Stinkende afscheiding na seks

06-06-2014 13:48 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen op dit forum,



Ik zit ergens heel erg mee waar ik even advies over wil vragen. Er zullen vast veel mensen zeggen dat ik naar de huisarts moet gaan, maar ik zie dit niet zitten en ik denk ook niet dat het echt ernstig kan zijn.



Ik lag in bed met mijn vriend, en we waren bezig met voorspel. Toen hij zijn boxer uitdeed, rook ik dat zijn penis best wel stonk . Ik zei het tegen hem, en of hij hem niet moest wassen maar hij zei dat dat niet nodig was omdat hij mij extra wilde bevredigen. (hij bedoelde dat hij alleen mij ging verwennen en ik hem dus niet oraal)

Ik wilde hem alsnog vragen of hij hem even wilde wassen, maar toen werd ik zo opgewonden dat ik het maar liet zitten.



De dag erna had ik rare, bruin/rood kleurige afscheiding, iig donker, en toen ik eraan rook ging ik bijna over mijn nek. Ik ben toen onder de douche gestapt en heb mezelf goed vanbinnen en buiten schoongemaakt om die geur maar weg te krijgen.

Ik rook het toen niet meer, maar voor de zekerheid ging ik met mijn vinger zo diep mogelijk in mijn vagina en rook nog eens. Toen was de geur echt onverdraaglijk, om van te kotsen gewoon.

En het rare is dat de geur hetzelfde is als hoe zijn penis toen rook, maar zijn penis rook niet zo kokhalsend vies toen.

Ik vraag me echt af wat het nou is, ik heb een vaginale douche gekocht en dan gaat de geur THANK GOD weg, maar als ik s'middags die vaginale douche gebruik is het s'avonds weer terug.



Kan iemand mij misschien helpen of mij vertellen wat dit kan zijn en hoe het komt? Ik heb het nu nog steeds, al meer dan een week.
Alle reacties Link kopieren




Dokter. Echt.
Toch maar een SOA-testje doen? Kan volgens mij ook bij de GGD, hoef je niet naar je eigen huisarts.
Dokter. Het kan niks zijn maar het kan ook wel iets zijn. En de dokter ziet dit heus vaker, maak je daar maar niet druk om.
Wat aso dat hij dan toch te wassen naar binnen gaat.



Ik denk dat je vaginale flora gewoon wat in de war is, 2 maals daags spoelen zou dan genieg moeten zijn. Niet met andere middelen, alleen met water, want dat kan de boel juist nog meer verstoren.



Als het blijft of erger wordt even langs de huisarts.



Weet je trouwens zeker dat hij geen soa's heeft?
Als het zo smerig is als jij zegt zou ik er toch maar even mee naar de huisarts. Is je vriend wel schoon verder, dus heeft hij een goede persoonlijke hygiëne?
Stoppen met spoelen, ook water brengt je zuurtegraad van de wijs en zo moet je binnenkantje nog harder werken om de boel weer op orde te krijgen.



En natuurlijk moet je even langs de huisarts, dit klinkt niet goed. En als je denkt dat jij de eerste bent die met een genant probleem bij de huisarts aankomt. Dream on!



Heb je je vriend verteld van je klachten? Ook hij moet zich laten checken, dit is niet alleen maar een beetje vieze lucht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een soatest doen als jou was
Alle reacties Link kopieren
Bacteriële Vaginose, maar toch maar even naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Dokter! Alles wat stinkt kan niet goed zijn. Dit gaat echt niet vanzelf over. Dokter of GGD. En je vriend is gewoon een grote rans! bah.
No worries
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook. Ik had een bacteriële virus. Je krijgt er pillen voor. Daarna is het over.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met al die vaginale douches...zorgt voor een verstoorde flora van je vagina.. Toch even laten testen bij de huisarts lijkt me slim!

Succes..!
Life is good!
O gatver, als hij zo stonk dan was bij mij meteen de lol eraf! Ga desnoods eerst samen even douchen of zo. Bah! En voor nu zou ik er maar even een testje aan wagen.
Heeft je vriend dat wel vaker? Ik zou echt geen seks willen met iemand die zo stinkt. En rook je dit wel vaker ofpas na die ene keer nadat 'ie zo stonk?
Alle reacties Link kopieren
Als het zo stinkt zou ik sowieso geen seks met iemand willen. Dan kun je toch wel bedenken dat er iets niet helemaal goed is.

Ik snap niet dat je niet naar de dokter gaat, waar wil je op wachten. Tot je baarmoeder er uit moet en je onvruchtbaar bent?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zoveel mannen die niet hun penis afvegen nadat ze geplast hebben dusja dan blijft dat de hele tijd in die boxer zitten en dat vind ik zo vies!! maarja, daar kan ik niks aan veranderen natuurlijk. Ik denk dat het ook een bacteriele vaginose is hoor. Maar als ik naar de huisarts ga hiermee, krijg ik gelijk zon eendenbek in mijn vagina en dat zie ik echt niet zitten, dat zou echt traumatiserend voor me zijn... Maar bij bacteriele vaginosis, heb je grijze afscheiding zie ik net?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik snap wat je bedoelt Nina, maar ik heb al veel dingen gegoogled en het kan geen soa zijn, dus vandaar dat ik me er niet echt zorgen over maak.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik lees nergens dat hij je gepenetreerd heeft?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
ALs mijn vriend niet lekker in zijn vel zit, heeft hij geen goede persoonlijke hygiëne, hij heeft een stoornis waardoor het heel wisselend kan zijn hoe goed hij voor zichzelf zorgt. Sinds het gebeurt is, zeg ik nadrukkelijk tegen hem dat hij voor de seks zijn penis moet wassen. Ik heb hem ook al gevraagd of hij staand wil plassen, dit is hygienischer, en of hij even met een wc papiertje zijn penis af wil vegen. Over het staand plassen doet hij onverschillig, dat het vast niet zal uitmaken, en over of hij zijn penis af wil vegen na het plassen word hij boos, want hij bepaalt zelf wel oftie dat doet. Ik zei het ook wel op een manier van, je moet dat doen maarja ik zit met een stinkende vagina!



Op internet heb ik gelezen dat als je alleen met water je vagina spoelt het niet uitmaakt en het geen kwaad kan. Daarom gebruik ik ook geen schoonmaak dingen voor binnen in je vagina. Ik heb erg snel problemen met mijn vagina, het is erg gevoelig allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 06 juni 2014 @ 14:34:

Maar ik lees nergens dat hij je gepenetreerd heeft?Ik vind dit wel een beetje een rare vraag... We hebben seks gehad, dus dat lijkt me duidelijk toch?
Doe eens effe volwassen en ga naar je huisarts!

Gokken met je gezondheid vanwege misplaatste schaamte...je lijkt wel mal
Alle reacties Link kopieren
quote:Ditto schreef op 06 juni 2014 @ 14:36:

Doe eens effe volwassen en ga naar je huisarts!

Gokken met je gezondheid vanwege misplaatste schaamte...je lijkt wel mal Maar als ik naar de huisarts ga hiermee, krijg ik gelijk zon eendenbek in mijn vagina en dat zie ik echt niet zitten, dat zou echt traumatiserend voor me zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:missbianca schreef op 06 juni 2014 @ 14:39:

[...]





Maar als ik naar de huisarts ga hiermee, krijg ik gelijk zon eendenbek in mijn vagina en dat zie ik echt niet zitten, dat zou echt traumatiserend voor me zijn...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
En mijn huisarts zit in een andere woonplek als waar ik nu woon. Ik ben op nummer 1 ingeschreven, die woonplek, omdat dat goedkoper voor me is. dus daar moet ik ook mijn huisarts hebben. Maar ik woon er een uur met de bus vandaan en ik heb nuecht geen geld om naar de huisarts te gaan, ik kan al amper boodschappen doen!
Je manier van schrijven is echt lachwekkend.

Beetje zoals piemelhatsjoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven