Stinkende afscheiding na seks

06-06-2014 13:48 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen op dit forum,



Ik zit ergens heel erg mee waar ik even advies over wil vragen. Er zullen vast veel mensen zeggen dat ik naar de huisarts moet gaan, maar ik zie dit niet zitten en ik denk ook niet dat het echt ernstig kan zijn.



Ik lag in bed met mijn vriend, en we waren bezig met voorspel. Toen hij zijn boxer uitdeed, rook ik dat zijn penis best wel stonk . Ik zei het tegen hem, en of hij hem niet moest wassen maar hij zei dat dat niet nodig was omdat hij mij extra wilde bevredigen. (hij bedoelde dat hij alleen mij ging verwennen en ik hem dus niet oraal)

Ik wilde hem alsnog vragen of hij hem even wilde wassen, maar toen werd ik zo opgewonden dat ik het maar liet zitten.



De dag erna had ik rare, bruin/rood kleurige afscheiding, iig donker, en toen ik eraan rook ging ik bijna over mijn nek. Ik ben toen onder de douche gestapt en heb mezelf goed vanbinnen en buiten schoongemaakt om die geur maar weg te krijgen.

Ik rook het toen niet meer, maar voor de zekerheid ging ik met mijn vinger zo diep mogelijk in mijn vagina en rook nog eens. Toen was de geur echt onverdraaglijk, om van te kotsen gewoon.

En het rare is dat de geur hetzelfde is als hoe zijn penis toen rook, maar zijn penis rook niet zo kokhalsend vies toen.

Ik vraag me echt af wat het nou is, ik heb een vaginale douche gekocht en dan gaat de geur THANK GOD weg, maar als ik s'middags die vaginale douche gebruik is het s'avonds weer terug.



Kan iemand mij misschien helpen of mij vertellen wat dit kan zijn en hoe het komt? Ik heb het nu nog steeds, al meer dan een week.
Alle reacties Link kopieren
Grote kans dat jullie beiden een soa hebben.

Als je niet naar de huisarts wil kun je altijd naar de GGD. Je kunt anoniem een test laten doen, en het uitstrijkje mag je zelf afnemen (dus je hoeft geen nachtmerries te hebben over die eendenbek).



Nou, geen smoesjes meer verzinnen, en gaan. Allebei.
Een stinkende pienel komt er bij mij niet in letterlijk en figuurlijk .

Waarom trouwens dat meisje een slet noemen je vriend is kennelijk minder kieskeurig !
Alle reacties Link kopieren
Heb je een vrouwelijke huisarts? Of is het bij jullie standaard zo geregeld dat je altijd bij een arts van je eigen geslacht terecht komt? Zo nee, dan zou ik daar alsnog voor zorgen als je denkt dat dat je kan helpen om makkelijker naar de huisarts te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Soms is het even zoeken om een huisarts te vinden waar je je echt prettig bij voelt. Ik had eerst een huisarts waar ik weinig aan had, toen eentje die alles onnodig medicaliseerde en nu heb ik een huisarts getroffen waarmee ik echt goed kan praten. Als je een huisarts hebt gevonden die bij je past, laat je je hopelijk niet meer zo tegenhouden om dingen met haar te bespreken of haar even te laten kijken. Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:marco321 schreef op 06 juni 2014 @ 15:37:

[...]





Huisartsen kunnen ook vrouwen zijn. En aangezien TO dit soort dingen moeilijk vindt, hoop ik dat ze een vrouwelijke huisarts heeft geregeld.Wel jammer dat dit niet overal standaard is. In mijn regio is dat wel zo. Ik heb het idee dat veel meiden er vaak pas laat achter komen dat het heel normaal is dat het kan zijn dat je je prettiger voelt bij een vrouwelijke huisarts. En dat je dat dan gewoon moet regelen.
Alle reacties Link kopieren




Sorry, niet om jou TO. Maar de reacties :P ik ben nogal visueel ingesteld en zie een piemel voor me waar champignons op groeien en de vliegen omheen zwermen.



Maar anyway. Je kunt op dokteronline.com ook een soa zelftest kopen. Als je de dokter eng vindt.
Toch dokter! Voor de zekerheid!
Alle reacties Link kopieren
Ik deed een soa test en toen kwam eruit dat ik die virus had. Blijkt door pil,hormonen,hygiene of weerstand te maken. Je krijgt 4 pillen. Die moet gelijk innemen en dan is het echt gelijk weg
je bent volwassen genoeg om als een kleuterjuf aan een vent te vertellen hoe hij moet pissen, afvegen en zich douchen



maar naar de huisarts gaan omdat je zelf zó stinkt dat je er zelf van over je nek gaat terwijl je een paar uurtjes eerder nog een vaginale douche hebt gehad, dat durf je niet



jij bent te jong om je met seks en de bekomende risico's bezig te houden
quote:itsme1973 schreef op 06 juni 2014 @ 16:15:

je bent volwassen genoeg om als een kleuterjuf aan een vent te vertellen hoe hij moet pissen, afvegen en zich douchen



maar naar de huisarts gaan omdat je zelf zó stinkt dat je er zelf van over je nek gaat terwijl je een paar uurtjes eerder nog een vaginale douche hebt gehad, dat durf je niet



jij bent te jong om je met seks en de bijkomende risico's bezig te houden
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje1988 schreef op 06 juni 2014 @ 15:50:





Sorry, niet om jou TO. Maar de reacties :P ik ben nogal visueel ingesteld en zie een piemel voor me waar champignons op groeien en de vliegen omheen zwermen.



Maar anyway. Je kunt op dokteronline.com ook een soa zelftest kopen. Als je de dokter eng vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een afspraak bij de huisarts maken,, dank jullie wel voor de reacties Nouja, de reacties die me verder hielpen dan :P Ik ben extreem hygienisch. Elke keer als ik naar de wc ben geweest maak ik de voorkant schoon met water, en de achterkant als die gebruikt is xD en ik douche zoiezo elke dag. Dus aan mij kan het niet liggen :P Heb alleen seks met iemand waar ik echt van houd.
Alle reacties Link kopieren
HAHAHAHAHAHAHAHA!



Je weet het allemaal wel heel goed te vertellen! Ik zei niet dat ik over mijn nek ging, maar dat de geur kokhalsend vies was. Ook heb ik nooit zulke dingen tegen mijn vriend gezegd, alleen gevraagd of hij bij zulke dingen op zijn hygiene wil letten. Met deze reactie help je me dus echt niet verder en ik vind het nogal kinderachtig aangezien je me niet kent en niks over me weet alleen dat ik graag advies hierover zou willen. quote:itsme1973 schreef op 06 juni 2014 @ 16:15:

[...]

Alle reacties Link kopieren
Dank je wel quote:cyntje schreef op 06 juni 2014 @ 16:08:

Ik deed een soa test en toen kwam eruit dat ik die virus had. Blijkt door pil,hormonen,hygiene of weerstand te maken. Je krijgt 4 pillen. Die moet gelijk innemen en dan is het echt gelijk weg
Alle reacties Link kopieren
Ook iemand waar je echt van houdt kan besmet zijn met een SOA...
Echt ranzig dit. Snel allebei naar de dokter, want op deze manier verspreiden jullie die SOAs alleen maar. Niks er aan doen en er maar op los neuken met jan en alleman, dat is echt onverantwoord.
Alle reacties Link kopieren
ja, ik reageerde op de reactie van koekiemonster, die zei dat het probleem misschien bij mij begonnen is maar dat is niet zo :Pquote:natanja schreef op 08 juni 2014 @ 06:35:

Ook iemand waar je echt van houdt kan besmet zijn met een SOA...
Alle reacties Link kopieren
Kan ook nog toeval zijn. Hij een stinkelnde piemel omdat ie niet gewassen heeft. En jij vergeten je laatste tampon te verwijderen. Hebbik in een ver verleden eens gehad. Bruinrode afscheiding en een vreselijke lucht. En door de sex komt alles zo lekker los. Ugh. Bah! Ik dacht aan het ergste (soa) maar de mevrouw bij de rutgersstichting (ja lang geleden) heeft helaas wel die eendenbek moeten gebruiken en dat ding eruit getrokken. Ik schaamde me dood..... Maar probleem was meteen over. Dat dan gelukkig wel!
quote:missbianca schreef op 08 juni 2014 @ 23:12:

ja, ik reageerde op de reactie van koekiemonster, die zei dat het probleem misschien bij mij begonnen is maar dat is niet zo :PNou BGB, ik weet niet wat erger is: grotbrie kweken of nicknamen door elkaar halen! Ik zou er toch maar even een bacterieel virus tegenaan gooien: problems solved, both!
quote:imogen75 schreef op 09 juni 2014 @ 21:41:

Kan ook nog toeval zijn. Hij een stinkelnde piemel omdat ie niet gewassen heeft. En jij vergeten je laatste tampon te verwijderen. Hebbik in een ver verleden eens gehad. Bruinrode afscheiding en een vreselijke lucht. En door de sex komt alles zo lekker los. Ugh. Bah! Ik dacht aan het ergste (soa) maar de mevrouw bij de rutgersstichting (ja lang geleden) heeft helaas wel die eendenbek moeten gebruiken en dat ding eruit getrokken. Ik schaamde me dood..... Maar probleem was meteen over. Dat dan gelukkig wel!



Kan me er weinig bij voorstellen dat je vergeet dat je tampon nog in je kut zit en er vrolijk mee rond blijft lopen, als een plunjezak waarin je wat oude dingen bewaart.

Behoorlijk gênant dat je dan bij die vrouw met de benen wijd en putlucht erbij moest wachten tot zij de rotzooi er uit ging halen. Al zullen ze daar wel wat gewend zijn.
Nou Globe 80, volgens mij heb jij geen kut en ben je ook geen gynaecoloog. Ik snap dan ook wel dat jij je er niks bij kan voorstellen, maar waarom zo grof?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of iemand dit topic nog leest, maar ik wilde even een update plaatsen :P De afscheiding die ik heb is niet meer rood/bruin maar gewoon wit en dun. Het stinkt nog een klein beetje, maar niet meer zo erg als eerst. Toen ik het een paar keer met een vaginale douche, met alleen water, had doorgespoeld was het een tijdje daarna heel erg opgeknapt.



Volgende week woensdag heb ik een afspraak voor een soatest, dus ik ben erg benieuwd... Ik denk dat het een bacteriele infectie is.
Alle reacties Link kopieren
mee eens,, sommige mensen kunnen zo grof zijn terwijl je alleen maar advies vraagt...quote:blondflame schreef op 12 juni 2014 @ 23:25:

Nou Globe 80, volgens mij heb jij geen kut en ben je ook geen gynaecoloog. Ik snap dan ook wel dat jij je er niks bij kan voorstellen, maar waarom zo grof?
Alle reacties Link kopieren
quote:missbianca schreef op 06 juni 2014 @ 14:39:

[...]





Maar als ik naar de huisarts ga hiermee, krijg ik gelijk zon eendenbek in mijn vagina en dat zie ik echt niet zitten, dat zou echt traumatiserend voor me zijn...

En een stinkende penis in je vagina vind je dan weer niet traumatiserend?



Ik hou vreselijk veel van mijn vriend, maar als hij stinkt komt hij er bij mij echt niet in.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dom, je weet toch dat je gewoon zo'n vent moet weigeren als hij zich niet een beetje schoon houdt.



Nu moet je een SOA test laten doen, en krijg je waarschijnlijk nog een hele kuur mee tegen schimmelinfecties etc.



Voortaan dan maar meteen onder de douche stapen en hem mee nemen, je bent toch geen kleuter meer dat je geen nee tegen je vent kan zeggen. Als die dat niet eens voor je over heeft door er zich met een smoesje van af te maken is hij jou niet waard en dien je hem meteen het bed en het huis uit te schoppen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven