je vent, misschien wil 1 van de viva dames hem doen?



Ben jij van het gezeur af.
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 29 september 2014 @ 12:11:

Je zou hier een foto kunnen plaatsen van je vent, misschien wil 1 van de viva dames hem doen?



Ben jij van het gezeur af.Dan doe ik Martine wel even, wedden dat ze dan weer dagelijks zin heeft............
Traveling is the only thing you buy that makes you richer
Je bent erg zeker van je zaak(je) , singletraveler.

Wat is je geheim?
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 29 september 2014 @ 12:45:

Je bent erg zeker van je zaak(je) , singletraveler.

Wat is je geheim?Tja kom zeg; geheim is geheim, dat ga ik natuurlijk niet aan de grote klok hangen. Zeker ben ik er wel van, heb maar paar partnes gehad waren er allemaal lyrisch over, en het leuke is, weet zelf niet eens wat ik zo "goed" doe
Traveling is the only thing you buy that makes you richer
quote:singletraveler schreef op 29 september 2014 @ 12:57:

Zeker ben ik er wel van, heb maar paar partnes gehad waren er allemaal lyrisch over, en het leuke is, weet zelf niet eens wat ik zo "goed" doe
Alle reacties Link kopieren
Wat een flauwe reacties zeg, jammer.



Martine, hoe lang is het geleden dat je je tweede kind hebt gekregen? Krijg je genoeg steun van je man? Of moet je alles thuis alleen doen? Ben je al naar de huisarts geweest? Kan best hormonaal zijn, geef je borstvoeding? In ieder geval een hoop vragen die je kunt bespreken met de huisarts of een seksuoloog. Ik snap je probleem wel, ben nog aan het borstvoeden, lijf doet snel zeer, heb seks geprobeerd, maar dat deed pijn, ik heb dus ook geen zin in seks, bij de een komt het gewoon wat sneller terug dan bij de ander. Misschien legt je man er ook teveel druk op. Ik zou je bijna afraden om dit probleem hier voor te leggen want velen lijken hier te vinden dat je maar gewoon zin moet maken, maar zou rechtlijnig is het nu eenmaal niet. Andere dingen zijn wel goed te bespreken hier hoor. Je mag me ook een persoonlijk bericht hierover sturen als het werkt en je erover wil chatten.



Groet van Spoekel
Ik ben ook altijd lyrisch over de seks... tenminste, dat denkt mijn vent. Mijn vriendinnen weten de waarheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 29 september 2014 @ 14:54:

Ik ben ook altijd lyrisch over de seks... tenminste, dat denkt mijn vent. Mijn vriendinnen weten de waarheid. Roos heeft humor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven