Teleurstellend kleine piemel.

14-10-2014 23:08 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik walg van mijn vreselijke oppervlakkigheid, maar zoals mijn titel al zegt; mijn nieuwe relatie heeft een kleine piemel :(

Vanaf dat we elkaar hebben ontmoet zijn we smoorverliefd, is hij alles wat ik me kan wensen qua karakter en hij ziet er ook nog eens heel knap uit; een mooie grote man maar we zijn nog niet echt met elkaar naar bed geweest, wel samen geslapen en hem naakt gezien. Zijn piemel is best klein, zeker in proportie met zijn lichaam.



Ik hoef verder geen advies om zijn piemel te laten groeien of zoiets.

Ik wilde graag even klagen, ik vind het zo oppervlakkig en sneu van mezelf.

Maar ik geil nogal op grote piemels, zo ben ik denk ik met exen gewoon verwend op dat gebied.

Mijn vorige relatie heb ik beëindigd omdat we emotioneel niet elkaar aanvulden.

Afijn, ik heb nu alles wat m'n hartje begeert, waarom is dit een issue?



Er is genoeg anders te bedenken op seksgebied! En er zijn ook mannen die geen gevoel (meer) in hun piemel hebben, dat is vreselijk en zit ik te klagen om een piemel van 11 of 12cm.

Hopelijk kan ik dit gauw van me afzetten.



Zijn er meer vrouwen zo shallow?
Alle reacties Link kopieren
Idd kun je een pielemuis niet operationeel vergroten. Toch hebben nieuwe lover en ik het gevoel dat de mijne forser is geworden door veel gebruik. Ik kwam uit een vrijwel sexloos huwelijk en vrij nu bijna om de dag. Heerlijk.
Een paar weken terug twijfelde je nog of je moest kiezen voor je vriend waar je 2 jaar een relatie mee had of een veel oudere scharrel waar je al 2 jaar verliefd op was. Nu is er alweer een 3e in het spel, maar twijfel je over zijn piemel. Weet je eigenlijk wel wat je wil?
Er zijn standjes waar de kleine piemel voordeel bij heeft, ik zou zeggen, zoek het eens op het internet voor tips.
quote:shenanigans schreef op 14 oktober 2014 @ 23:45:

Och jeetje Madelief, ik moest wel lachen om het stukje van het condoom.

Nee deze vent is geweldig, hij kwam in mijn leven en het voelt perfect, hij is echt alles wat ik maar kan wensen.



Ik heb wel vaker gelezen dat je ook elkaars seksmaatje moet zijn dus ik hoop dat het nog wel goed komt.

Dat het geen extreem beest in bed is, dat vind ik niet zo erg. Ik heb dat met mijn langste relatie gehad, we hadden zo'n seksuele klik maar de rest van de relatie en karakter deugde niet.



Ik moest het even kwijt, vriendinnen zeggen dat ik me niet moet aanstellen. 1 had een ex met een kleintje en die voelde ze wel gewoon.

Ik ben nog steeds verliefd en voel me schuldig.Dus jouw vriendinnen weten nu dat hij een kleintje heeft? Leuk voor hem, op de eerstvolgende verjaardag......
Stel dat het serieus wordt.. Je hebt met je vriendinnen besproken dat je vindt dat hij een kleine piemel heeft. Staat hij zo niet voor schut bij je vriendinnen? Als hij erachter komt.. Kan me voorstellen dat hij dat niet zo leuk vindt. Hoe kan je dit nog heel serieus noemen?
Alle reacties Link kopieren
Het gemiddelde is 15.6 cm? Ik geloof er geen klap van. Wie meet dat nou eerlijk op? Ik geloof niet dat jongens/mannen hun echte lengte eerlijk opgeven bij de zoveelste "enquête" van Durex oid.



12 cm klinkt mij niet zo klein in de oren. Waarmee ik niet wil zeggen dat je niet teleurgesteld kunt zijn. Maar wacht eerst eens af wat hij ermee doet, lijkt mij.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Wat mij opvalt is dat alle reacties zo meelevend en begrijpend zijn. Maar als er hier op dit forum een man zich meldt dat zijn vrouw door de jaren heen (te) dik is geworden en hij dat niet aantrekkelijk vindt, dan is de wereld te klein. Terwijl er aan dat probleem vaak wel wat te doen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 15 oktober 2014 @ 08:54:

Wat mij opvalt is dat alle reacties zo meelevend en begrijpend zijn. Maar als er hier op dit forum een man zich meldt dat zijn vrouw door de jaren heen (te) dik is geworden en hij dat niet aantrekkelijk vindt, dan is de wereld te klein. Terwijl er aan dat probleem vaak wel wat te doen is.+1! En het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat hij ermee doet. Sowieso is lengte toch helemaal niet zo belangrijk? Dikte daarentegen.. Mijn huidige vriend heeft ook niet zo'n fijn exemplaar als mijn ex, maar de seks met mijn huidige vriend is 100x beter.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog nooit een grote gehad die weigert hoor?

die uitspraak slaat ook nergens op..



Maar zou idd gewoon afwachten wat hij ermee kan.

Wie weet is hij heel handig met zn pikkie.. als hij ook niet zo dun is kan het gevoel best lekker zijn.
Kijk eerst naar een ander, voordat je oordeelt over jezelf ;)
Alle reacties Link kopieren
Maat zegt ook niet alles. Mijn laatste echte relatie was wel OK geschapen, maar ik moest na jaren nog enorm veel bijsturen om zelf ook te kunnen climaxen. Na een paar keer hints gegeven te hebben en nog een paar keer het gewoon duidelijk zeggen, begreep hij het gewoon nog steeds niet. Dan neemt de zin in sex ook af: hij is dan klaargekomen en kan ECHT NIET MEER, en ik niets.



Daartegen had ik eerder een lover die klein en dun geschapen was (type: condoom zwabbert) maar wij hadden een enorme klik en een wil om elkaar te plezieren. Grootte zegt dus ook niet alles, al zou je wel allebei willen, maar als het dan niet gaat dan liever de klik en dat hij leert van de sex die je hebt dan eentje met een grotere die denkt dat een het aan de vrouw ligt als ze van 10 stootjes niet klaar kan komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 15 oktober 2014 @ 08:58:

[...]



+1! En het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat hij ermee doet. Sowieso is lengte toch helemaal niet zo belangrijk? Dikte daarentegen.. Mijn huidige vriend heeft ook niet zo'n fijn exemplaar als mijn ex, maar de seks met mijn huidige vriend is 100x beter.Fijn voor jou maar mijn ervaringen zijn anders en ook wat ruimer. Ik heb tientallen bedpartners gehad en op basis daarvan durf ik te stellen dat je de meeste vrouwen teleurstelt met een kleintje, wat je verder ook doet (toegegeven, er zijn er ook heel wat die beffen fijner vinden en dan heb je geen probleem). In het begin wordt daar wel overheen gestapt maar later gaat het toch wringen
Alle reacties Link kopieren
Ik was een paar weken geleden nog verliefd op een ander, maar dit was een wake-up call dat mijn relatie niet goed zat. Relatie verbroken, andere man gedag gezegd.



Ik neem aan dat ik goed weet wat ik wil.



Wel mee eens dat mannen niet kunnen 'klagen' dat hun vrouw te dik is geworden, dat is een groot taboe. Terwijl ik vind dat ook dat een probleem voor iemand kan zijn.



Ik mag niet met 2 vriendinnen dit bespreken? Dat is belachelijk?



En 'wat hij er mee doet' dat snap ik oprecht niet.

Ik zei altijd dat dat een opmerking is van vrouwen die nog nooit een grote pik hebben gehad.

Inmiddels ben ik wat ouder en best bereid concessies te doen.
quote:grenada schreef op 15 oktober 2014 @ 08:54:

Wat mij opvalt is dat alle reacties zo meelevend en begrijpend zijn. Maar als er hier op dit forum een man zich meldt dat zijn vrouw door de jaren heen (te) dik is geworden en hij dat niet aantrekkelijk vindt, dan is de wereld te klein. Terwijl er aan dat probleem vaak wel wat te doen is.Nee hoor. Dan zou ik ook alle begrip hebben voor de man. Ik zou het ook niet trekken als mijn man dik zou worden, en ik let zelf ook op mijn lijf. Maar dat heeft beide kanten op op de eerste plaats meer te maken met gezondheid. Daarnaast vind ik dikke mannen ook niet aantrekkelijk dus ook daarom zou ik het niet trekken
quote:shenanigans schreef op 15 oktober 2014 @ 09:21:

Ik was een paar weken geleden nog verliefd op een ander, maar dit was een wake-up call dat mijn relatie niet goed zat. Relatie verbroken, andere man gedag gezegd.



Ik neem aan dat ik goed weet wat ik wil.



Wel mee eens dat mannen niet kunnen 'klagen' dat hun vrouw te dik is geworden, dat is een groot taboe. Terwijl ik vind dat ook dat een probleem voor iemand kan zijn.



Ik mag niet met 2 vriendinnen dit bespreken? Dat is belachelijk?



En 'wat hij er mee doet' dat snap ik oprecht niet.

Ik zei altijd dat dat een opmerking is van vrouwen die nog nooit een grote pik hebben gehad.

Inmiddels ben ik wat ouder en best bereid concessies te doen.Je mag het best bespreken. Niemand houdt je tegen. Ik vind het alleen voor hem niet zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Lullig probleem. Offeh, lulletjeïg probleem dan zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 15 oktober 2014 @ 08:26:

[...]



Dus jouw vriendinnen weten nu dat hij een kleintje heeft? Leuk voor hem, op de eerstvolgende verjaardag......Mag hij de kaarsjes uitblazen.
Alle reacties Link kopieren
Een deel van de beleving zit toch tussen je oren. Fantaseer gewoon dat die lul een stuk groter is als je door hem wordt geneukt.

Als ik een date heb of bij een prostituee neuk, dan fantaseer ik 8 van de 10 keer ook over een beter lijf of lekkerder wijf.
Alle reacties Link kopieren
Tja.. "Lullig" misschien, maar ik zou er ook op afknappen.

Seks staat niet op 1 in een relatie, maar toch zeker wel op 2 of 3 wat mij betreft.

En hoe leuk hij ook is, met een klein geval ben ik er klaar mee.



Zou zeggen wacht de eerste keer all the way af, valt het dan nog steeds tegen, exit! Er zwemmen meer vissen in de zee
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 15 oktober 2014 @ 09:20:

[...]



Fijn voor jou maar mijn ervaringen zijn anders en ook wat ruimer. Ik heb tientallen bedpartners gehad en op basis daarvan durf ik te stellen dat je de meeste vrouwen teleurstelt met een kleintje, wat je verder ook doet (toegegeven, er zijn er ook heel wat die beffen fijner vinden en dan heb je geen probleem). In het begin wordt daar wel overheen gestapt maar later gaat het toch wringenMeeste mannen zijn toch te klein geschapen, de ideale maat voor meeste vrouwen is een stuk groter dan de gemiddelde man heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 15 oktober 2014 @ 08:54:

Maar als er hier op dit forum een man zich meldt dat zijn vrouw door de jaren heen (te) dik is geworden en hij dat niet aantrekkelijk vindt, dan is de wereld te klein. .Deze piemel is niet met de jaren kleiner geworden. Dit is een eerste ontmoeting met een voor TO kleine piemel en dat feit kan meewegen of de eigenaar ervan dus relatiemateriaal zal gaan zijn. Dit vergelijken met een uitdijend lichaam (van wie dan ook) dat zich vormt terwijl er ondertussen een band van liefde, respect en warmte en lust bestaat/bestond vind ik geen goede vergelijking.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als iemand relatie materiaal is telt niet alleen de piemel lijkt me. Is ook wel handig als de persoon die er aan vast zit je een beetje ligt.



Zat mannen met grote piemels gezien, die verwachten dat je al klaar komt bij het zien van zoiets moois. Het is toch ook wel handig als iemand je goed aanvoelt en creatief is.
De vraag is wss al gesteld, maar heb je zijn penis ook al in erectie gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 15 oktober 2014 @ 11:31:

[...]





Meeste mannen zijn toch te klein geschapen, de ideale maat voor meeste vrouwen is een stuk groter dan de gemiddelde man heeft.Nu ben ik dan toch wel benieuwd wat die ideale maat dan is?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 15 oktober 2014 @ 11:49:

[...]



Nu ben ik dan toch wel benieuwd wat die ideale maat dan is?Volgens veel vrouwen 18-20cm, nieuw hier?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 15 oktober 2014 @ 11:31:

[...]





Meeste mannen zijn toch te klein geschapen, de ideale maat voor meeste vrouwen is een stuk groter dan de gemiddelde man heeft.



Wat een onzin, sowieso slaat dat generaliseren nergens op: de meese mannen, de gemiddelde man en dan ook nog de meeste vrouwen. Heel veel vager kan haast niet.



Daarnaast werkt het twee kanten op: de meeste vrouwen zijn te ruim, de ideale strakke vagina voor de meeste mannen is toch strakker dan wat de gemiddelde vrouw heeft.



Zie je nou wat voor een onzin je typt?



En nee, ik ben niet op mijn pik getrapt. ik ben meer dan tevreden met wat mij is toe bedeeld. net als de vrouwen waar mee ik heb mogen vrijen.
Trahit sua quemque voluptas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven