Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:



Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.



Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Alle reacties Link kopieren
dat is een goeie chica, kijken of ze het dan nog zo geil vinden. Nee, ik slik ook geen snot of slijm van een ander door, sperma dus ook niet. Ik deed het ooit wel, maar het is me ineens heel erg tegen gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik vind het niet nodig, bovendien smaakt het voor geen meter omdat mijn vriend een grote roker is. Mijn vriend interesseert dat niets, die vindt het ook niet nodig en vooral vervelend voor mij wanneer hij sneller komt dan hij dacht en ik dus wel moet slikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het wel, omdat mijn vriend dat geil vindt en soms is het inderdaad ook handig. Ik vind het ook niet echt vies smaken, gewoon snel doorslikken inderdaad. Roken, koffie, bier, e.d. heeft wel een slechte invloed op de smaak. Als je je vent een paar dagen aarbeitjes voert ofzo is het aanmerkelijk beter (echt waar ;-)).
Alle reacties Link kopieren
Ik slik ook gewoon. Mijn mannetje houdt het nooit lang uit als ik hem pijp, en het lijkt me heel onnatuurlijk om het uit te spugen. Het is wel een beetje sneu om op te houden met pijpen omdat hij anders in je mond klaarkomt.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan-ie nou missen als hij in je mond zit!
Alle reacties Link kopieren
Ekennah schreef op 16 juli 2008 @ 12:53:

Ik slik ook gewoon. Mijn mannetje houdt het nooit lang uit als ik hem pijp, en het lijkt me heel onnatuurlijk om het uit te spugen. Het is wel een beetje sneu om op te houden met pijpen omdat hij anders in je mond klaarkomt.
tja, ik ga gewoon door met mijn hand, die deed toch al de hele tijd mee. Het voelt voor mij juist tegennatuurlijk als ik het in mijn mond krijg. Daar hoort het niet, dat idee...
Alle reacties Link kopieren
Ook als man zijnde kan je wanneer je je orgasme bereikt ook oncontroleerbare bewegingen maken.



Kan me dus best voorstellen hoe dat gegaan is.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ekennah schreef op 16 juli 2008 @ 13:01:

Hoe kan-ie nou missen als hij in je mond zit!
Hij gaat altijd van die oncontroleerbare bewegingen maken en zo. Verder vindt ie het ook niet lekker wanneer ie niet kan zien dat ie spuit zeg maar. Hij wil dat zelf doen. Alleen nu nog leren richten...
Ik heb er helemaal geen probleem mee om te slikken, heeerlijk vind ik de smaak zeker niet maar het is gewoon makkelijk:)

Ik doe zowiezo niet zo moeilijk over sperma, vind het stiekem wel geil om over me heen te laten spuiten...
*noteert aardbeien op haar boodschappenlijstje*
Ik slik ook
Alle reacties Link kopieren
Heb het wel een aantal keer gedaan maar vind het echt zo smerig, opeens zo'n lauw bitter kwakje in je mond! mn vriend vind het natuurlijk geweldig maar ik vind het niet zo geslaagd...bah
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het weleens gedaan, maar tis niet dat ik zeg jaaa fijn.



Kortom hij mag best in mijn mond klaarkomn, maar dan loopt baaihaai wel even naar de badkamer om het uit te spugen:-) :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Ik slik niet (meer) Heb het 1x gedaan maar mijn vriend heeft ontzettend bitter zaad, het was echt een vreselijke smaak.

Hij komt wel klaar in mijn mond en dan spuug ik het uit in een doekje. Hij vind het lekker om in mijn mond klaar te komen maar niet erg als ik het niet doorslik.

Hij rookt trouwens niet en drink heel soms.
Alle reacties Link kopieren
chica1978 schreef op 16 juli 2008 @ 11:59:

Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!! ;-)

Ge-wel-dig!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha mij mag je rustig tongzoenen als je zo iets lekkers voor mij hebt gedaan. Ik lik toch ook? Tuurlijkis er verschil maar het is beide erg intiem en tussen 2 personen. Kwestie van geil zijn met elkaar. Overigens zal ik nooit iemand kwaad aankijken als ze spuugt in plaats van te slikken. En er zijn nog veel meer leuke plekjes om klaar te komen. Leve de creativiteit!
Alle reacties Link kopieren
Ik slik ook.. vind het ook waanzinnig geil.. echt niet omdat mijn partner dat zo opwindend zou vinden, maar vind het vooral zelf heel geil... En ja de smaak veranderd wel.. de ene man smaakt heel anders als de ander, maar heb het werkelijk nog nooit vies gevonden..
Alle reacties Link kopieren
Dutchbelg3 schreef op 16 juli 2008 @ 20:50:

Hahahaha mij mag je rustig tongzoenen als je zo iets lekkers voor mij hebt gedaan. Ik lik toch ook? Tuurlijkis er verschil maar het is beide erg intiem en tussen 2 personen. Kwestie van geil zijn met elkaar. Overigens zal ik nooit iemand kwaad aankijken als ze spuugt in plaats van te slikken. En er zijn nog veel meer leuke plekjes om klaar te komen. Leve de creativiteit!
Man naar mijn hart! En inderdaad andersom is het probleem ineens verdwenen :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie mannen toch lucky bastards.

Vind het ook ontzettend geil om klaargepijpt te worden. Of doorgeslikt wordt of niet is mij om het even. Vind het allebei (slikken of uit je mond laten lopen) reuze opwindend.

Mijn vrouw wil mij nog niet eens pijpen, laat staan laten laten klaarkomen in haar mond of doorslikken. Ik voel me daar heel verdrietig bij, net alsof mijn penis een smerig ding is... :'-(
Alle reacties Link kopieren
tintin_au_meridien schreef op 17 juli 2008 @ 09:16:

... net alsof mijn penis een smerig ding is... :'-(
En dat is niet zo? ;-]
Alle reacties Link kopieren
lookatme schreef op 17 juli 2008 @ 09:30:

[...]





En dat is niet zo? ;-]
zelfs met een knipoog is dit een slechte grap.
Alle reacties Link kopieren
Van zij die het wel deden heb ik toch nooit klachten gehoord. :no:
Alle reacties Link kopieren
Maroetje schreef op 16 juli 2008 @ 21:49:

[...]





Man naar mijn hart! En inderdaad andersom is het probleem ineens verdwenen :-)




Dit soort dingen moeten geen must zijn. Mijn vrouw houd niet van slikken en niet van in haar mond klaar komen. Maar waarom zou je daar moeilijk over doen. Kijk naar wat je wel krijgt ipv wat je niet krijgt.

Overigens vind ik het geen enkel probleem haar te likken met alles wat ik daarbij binnen krijg en verwacht geen tegenprestatie terug. In het vuur van het spel krijg ik wel regelmatig mijn eigen spul binnen wat we beiden een opwindend alternatief vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven