Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
Ik slik eigenlijk ook omdat het dan zo netjes opgeruimd is.. Geen gedoe met tissues enzo.. Is dat raar?
El_lebel schreef op 16 juli 2008 @ 09:28:

Ik slik eigenlijk ook omdat het dan zo netjes opgeruimd is.. Geen gedoe met tissues enzo.. Is dat raar?
Nee hoor, lekker praktisch :-d
Alle reacties Link kopieren
Ook goedemorgen! @-(



Mijn man vindt het helemaal geil, en ik vind het niet smerig, en inderdaad; weg is maar weg!

Hier dus ook een "slikker" :-$
Alle reacties Link kopieren
Nee, absoluut geen slikker hier...

Heb ik nooit gedaan en zal het ook nooit doen....bah....
-
Alle reacties Link kopieren
Heeel soms, maar meestal doe ik het niet, gewoon niet lekker, dan maar een doekje erbij.
Alle reacties Link kopieren
O_O ...... Geen slikker....

Samen "proberen" klaar te komen vind ik trouwens zo wie zo fijner. :)
Ach, het is meteen, opgeruimd staat netjes.

Als je het uit gaat spugen, proef je het juist langer.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als ik zin heb, soms smaakt het me gewoon niet. En heel af en toe is de structuur ook eigenaardig. Vroegtijdig er uit halen of uitspugen die hap...
Alle reacties Link kopieren
nee geen slikker....vriend zou het wel super vinden maar ik moet er zelf niet aan denken!
Alle reacties Link kopieren
Neeeee. Heb het nooit gedaan en moet er niet aan denken. Vind het wel een beetje jammer voor mijn vriend (mannen schijnen het geil te vinden), maar hij zegt het niet erg te vinden.
_
Alle reacties Link kopieren
Ik slik ook, mede ook uit praktische overwegingen (opgeruimd staat netjes!), en ook omdat ik weet dat mannen het meestal wel geil vinden...
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik slik niet. Vind het niet lekker smaken, en ook een beetje een goor idee. Met een doekje is het zo opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niet vies...zeker niet van een gezonde schone vent, nee hoor, helemaal geen problemen mee..

Lijkt me voor een man ook minder fijn als je moment supreme ineens je mond eraf haalt..
Bokstertje schreef op 16 juli 2008 @ 11:04:

Ik vind het helemaal niet vies...zeker niet van een gezonde schone vent, nee hoor, helemaal geen problemen mee..

Lijkt me voor een man ook minder fijn als je moment supreme ineens je mond eraf haalt..
Jij snapt um ;-)
Alle reacties Link kopieren
Die van mij vindt het niets als ik zou slikken... die vindt het juist supergeil als hij na een pijpbeurt over m'n borsten kan komen... of tegen m'n kin aan, dat het naar beneden loopt, langs m'n hals...
Alle reacties Link kopieren
..
Bokstertje schreef op 16 juli 2008 @ 11:04:

Ik vind het helemaal niet vies...zeker niet van een gezonde schone vent, nee hoor, helemaal geen problemen mee..

Lijkt me voor een man ook minder fijn als je moment supreme ineens je mond eraf haalt..




je kan het ook met de hand afmaken :-P

en of ie dat nou minder lekker vind of niet als ik geen zin heb om te slikken doe ik dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik ook. Mede door het opgeruimd staat netjes effect en als je meteen slikt proef je niks.

Ik vind het gewoon super geil om mijn mannetje zo te zien genieten.



Samen komen lukt soms, maar lang niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben bang dat ik over mijn nek ga! ;-)

Heb het 1 keer gedaan, maar ik vind het niet lekker.

Ik ben gewoon niet zo dol op lichaamssappen denk ik..
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
nee, ik ben ook geen slikker. wel geprobeerd hoor. Scene: Hij met een tevreden grijns op zijn smoel en ik kokhalsend de badkamer in. Wordt ik niet blij van.
Alle reacties Link kopieren
Soms wel soms niet... ligt aan mijn bui. Waar ik wel ontzettend pissed van kan raken is die mannen die vinden dat vrouwen horen te slikken... maar zelf al gaan braakneigingen krijgen bij de gedachten dat ze hun eigen sperma moeten doorslikken! Kom op als wij het kunnen kunnen jullie het ook!
Alle reacties Link kopieren
Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!! ;-)

Ge-wel-dig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven