Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 19 oktober 2009 @ 21:01:

In het slechtste geval heb je een bek vol dikke warme bittere derrie. Maar goed, als ik iemand zo leuk vind dat ik een half uur aan zijn lul ga zitten zuigen, kan dat er ook nog wel bij...Verreweg de grappigste opmerking op het forum sinds tijden, mijn diep respect F
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ramirez schreef op 06 april 2009 @ 15:48:

Ik zou het super vinden als een vrouw dat bij mij zou doen. Alleen sta ik het zelf nooit toe omdat ik haar daarna niet meer wil zoenen (lijkt me vies).



Dus daarom gebeurt het nooit. Ik vind dat als je daarna niet meer wilt zoenen dat ik dan ook maar achter moet blijven. Voor wat hoort wat....



Dat is toch simpel op te lossen: als zij alles heeft doorgeslikt (duur geen uren hè) dan neemt ze een slok wijn/water/sap en jij kunt haar dan toch gewoon tongzoenen?

Probleem opgelost. Voila!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 19 oktober 2009 @ 12:55:

Ik slik bij Vlam wel, nooit bij mijn exen.

Vlam smaakt gewoon erg goed en heeft gelukkig geen enorme zaadlozingen. Dus tis geen mond vol wat ik weg moet werken...



Ik ben de enige vrouw die hem ooit heeft klaar gepijpt en heeft geslikt, dus meneer was danig onder de indruk..lol.



Ja, nu heb je hem dus compleet verpest!

Nu hij dat heeft ervaren zal hij in de toekomst waarschijnlijk geen genoegen meer nemen met zo'n klinisch/afstandelijk pijpende vrouw met een zaadfobie.

"Zaadangst", is daar al een therapie voor?
Alle reacties Link kopieren
Dank u, dank u.
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 20 oktober 2009 @ 00:55:

Oh, trouwens... Ik vind het altijd wel opwindend als een man z`n hand -of handen- op mijn achterhoofd houdt zodat ik geen kant meer op kan.



En dat méén ik.

Die zijn er dus ook...Ik volg dit onderwerp vol interesse. Mijn vrouw slikt (gelukkig) ook maar gaat zelfs zo ver dat ze niet wil dat ik me aftrek en m'n zaad ergens anders deponeer. Ze heeft het liever in haar mondje... Raar? Of is het herkenbaar onder de slikkers?
Alle reacties Link kopieren
@ kereltje: Tel je zegeningen.....
Alle reacties Link kopieren
@Franck. Dat doe ik ook. Ik waardeer het enorm maar begrijp het niet altijd. Maar tja... vrouwen komen van Venus en mannen van Mars
Alle reacties Link kopieren
Gewoon slikken natuurlijk.... Is deel van het pijpen toch? Of hij nou komt door hand- + tong-werk of alleen mond, in beide gevallen is je mond weghalen niet bevorderlijk voor zijn gevoel. En daarna kun je het maar beter doorslikken dan terugspugen en zo juist meer proeven.



Dat is voor mij een belangrijker argument dan 'opgeruimd staat netjes' eigenlijk....
Alle reacties Link kopieren
nee ik ben ook geen slikker... ga er echt van over mijn nek...

hij vind het ook niet erg... en ik vind het geiler als hij over mijn borsten spuit dat dat hij in mijn mond doet.
Alle reacties Link kopieren
Slikken zelf doe ik niet, maar ik vind het wel opwindend als hij het over mijn gezicht heen spuit.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik, zo lang als het lekker is. De ene man is de andere niet en het ene sperma is lekkerder dan het andere. (uit ervaring: roken en eetpatroon is idd. van invloed).



Ik vind het soms lastig om te slikken zonder te kokhalzen als vriend achterin mijn keel spuit, daar dus een beetje voorzichtig mee zijn!

Maar het is ook heerlijk geil als hij over me heen spuit, maakt me niet zoveel uit, hangt van het moment af.



Verder vraag ik me af of het scheelt hoe lang een man niet gekomen is? Is 'vers' aangemaakt sperma lekkerder dan sperma dat al een paar dagen in zijn ballen zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:la_lot schreef op 28 oktober 2009 @ 21:35:

Ik slik, zo lang als het lekker is. De ene man is de andere niet en het ene sperma is lekkerder dan het andere. (uit ervaring: roken en eetpatroon is idd. van invloed).



Ik vind het soms lastig om te slikken zonder te kokhalzen als vriend achterin mijn keel spuit, daar dus een beetje voorzichtig mee zijn!

Maar het is ook heerlijk geil als hij over me heen spuit, maakt me niet zoveel uit, hangt van het moment af.



Verder vraag ik me af of het scheelt hoe lang een man niet gekomen is? Is 'vers' aangemaakt sperma lekkerder dan sperma dat al een paar dagen in zijn ballen zit?



Interessante vraag.

Maar het overgrote deel van de sperma komt niet uit de ballen maar wordt aangemaakt in de prostaat.

Slechts een paar procent van de sperma zijn de zaadcellen.



In mijn ervaring maakt het wel uit als een man een tijdje niet klaargekomen is. (Bij mijn partner dan) Ten eerste komt er meer sperma uit en het is ook iets dikker en witter dan als ie nog maar kort geleden is klaargekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest er vroeger ook niet aan denken! Walgelijk!

Maar ik heb nu n nieuwe sv en ik moet zeggen....: die smaakt niet verkeerd, ik kreeg "per ongeluk" een beetje in mn mond en ik moet zeggen t smaakte goed!

Dus de volgende keer, gaan we wel weer een stapje verder denk ik, hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste keer geslikt toen ik een jaar of 16 was (was ook de eerste keer)

Ik vond het geen succes, ik kreeg het met geen mogelijkheid weg en dacht werkelijk dat ik zou stikken...



Maar ik ga vanavond mijn nieuwe vriendje eens echt verwennen en het proberen...



Hebben jullie nog speciale truukjes waarmee je het gewoon hop in een keer wegkrijgt?
Alle reacties Link kopieren
Ik laat het gewoon uit mijn mond lopen.... ik vind het niet echt lekker namelijk. (hier smaakt het naar de geur van verrotte sinaasappels).

Voorvocht daarentegen vind ik zalig... zonde als het verpild word op het matras...

(volgens mij maakt het voor man niet echt uit of je het doorslikt of laat lopen? Of wel??)
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat maakt niet uit, het pijpen, daar gaat het om. Dat is hemels als het goed gedaan word.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een slikker. Ik vind het niet vies hoewel ik voorvocht echt lekker vind.

Als ie maar diep in je mond komt proef je er zowiezo niets van en net als Februari vind ik het ook opwindend als een man mijn hoofd vasthoud.
Alle reacties Link kopieren
hier een slikker...

geil. en tja zit toch al in mijn mond kan ik het net zo goed doorsliken toch?



haha maar wel exen gehad die het egwoon niet lukte om klaar te komen door pijpen...

hmmm of ik deedt iets fout, of ze hielden zoals ze zelf zeiden gewoon tegen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t geprobeerd maar die warme kwak komt maar niet verder, ik ben niet vies van me man maar dát lukt me gewoon niet, ik spuug t dus uit. En hij vind t geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik ook, vind het ook opwindend en ook best wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme82 schreef op 30 oktober 2009 @ 21:55:

Ook hier een slikker. Ik vind het niet vies hoewel ik voorvocht echt lekker vind.

Als ie maar diep in je mond komt proef je er zowiezo niets van en net als Februari vind ik het ook opwindend als een man mijn hoofd vasthoud.ik vind het ook lekker als hij mijn hoofd vasthoudt en mijn mond gewoonweg keihard neukt en klaarkomt...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maroetje schreef op 16 juli 2008 @ 11:56:

Soms wel soms niet... ligt aan mijn bui. Waar ik wel ontzettend pissed van kan raken is die mannen die vinden dat vrouwen horen te slikken... maar zelf al gaan braakneigingen krijgen bij de gedachten dat ze hun eigen sperma moeten doorslikken! Kom op als wij het kunnen kunnen jullie het ook!



Iedere man die beft slikt evenveel, zo niet meer, vocht als een vrouw die sperma slikt. Het komt niet allemaal tegelijk, maar over de kwantiteit hoeven we geen misverstanden te laten bestaan. En als je ervan uit gaat dat de smaak onprettig is, dan is het misschien wel fijner om het allemaal in een keer te krijgen, dan is het ook in een keer weg.



Ik zeg niet dat vrouwen horen te slikken. Ik denk wel dat je vergelijking mank gaat. En ik denk dat vrouwen nogal eens vergeten dat zij net zo'n apart smaakje tussen de benen hebben en dat mannen er over het algemeen wat minder een probleem van maken dat te moeten proeven.



Shepherd
Alle reacties Link kopieren
Mooie bijdragen shepherd en birgit:-)
Zo, Cruzader...kom je daar speciaal een account voor aanmaken om dat te melden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ech nooit van mn leven door kunnen slikken, sterker nog , ik wil het echt niet in mn mond hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven