Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ech nooit van mn leven door kunnen slikken, sterker nog , ik wil het echt niet in mn mond hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het niet weg... veel te plakkerig!
Alle reacties Link kopieren
Geef manlief elke dag een lekkere kiwi en/of banaan, doet wonderen met de smaak!

Veel bier de avond ervoor verpest juist weer de smaak.



Be het ook met enkele hier eens, als hij lekker diep in je mond klaarkomt proef je er ook weinig van. idd, juist bij terugspugen, doe ik ook weleens om hem te plagen over zijn buik, proef je veel meer!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik mijn vrouw lik, dan vind ik haar vaginale vocht über-heerlijk (ik kan er zélfs spontaan van klaarkomen). Maar om mijn eigen kwakje te verorberen? Nee, gek genoeg lijkt me dit helemaal niets. Raar, nu ik er zo over nadenk...
Alle reacties Link kopieren
een keer "per ongeluk" geslikt doordat ex-vriendje te laat waarschuwde...drie dagen nare smaak achter in m'n keer gehad...daarna niet meer gedaan..jakkie bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier laatst laten weten dat ik niet slikte.

maar nu heb k mijn vriend laatst gepijpt en dacht ik: laat ik het nu maar eens doen. Hij kwam idd ver in mijn mond en het viel me alles mee.

Daarbij kreeg hij een veel intenser orgasme!!

Van de week nog eens geslikt en nu kwam het minder ver in mijn mond en moest ik het wat meer 'wegslikken'. Ben er minder vies van dan eerst, maar zal het niet wekelijks doen.
Alle reacties Link kopieren
Ananas eten schijnt het ook lekkerder van te worden....nooit geprobeert hoor.
Alle reacties Link kopieren
Af en toe doe ik het wel, als ik hem pijp dan wil ik het ook afmaken ook. Daarnaast heb ik niet meteen een doekje bij de hand en kan ik moeilijk ff pauze nemen als het moment supreme er bijna is Ik moet er wel 'zin' in hebben anders krijg ik de rillingen. Het smaakt eigenlijk nergens naar. Ik vind het niet vies, maar ook niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Gister had ik het nog met een vriendin hierover. Ik heb het idee dat mijn vriend abnormaal veel sperma heeft elke keer dat hij klaar komt. Ik zou ook wel willen slikken maar het is gewoon teveel in een keer... Of moet je het al drinkend slikken ?! Haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kimberleigh schreef op 25 november 2009 @ 12:23:

Gister had ik het nog met een vriendin hierover. Ik heb het idee dat mijn vriend abnormaal veel sperma heeft elke keer dat hij klaar komt. Ik zou ook wel willen slikken maar het is gewoon teveel in een keer... Of moet je het al drinkend slikken ?! Haha.Je kan natuurlijk ook een keer pijpen en slikken als je vriend al een keer is klaargekomen. Als hij voor de tweede keer klaarkomt is het sperma minder dan de eerste keer.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook een idee inderdaad. Jammergenoeg is zijn libido betreurend laag. Dus een tweede keer zit er niet echt in :(
Alle reacties Link kopieren
quote:kereltje schreef op 22 oktober 2009 @ 10:53:

[...]Ze heeft het liever in haar mondje... Raar? Of is het herkenbaar onder de slikkers?Je vrouw is 11?
Alle reacties Link kopieren
ja, ik slik ook, doe het graag omdat hij dan zo geniet, annanas maakt het inderdaad lekkerder en als het lang geleden is komt er echt ook veel meer dan als ie nog maar pas gekomen is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 25 november 2009 @ 13:55:

[...]





Je vrouw is 11?Wel een jaar lang geweest. Ik mis enige relevantie en begrijp jouw vraag niet. Tenzij jezelf 14 bent. Want een ouder iemand zou zichzelf wel "Pan" noemen i.p.v Pannetje.
Alle reacties Link kopieren
Sperma spuiten in mond of gezicht is gewoon erg geil…..

en erna goed afgezogen worden, natuurlijk.

(tenzij je een zware koffiedrinker of sigarenroker bent, dat is niet echt lekker voor de smaak….)



heeft trouwens niks met behoefte aan vernedering te maken,

laat me ook graag door vrouwen domineren, bv. face-sitting.
Alle reacties Link kopieren
quote:kereltje schreef op 26 november 2009 @ 08:52:

[...]





Wel een jaar lang geweest. Ik mis enige relevantie en begrijp jouw vraag niet. Tenzij jezelf 14 bent. Want een ouder iemand zou zichzelf wel "Pan" noemen i.p.v Pannetje.



Dat is lachen...

Ik refereer naar jouw gebruik van verkleinwoorden ivm een volwassen vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:hounddog schreef op 26 november 2009 @ 10:23:

Sperma spuiten in mond of gezicht is gewoon erg geil…..

en erna goed afgezogen worden, natuurlijk.

(tenzij je een zware koffiedrinker of sigarenroker bent, dat is niet echt lekker voor de smaak….)



heeft trouwens niks met behoefte aan vernedering te maken,

laat me ook graag door vrouwen domineren, bv. face-sitting.Ik vind zaad in mijn gezicht bijzonder denigerend...en ik denk veel dames met mij.
quote:Pannetje schreef op 26 november 2009 @ 11:47:

[...]





Ik vind zaad in mijn gezicht bijzonder denigerend...en ik denk veel dames met mij.Flik het niet, ik gooi het terug!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 26 november 2009 @ 11:46:

[...]





Dat is lachen...

Ik refereer naar jouw gebruik van verkleinwoorden ivm een volwassen vrouw.



We praten echt over een volwassen vrouw hoor Ik heb waarschijnlijk iets met verkleinwoorden (zie nickname)



No hard feelings Pannetje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het smerig om prostaatvocht met miljoenen zaadcellen door te slikken, niks geils aan
Alle reacties Link kopieren
quote:yesyes7 schreef op 27 november 2009 @ 14:06:

Ik vind het smerig om prostaatvocht met miljoenen zaadcellen door te slikken, niks geils aanZit vol met gezonde proteinen en eiwitten, yummie
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 november 2009 @ 11:56:

[...]



Flik het niet, ik gooi het terug!!



Beste Rooss4,



je vat het nogal persoonlijk op, zie ik.

maar ik wil helemaal niks met jou hoor, dus wees maar niet bang!



en om je helemaal gerust te stellen: ik vraag altijd toestemming...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hellothere schreef op 27 november 2009 @ 14:10:

[...]



Zit vol met gezonde proteinen en eiwitten, yummie Jij bent dus niet vies van je eigen zaad?
Alle reacties Link kopieren
quote:hounddog schreef op 27 november 2009 @ 17:53:

[...]





Beste Rooss4,



je vat het nogal persoonlijk op, zie ik.

maar ik wil helemaal niks met jou hoor, dus wees maar niet bang!



en om je helemaal gerust te stellen: ik vraag altijd toestemming...



En als je toestemming vraagt (en krijgt...) dan zijn er wel meer varianten mogelijk )





(denkt terug aan die keer dat vriendje is klaargekomen o mijn borsten en.... )
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomi_Mara schreef op 27 november 2009 @ 17:59:

Jij bent dus niet vies van je eigen zaad?

Nee hoor, waarom zou ik ?

Maar als ervan geproefd wordt is het wel meestal door vriendinlief :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven