Stomme dingen gedaan

18-07-2014 00:48 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik had ff een hele stomme vraag.

Ik en mijn vriend hebben laatst sex gehad savonds wel 3x op een avond! Die avond had ik heel erg last van opgezwolle pijnlijke schaamlippen (wat niet zo gek was na 3x). Na 2dagen was die pijn weg. Maar nu komt het rare. Vandaag ontdekte ik opeens een kleine blauwe plek op mijn binnenste schaamlip. Ik ben erg bang dat dit een spatader is en dat ik zwanger ben. Je ziet de ader zelf niet lopen maar het is een licht omhoog gezette blauwe plek. Hij is donker paars tot donker blauw. Verder heb ik rare witte afscheiding in een crème achtige vorm.

Ik ben redelijk jong en wil nog geen moeder worden! En kan je al zwanger zijn na 3dagen of zijn we gewoon te hard gegaan?

Het doet trouwens niet zo zeer pijn maar meer jeukt het. Ik heb ook geen branderig gevoel bij het plassen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben maar zouden jullie mij pleas kunnen helpen, zou ik zwanger kunnen zijn of komt het door de sex? (Geen verdere symptomen trouwens)



Xx Eefje
Alle reacties Link kopieren
We mogen hier geen diagnoses stellen, je moet gewoon even langs de HA gaan
heb je dan onveilige seks gehad?
Alle reacties Link kopieren
Onveilige seks gehad?
heeft google niet een gelijkende foto (kan moeilijk vragen om een foto van jouw lip)

want het lukt me niet zo goed een voorstelling te maken
Alle reacties Link kopieren
3x seks?? Dat wordt een drieling! Minstens!
Alle reacties Link kopieren
Een blauwe plek of spatader op je schaamlip is geen symptoom van zwanger zijn. Heeft er echt niets mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je eerst aanraden een cursusje seksuele voorlichting te gaan volgen voordat je de volgende keer weer seks hebt.



Voor nu: als je het onveilig hebt gedaan zal een soa- en zwangerschapstest en een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kunnen.

Als je het veilig hebt gedaan zullen jullie waarschijnlijk 'wel te hard zijn gegaan'.
Alle reacties Link kopieren
Spataderen, kunnen ontstaan (OP JE BENEN) als je zwanger bent, echter hoe jij van een blauwe plek, via 3 x seks op de diagnose zwanger komt is mij een raadsel..



Dit gaat zelfs het spreekwoord "de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt" ver voorbij..



Ze zeggen wel eens, domme vragen bestaan niet, maar ik begin dat gezegde toch echt in twijfel te trekken..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Sommige vrouwen hebben spataders in hun schaamstreek aan het einde van de zwangerschap. Lijkt me erg naat. Maar dat heb je zeker niet de eerste maanden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Jeuk en afscheiding zou ik met de huisarts bespreken.

Kijk ook op thuisarts.nl, de site waar mijn huisarts me steeds naar verwijst voor betrouwbare informatie, is gemaakt door de huisartsenvereniging.
Een spatader is iets anders als een blauweplek.

Een spatader op je schaamlip krijg je niet als je drie dagen zwanger bent

Afscheiding is meestal een teken van irritatie, dat past dus bij de roodheid die je eerst had.



Hebben jullie het drie keer veilig gedaan of zonder anticonceptie?

In het laatste geval is het tijd voor een bezoekje aan je huisarts; dan kan je namelijk zwanger zijn (al heeft dat dan niets met je klachten te maken) of je kan een SOA hebben (daar kan je dan weer wel afscheiding van krijgen)
Alle reacties Link kopieren
Kun je zwanger worden van een blauwe plek?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Noesa schreef op 18 juli 2014 @ 01:15:

Een blauwe plek of spatader op je schaamlip is geen symptoom van zwanger zijn. Heeft er echt niets mee te maken.Geen vroeg symptoom, maar later in de zwangerschap komt het zeker voor! Je wil niet weten hoe doet er uitziet en hoe het voelt!
" En kan je al zwanger zijn na 3dagen "



Nee, er zit altijd minstens een week tussen sex en zwanger worden.

Dus je bent zeker niet zwanger op dit moment. Of is de sex al meer dan een week geleden?
Alle reacties Link kopieren
Jah als ik zo achteraf kijk was dit een zeer stomme vraag. Maar toch jullie stellen me wel gerust! Over de vraag heb je het onveilig gedaan, 2x veilig 1x niet veilig. We zijn wel voor het zingen de kerk uit gegaan maar 8uur later toch de after pil ingenomen.

Alsnog bedankt voor de reacties kwas meer in paniek en bang dus vandaar
Alle reacties Link kopieren
De Morning after pil?

Zo ja ben je lichter dan 75kg? - dan heeft ie waarschijnlijk wel gewerkt.

Ben je zwaarder dan 75kg? Kan het zijn dat die pil niet goed gewerkt heeft.



Wil je het toch zowieso zeker weten, haal dan ff bij de Action 2 zwangerschaps testen voor ¤ 1,49 (als ik het goed onthouden heb).
Alle reacties Link kopieren
Echt, krijgen ze tegenwoordig geen seksuele voorlichting meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 50 kg da hy zal wel gewerkt hebben ;)



En ja wel voorlichting gekregen en gezegt; nee dat zal ik nou noooooit doen, Maarja toen kwam ik erachter dat ik een compleet ander persoon ben tijdens de sex... En het is toch moeilijker om nee te zeggen al je eenmaal bezig bent
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom je denkt dat je zwanger bent als je deze klachten hebt?? En waarom maak je je wel zorgen om een zwangerschap en niet om een SOA?
Alle reacties Link kopieren
quote:eefje17 schreef op vrijdag 18 juli 2014 10:42 Ik ben 50 kg da hy zal wel gewerkt hebben ;)



En ja wel voorlichting gekregen en gezegt; nee dat zal ik nou noooooit doen, Maarja toen kwam ik erachter dat ik een compleet ander persoon ben tijdens de sex... En het is toch moeilijker om nee te zeggen al je eenmaal bezig bent

Het is moeilijk?



Je hebt onveilig seks gehad dus een kans op een soa en zwangerschap was er gewoon. Door een MAP te halen heb je nog wel kans op een soa. (Hoeft niet natuurlijk, maar een map hoeft niet altijd een garantie te zijn.) en dat weegt niet op tegen door seksen als je eenmaal al bezig bent en omdat het moeilijk is? Blijkbaar is de voorlichting dan niet goed genoeg bij je door gedrongen, want je zet je er makkelijk overheen.



Je bent geen ander persoon tijdens de seks, je bent gewoon geil.



Laat het een les zijn voor de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Maar nog 1vraag... Waar komt in godsnaam die blauwe plek vandaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:eefje17 schreef op 18 juli 2014 @ 10:42:

Ik ben 50 kg da hy zal wel gewerkt hebben ;)



En ja wel voorlichting gekregen en gezegt; nee dat zal ik nou noooooit doen, Maarja toen kwam ik erachter dat ik een compleet ander persoon ben tijdens de sex... En het is toch moeilijker om nee te zeggen al je eenmaal bezig bent





Ben je een compleet ander persoon tijdens de seks?



Freaky...
Alle reacties Link kopieren
Hahah Nja ik ben normaal een redelijk onderdanig persoon maar in bed weet ik niet van ophouden en ben een best baasje xd
quote:eefje17 schreef op 18 juli 2014 @ 11:04:

Hahah Nja ik ben normaal een redelijk onderdanig persoon maar in bed weet ik niet van ophouden en ben een best baasje xddat verandert vanzelf wel als je een teen-mom bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven