Strippoker

13-07-2014 15:43 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort waarschijnlijk strippoker spelen met vrienden/vriendinnen? Iemand dat weleens gedaan? Nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel kleren aan en een olifantenstring.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Denk niet dat dit het goede forum is voor dit soort vragen. Waarschuwing alvast:)
Alle reacties Link kopieren
Een stripspelletje ben ik wel nieuwsgierig naar, al verwacht ik niet dat mijn vrienden/vriendinnen dat zien zitten. Al zou ik dan geen poker doen, dat vind ik niet leuk, ik zou een ander spelletje kiezen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Wat voor spelletje bugs? Wij gaan ook geen poker spelen maar dobbelen.
Alle reacties Link kopieren
Nooit Folden op de river is mij altijd geleerd, en handig om een zonnebril op te zetten in verband met je pokerface.



Hoop dat je er wat aan hebt, succes met pokeren!
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg! Geef ik daarvoor mijn beste advies weg! Gaan ze niet eens echt pokeren
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken niet veel mensen die kunnen pokeren.

Strippesten of striptoupen zou het dan worden.

Klinkt niet heel sexy.
Alle reacties Link kopieren
quote:johan1 schreef op 13 juli 2014 @ 15:49:

Wat voor spelletje bugs? Wij gaan ook geen poker spelen maar dobbelen.Uhh je OP zegt stripPOKER.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo Fleur1988? Waar moet ik dan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Van elk denkbaar spelletje kun je een stripvariant maken. Ik hou van Grote Dalmuti, of Kakkerlakkensalade, of Jungle Speed, etc. Het een gaat sneller dan het ander.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Je gaat stripyahtzee spelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 13 juli 2014 @ 15:52:

Je gaat stripyahtzee spelen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:johan1 schreef op 13 juli 2014 @ 15:51:

Hoezo Fleur1988? Waar moet ik dan zijn?Bij Libelle zijn ze érg van de strippoker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als jullie als vrienden graag naakt zijn bij elkaar, waarom dan niet gewoon gezellig naar de sauna?

Of gaat het erom dat iedereen ook nog dronken moet worden en er dus ongemakkelijke situaties gaan ontstaan?



En dan moet je er ook nog suffe spelletjes bij spelen, niet eens een lekker potje poker...
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:johan1 schreef op zondag 13 juli 2014 15:49 Wat voor spelletje bugs? Wij gaan ook geen poker spelen maar dobbelen.Dan is het strippen vast bloembollen planten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 juli 2014 @ 15:58:

[...]





Dan is het strippen vast bloembollen planten.Of zal één van zijn vriendinnen moeten bevallen??!!
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Ieder z'n ding toch? Door vrienden thuis uitgedaagd worden je uit te kleden is iets anders dan gezellig in een sauna zitten.



En als je een spelletje suf vindt, moet je het niet spelen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Striptwister is ook leuk.
Verkleden als Wiske, je vriend als Suske, en de rest van je vrienden als de rest van de 'helden'. Gegarandeerd een leuke avond!
Vl43inder, 7 minuten geleden

Striptwister is ook leuk.



Liever meteen naakt 😄
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in de vriendengroep is strip-ganzenbord favoriet
Alle reacties Link kopieren
Zijn er echt mensen van boven de 20 die zoiets doen?
Ik hou niet van spelletjes, dus als mijn vrienden gaan strippokeren doe ik altijd gelijk mijn kleren uit en neem een wijntje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 13 juli 2014 @ 17:12:

Ik hou niet van spelletjes, dus als mijn vrienden gaan strippokeren doe ik altijd gelijk mijn kleren uit en neem een wijntje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven