Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Seks

Sperma slikken

1. Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Poll: Slik jij sperma?

1095 stemmen in totaal.

Breng een stem uit
Log nu in om te reageren
  1. Ik slik eigenlijk ook omdat het dan zo netjes opgeruimd is.. Geen gedoe met tissues enzo.. Is dat raar?
  2. quote:
    El_lebel schreef op 16 juli 2008 @ 09:28:
    Ik slik eigenlijk ook omdat het dan zo netjes opgeruimd is.. Geen gedoe met tissues enzo.. Is dat raar?
    Nee hoor, lekker praktisch :-d
  3. Ook goedemorgen! @-(

Mijn man vindt het helemaal geil, en ik vind het niet smerig, en inderdaad; weg is maar weg!
    Hier dus ook een "slikker" :-$
  4. Nee, absoluut geen slikker hier...
    Heb ik nooit gedaan en zal het ook nooit doen....bah....
  5. soms doe ik het wel, ik weet dat mijn vriend het geil vind. zelf vind ik het niet echt lekker.. maar afentoe heb ik het er wel voor over ;-)
  6. Heeel soms, maar meestal doe ik het niet, gewoon niet lekker, dan maar een doekje erbij.
  7. O_O ...... Geen slikker....
    Samen "proberen" klaar te komen vind ik trouwens zo wie zo fijner. :)
  8. Ach, het is meteen, opgeruimd staat netjes.
    Als je het uit gaat spugen, proef je het juist langer.
  9. Alleen als ik zin heb, soms smaakt het me gewoon niet. En heel af en toe is de structuur ook eigenaardig. Vroegtijdig er uit halen of uitspugen die hap...
  10. nee geen slikker....vriend zou het wel super vinden maar ik moet er zelf niet aan denken!
  11. Neeeee. Heb het nooit gedaan en moet er niet aan denken. Vind het wel een beetje jammer voor mijn vriend (mannen schijnen het geil te vinden), maar hij zegt het niet erg te vinden.
    runner84 wijzigde dit bericht op 16-07-2008 10:49 met 11%
  12. _
    Xander68 wijzigde dit bericht op 16-07-2008 11:53 met 100%
  13. Ik slik ook, mede ook uit praktische overwegingen (opgeruimd staat netjes!), en ook omdat ik weet dat mannen het meestal wel geil vinden...
    The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
  14. Nee, ik slik niet. Vind het niet lekker smaken, en ook een beetje een goor idee. Met een doekje is het zo opgelost.
  15. Ik vind het helemaal niet vies...zeker niet van een gezonde schone vent, nee hoor, helemaal geen problemen mee..
    Lijkt me voor een man ook minder fijn als je moment supreme ineens je mond eraf haalt..
  16. quote:
    Bokstertje schreef op 16 juli 2008 @ 11:04:
    Ik vind het helemaal niet vies...zeker niet van een gezonde schone vent, nee hoor, helemaal geen problemen mee..
    Lijkt me voor een man ook minder fijn als je moment supreme ineens je mond eraf haalt..
    Jij snapt um ;-)
  17. Die van mij vindt het niets als ik zou slikken... die vindt het juist supergeil als hij na een pijpbeurt over m'n borsten kan komen... of tegen m'n kin aan, dat het naar beneden loopt, langs m'n hals...
  18. 5 REGELS OM VRIENDEN TE ZIJN MET JE EX

Vrienden zijn met je ex is lastig voor elkaar te krijgen, maar wel mogelijk. Check de gouden regels om een vriendschap op te bouwen.

Lees verder

19. ..
    sweetcandy wijzigde dit bericht op 11-07-2013 21:29 met 98%
  20. quote:
    Bokstertje schreef op 16 juli 2008 @ 11:04:
    Ik vind het helemaal niet vies...zeker niet van een gezonde schone vent, nee hoor, helemaal geen problemen mee..

je kan het ook met de hand afmaken :-P
    en of ie dat nou minder lekker vind of niet als ik geen zin heb om te slikken doe ik dat niet.
  21. Ik slik ook. Mede door het opgeruimd staat netjes effect en als je meteen slikt proef je niks.
    Ik vind het gewoon super geil om mijn mannetje zo te zien genieten.

Samen komen lukt soms, maar lang niet altijd.
  22. Nee ik ben bang dat ik over mijn nek ga! ;-)
    Heb het 1 keer gedaan, maar ik vind het niet lekker.
    Ik ben gewoon niet zo dol op lichaamssappen denk ik..
  23. nee, ik ben ook geen slikker. wel geprobeerd hoor. Scene: Hij met een tevreden grijns op zijn smoel en ik kokhalsend de badkamer in. Wordt ik niet blij van.
  24. Soms wel soms niet... ligt aan mijn bui. Waar ik wel ontzettend pissed van kan raken is die mannen die vinden dat vrouwen horen te slikken... maar zelf al gaan braakneigingen krijgen bij de gedachten dat ze hun eigen sperma moeten doorslikken! Kom op als wij het kunnen kunnen jullie het ook!
  25. Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!! ;-)
    Ge-wel-dig!
Log nu in om te reageren