Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
Hmmmz, ik heb het al eerder in dit lange sliktopic gezegd, maar ik (en veel vrienden van me) vinden het een enorme afknappert als een vrouw niet slikt. Maar als beide partners het prima vinden als er niet geslikt wordt, dan is het toch prima.



Ik vind alleen het argument van vrouwen dat het echt vies zou zijn, nogal onzin, want:



a) Er zijn wel viezere dingen die je als vrouw toch opeet, zoals medicijnen of een smerige maaltijd van je schoonmoeder ;)



b) Ik vind het zelf trouwens helemaal niet vies. Meestal is het heel erg zoet en heel soms is het wat zoutiger, maar nog steeds niet echt vies.



c) Als je het toch al in je mond hebt, kun je het net zo goed doorslikken, dan proef je er minder van dan als je het over je tong weer naar buiten spuugt.



d) Als een man een vrouw beft, krijgt hij tientallen keer zoveel vocht van de vrouw binnen, dat vaak ook wel lekker is, maar soms ook wat zuurder dan de andere keer. Ik zelf bef vrouwen ook als ze ongesteld zijn trouwens, maar dat zal niet ieders cup of ehmmm tea zijn....



e) Als een vrouw het toch uit wil spugen, heb ik liever dat ze het terugspuugt in mijn mond dan in een handdoek naast het bed, omdat ik me dan echt vies voel.



Amen.
Alle reacties Link kopieren
Vind het ergens ook wel bizar, ja....alsof je partner vies is. Nu hoef je niet meteen elkaars stront te vreten (als je dat wil, ga je gang), maar seks is niet vies. En ongestelde vrouwen zijn ook niet vies en prima neukbaar. *is ongesteld nu*



Vreselijk, mensen die vies van elkaar zijn tijdens seks. De 'smerigste' handeling vind ik zoenen, trouwens. Beetje in elkaars speeksel roeren. Dan is slikken een feest, hoor



Ik voel me echt beledigd als ik niet word gebeft en stel het neuken tijdens de rode dagen ook gewoon verplicht, vanaf tegenwoordig. Kom nou.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_24963 wijzigde dit bericht op 13-02-2009 16:01
Reden: Dubbel posting....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Slikken hoeft niet perse, hoor! Mag ook gewoon in de mond klaarkomen en dat ze dan het sperma uit haar mondhoeken laat sijpelen over haar borsten..... ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja F, slikken is ook maar zo slikken, helemaal met je eens..... en als je dan op je rug ligt loopt het je nek in...hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Precies, je wil tenslotte wel een beetje eer van je werk zien! ;)
quote:Digitalis schreef op 13 februari 2009 @ 15:51:

En ongestelde vrouwen zijn ook niet vies en prima neukbaar. *is ongesteld nu*

Hengelen buiten de vijver. Ohhhhhhh Miyagi gaat je nu vast verraden
Alle reacties Link kopieren


Hap lik, slik weg is ook niks... beetje creatief zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miyagi75 schreef op 13 februari 2009 @ 00:53:

Hmmmz, ik heb het al eerder in dit lange sliktopic gezegd, maar ik (en veel vrienden van me) vinden het een enorme afknappert als een vrouw niet slikt. Maar als beide partners het prima vinden als er niet geslikt wordt, dan is het toch prima.

Ben ik blij dat ik jouw vriendin niet ben

Ik vind alleen het argument van vrouwen dat het echt vies zou zijn, nogal onzin, want:



a) Er zijn wel viezere dingen die je als vrouw toch opeet, zoals medicijnen of een smerige maaltijd van je schoonmoeder ;)

Ik heb nog nooit een maaltijd van mijn schoonmoeder geproefd en medicijnen eet ik nou niet direct voor de lol



b) Ik vind het zelf trouwens helemaal niet vies. Meestal is het heel erg zoet en heel soms is het wat zoutiger, maar nog steeds niet echt vies.

Kan best zijn, maar je hebt me niet overgehaald. Smaken verschillen he? Ook niet iedereen lust spruitjes of chocola..



c) Als je het toch al in je mond hebt, kun je het net zo goed doorslikken, dan proef je er minder van dan als je het over je tong weer naar buiten spuugt.

Ik heb het nooit in mijn mond want mijn vriend komt niet klaar in mijn mond. Hij heeft namelijk een heel groot probleem als ie dat wel doet



d) Als een man een vrouw beft, krijgt hij tientallen keer zoveel vocht van de vrouw binnen, dat vaak ook wel lekker is, maar soms ook wat zuurder dan de andere keer. Ik zelf bef vrouwen ook als ze ongesteld zijn trouwens, maar dat zal niet ieders cup of ehmmm tea zijn....

Dit ligt er ook aan hoe je beft hoor. Als je puur de clit bewerkt krijg je denk ik heel wat minder vocht binnen. Verder houdt mijn lieve vriend helemáál niet van ongesteldheden, dus dat is een week geen seksuele handelingen (van zijn kant, mij maakt het niet zoveel uit).



e) Als een vrouw het toch uit wil spugen, heb ik liever dat ze het terugspuugt in mijn mond dan in een handdoek naast het bed, omdat ik me dan echt vies voel.

Waarom voel je je dan echt vies? Omdat de vrouw de smaak van de sperma niet kan waarderen? Nou, never nooit dat ik sperma in de mond van de man zou uitspugen... En die mij later weer zoenen zeker... nah, dacht het niet!



Amen.
Alle reacties Link kopieren
Voel jij je niet vies dan Yraatje dat je vent niets met je wil doen gedurende een week (!)? Ik wel. En ik vind het belachelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 13 februari 2009 @ 16:18:

Voel jij je niet vies dan Yraatje dat je vent niets met je wil doen gedurende een week (!)? Ik wel. En ik vind het belachelijk. Nee hoor, geen last van. We knuffelen verder wel, alleen het echte werk gebeurt die week niet. En dat maakt mij echt helemaal niets uit.

In mijn vorige relaties wilden de kerels dat wel. Nou, prima. Maar deze wil dat niet. Zijn goed recht. Misschien doet hij daarom ook wel niet moeilijk over het niet willen slikken van mijn kant
Alle reacties Link kopieren
Zo'n (seks)relatie wil ik echt niet...Seks hoort wat mij betreft ongeremd te zijn. Dus geen gemiep over niet helemaal geboend met groene zeep, ongesteldheden of waar er lichaamsvocht terecht komt.



Met onbekenden ben ik voorzichtiger uiteraard, ivm ziektes.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het knap dat je dat kan hoor. Zo ongeremd seks hebben. Ik zit zelf zo niet in elkaar.

Is misschien heel raar maar als mijn vriend me beft voel IK me prettiger als ik het eerst ff gewassen heb (of beter nog, ff gedoucht heb). En omgekeerd vind IK het ook prettiger dat zijn penis gewassen is voordat ik mijn vriend pijp. Ik heb het ook wel eens zonder gedaan, maar dat vind ik gewoon vies. Kan er niets aan doen... Dan maar niet zo ongeremd, maar het is maar net waar je je prettig bij voelt toch?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Yraatje. Maar seks komt voor uit een oerdrift. Dan vind ik het zo raar dat er allemaal regels worden opgesteld. Kopkaas en co kan ik ook niet zo waarderen, maar helemaal opgepoetst zodat ik m'n make up op kan brengen als ik in z'n eikel kijk, hoef nu ook weer niet...



En met neuken boeit het me al helemaaaaal niet. Ik ben niet vies van degene die ik uitkies om mee onbeschermd te neuken en te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 13 februari 2009 @ 16:31:

Tuurlijk Yraatje. Maar seks komt voor uit een oerdrift. Dan vind ik het zo raar dat er allemaal regels worden opgesteld. Kopkaas en co kan ik ook niet zo waarderen, maar helemaal opgepoetst zodat ik m'n make up op kan brengen als ik in z'n eikel kijk, hoef nu ook weer niet...



En met neuken boeit het me al helemaaaaal niet. Ik ben niet vies van degene die ik uitkies om mee onbeschermd te neuken en te doen.Dood ga je toch (of zit ik nou in het verkeerde topic?)
Alle reacties Link kopieren
@ Yraatje



Jammer dat je, zoals ik het zo hoor, niet echt een open communicatie over dit soort dingen met je partner hebt. Op deze manier, als je er zo gepolariseerd op reageert, zul je mijns inziens ook nooit eerlijk van je parner te horen krijgen wat hij graag wil en/of eventueel mist in bed. En dat kan nooit optimaal voor je relatie zijn, lijkt me....
Alle reacties Link kopieren
ik heb gestemd ja omdat mijn partner het wil
Alle reacties Link kopieren
quote:Miyagi75 schreef op 13 februari 2009 @ 17:06:

@ Yraatje



Jammer dat je, zoals ik het zo hoor, niet echt een open communicatie over dit soort dingen met je partner hebt. Op deze manier, als je er zo gepolariseerd op reageert, zul je mijns inziens ook nooit eerlijk van je parner te horen krijgen wat hij graag wil en/of eventueel mist in bed. En dat kan nooit optimaal voor je relatie zijn, lijkt me....Mag ik vragen waar jij dat op baseert???????????????? Dat wij niet open communiceren daarover?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 13 februari 2009 @ 16:40:

[...]



Dood ga je toch (of zit ik nou in het verkeerde topic?)Ja, ooit... maar dan wel graag schoon
Alle reacties Link kopieren
Jammer Yraatje, want bij je dood ontspan je je sluitspieren en blaasspieren. Of je moet exact weten wanneer je doodgaat, dan kan je nog even lekker een darmspoeling nemen en de boel uitzeiken. Om over vroegtijdige ontbinding maar niet te beginnen (straks wil er niemand meer seks, necrofielen uitgezonderd).



Maar een volle week geen seks (knuffel=knuffelen, geen seks)? Van de pot gerukt. Sorry dat ik 't zeg. Kun je net zo goed weer als vanouds in een tentje gaan zitten omdat je onrein bent als menstruerende vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 13 februari 2009 @ 19:01:

Jammer Yraatje, want bij je dood ontspan je je sluitspieren en blaasspieren. Of je moet exact weten wanneer je doodgaat, dan kan je nog even lekker een darmspoeling nemen en de boel uitzeiken. Om over vroegtijdige ontbinding maar niet te beginnen (straks wil er niemand meer seks, necrofielen uitgezonderd).

Ik bedoelde eigenlijk gedouched enzo... maar het was niet per se serieus bedoel, daarom stond de smiley er ook achter.



Maar een volle week geen seks (knuffel=knuffelen, geen seks)? Van de pot gerukt. Sorry dat ik 't zeg. Kun je net zo goed weer als vanouds in een tentje gaan zitten omdat je onrein bent als menstruerende vrouw.

Geen seks nee, maar waarom maak jij je daar zo druk om? Ik heb er géén probleem mee hoor, voel me ook niet minderwaardig in die week (en daar gaat het toch om???)..... Heeft ook niks met onrein te maken hoor, want dan zou hij me niet willen aanraken en dat is niet aan de orde........
Alle reacties Link kopieren
Yraatje, maak je niet zo druk om bepaalde figuren hier.

houd in gedachten dat minimaal de helft is gelogen want dergelijke stoere figuren hier neerkrabbelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:datmeenjeniet schreef op 14 februari 2009 @ 11:30:

Yraatje, maak je niet zo druk om bepaalde figuren hier.

houd in gedachten dat minimaal de helft is gelogen want dergelijke stoere figuren hier neerkrabbelen.

Oh, ik maak me niet druk hoor. Ik reageer gewoon graag op bepaalde dingen.....

Ach en als mensen willen liegen over hun seksleven, moeten ze dat lekker zelf weten toch? Doe ik in ieder geval niet, en mijn vriend en ik zijn er zelf tevreden mee en daar gaat het toch om.....



Greetz
even ontopic (geen zin om alle reacties te lezen)

mijn vriend komt klaar in mijn mond.

ik slik niet, maar laat het er, zo ongezien mogelijk, en dat gaat goed, het weer uit mijn mond lopen.

ik heb gemerkt namelijk dat de smaakpapillen die sperma proeven met name achter op de tong zitten. ook het slikken zelf smaakt ergens niet lekker.

echt slikken dus vind ik bot gezegd vies, maar klaarkomen in mijn mond dus niet...

beste oplossing, dacht ik zo...
Alle reacties Link kopieren
Een man is nog nooit in mijn mond klaargekomen, t lijkt me maar niks en volgens mij smaakt sperma vies.

Maar is dat wel zo? Of is dat verschillend?

Wie o wie kan mij vertellen hoe sperma smaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven