Teleurstellend kleine piemel.

14-10-2014 23:08 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik walg van mijn vreselijke oppervlakkigheid, maar zoals mijn titel al zegt; mijn nieuwe relatie heeft een kleine piemel :(

Vanaf dat we elkaar hebben ontmoet zijn we smoorverliefd, is hij alles wat ik me kan wensen qua karakter en hij ziet er ook nog eens heel knap uit; een mooie grote man maar we zijn nog niet echt met elkaar naar bed geweest, wel samen geslapen en hem naakt gezien. Zijn piemel is best klein, zeker in proportie met zijn lichaam.



Ik hoef verder geen advies om zijn piemel te laten groeien of zoiets.

Ik wilde graag even klagen, ik vind het zo oppervlakkig en sneu van mezelf.

Maar ik geil nogal op grote piemels, zo ben ik denk ik met exen gewoon verwend op dat gebied.

Mijn vorige relatie heb ik beëindigd omdat we emotioneel niet elkaar aanvulden.

Afijn, ik heb nu alles wat m'n hartje begeert, waarom is dit een issue?



Er is genoeg anders te bedenken op seksgebied! En er zijn ook mannen die geen gevoel (meer) in hun piemel hebben, dat is vreselijk en zit ik te klagen om een piemel van 11 of 12cm.

Hopelijk kan ik dit gauw van me afzetten.



Zijn er meer vrouwen zo shallow?
Dit is die ouwe lul van je vorige topic?

Oh nee, uitgemaakt.



Ja je bent shallow. Maar ik begrijp je wel.

Als hij er enorm leuke kunstjes mee kan is er nog hoop.
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 16:29
98.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog geen seks gehad, voor hetzelfde geld slingert hij je straks toch me een partij door dat bed heen dat je niet weet waar je het zoeken moet
Alle reacties Link kopieren
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een enorme bloedlul, het bestaat.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb ook eens een scharrel gehad met een klein pikkie.. Maar hij was een van de betere in bed!
Alle reacties Link kopieren
Wacht ff, dus je hebt nog geen seks gehad, heb je zijn piemel in erecte stand gezien?
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij wel een groeier. Of heb je hem al wel stijf gezien?

Met 10, 11 cm zou ik wel kunnen leven volgens mij. Als ie nog een beetje volume heeft
quote:meaki schreef op 14 oktober 2014 @ 23:17:

Wacht ff, dus je hebt nog geen seks gehad, heb je zijn piemel in erecte stand gezien?Zo nee, dan heeft hij wellicht eenzelfde issue met jouw fysieke voorkomen. Naaaaah, jullie hebben zo veel overeenkomsten!
quote:MarianneDavids schreef op dinsdag 14 oktober 2014 23:16 Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.Dat zegt mijn moeder ook altijd
Alle reacties Link kopieren
Maar dan is het toch juist belangrijk om af te wachten wat hij ermee kan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 14 oktober 2014 @ 23:16:

Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.

Ja maar TO had in vorige relaties grote lullen die niet weigerden, daar heeft ze geen ervaring mee.



Ik kan me er wel iets bij voorstellen, vooral als je anders gewend bent. Sommige vrouwen zijn niet penetratie gericht en vinden het niet erg, maar als je wel van neuken houdt en het heeft je voorkeur, dan kan een kleine lul teleurstellend zijn. Wil niet zeggen dat de relatie gedoemd is te mislukken, ik zou het zeer zeker een kans geven.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het met de dikte van die penis? Heb je hem al in volle glorie gezien? Misschien was hij maar half hard of zo.



Ooit had ik een scharrel Knappe vent! Maar die bleek een penis van ca 10 cm te hebben die ook nog ontzettend dun was. Het zag er gewoon abnormaal uit. Een volwassen man met een jongenspenis leek het. Nog wel sex gehad maar het condoom moest ik goed vasthouden want dat zwabberde er los omheen. Het is bij 1 one night stand gebleven. Ik vond het geen succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=17012691,noline]shenanigans schreef op 14 oktober 2014

Afijn, ik heb nu alles wat m'n hartje begeert, waarom is dit een issue?





Omdat je dus oppervlakkig bent en niet weet waar je het nu eigenlijk zoekt.



Waar vindt je trouwens fora waar geklaagd kan worden over kleine tieten en weide poezen? Wil ook graag klagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 14 oktober 2014 @ 23:34:

[...]





Omdat je dus oppervlakkig bent en niet weet waar je het nu eigenlijk zoekt.



Waar vindt je trouwens fora waar geklaagd kan worden over kleine tieten en wei ij de poezen?



Ga je gang.

Open gewoon een topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt mij prachtig, het kan hem niet snel genoeg gaan qua relatie.

Ik heb hem in erecte toestand gezien, ik had verwacht dat hij een grote piemel had. Ik had in een glimp opgevangen van de slappe toestand en toen schrok ik al.



Ik wil niet zo oppervlakkig zijn of dat dit een issue moet zijn en toch denk ik; jammer.



Kan een kleine piemel me door de kamer slingeren? Je voelt er toch amper iets van? Qua dikte viel het mee geloof ik.

Ik train mijn bekkenbodem wel elke dag, hopelijk valt dat mee.



Misschien compenseren zijn orale skills wel erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 14 oktober 2014 @ 23:34:

[...]





weide poezen?poezen die in de wei lopen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 14 oktober 2014 @ 23:34:

[...]





Omdat je dus oppervlakkig bent en niet weet waar je het nu eigenlijk zoekt.



Waar vindt je trouwens fora waar geklaagd kan worden over kleine tieten en weide poezen?Een weide vol met poezen dat zou wat zijn hė
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=small+penis+sex



Allemaal tips voor standjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een kleintje en dat heeft in de loop van de tijd toch wel complicaties opgeleverd. Je kan vaak wel compenseren door goed beffen en zo maar de meeste vrouwen willen gewoon hard en dat gaat dus niet. En ook de meeste standjes lukken niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik 'verspreek' me.



Ik bedoel dus idd wijde poezen. Goed opgelet!



Nou nog een goed forum op internet vinden waarop mannelijke 'lotgenoten' mij kunnen ondersteunen bij het feit dat mijn nieuwe vriendin kleine tieten heeft en een wIJde poes... Is lastig.
Alle reacties Link kopieren
Och jeetje Madelief, ik moest wel lachen om het stukje van het condoom.

Nee deze vent is geweldig, hij kwam in mijn leven en het voelt perfect, hij is echt alles wat ik maar kan wensen.



Ik heb wel vaker gelezen dat je ook elkaars seksmaatje moet zijn dus ik hoop dat het nog wel goed komt.

Dat het geen extreem beest in bed is, dat vind ik niet zo erg. Ik heb dat met mijn langste relatie gehad, we hadden zo'n seksuele klik maar de rest van de relatie en karakter deugde niet.



Ik moest het even kwijt, vriendinnen zeggen dat ik me niet moet aanstellen. 1 had een ex met een kleintje en die voelde ze wel gewoon.

Ik ben nog steeds verliefd en voel me schuldig.
Alle reacties Link kopieren
Nou, liever een kleine piemelman die goddelijke tongkwaliteiten heeft dan een grote stampende saaie donder..
Alle reacties Link kopieren
Gewoon flink hard en vaak aan trekken joh, misschien helpt het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven