Teleurstellend kleine piemel.

14-10-2014 23:08 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik walg van mijn vreselijke oppervlakkigheid, maar zoals mijn titel al zegt; mijn nieuwe relatie heeft een kleine piemel :(

Vanaf dat we elkaar hebben ontmoet zijn we smoorverliefd, is hij alles wat ik me kan wensen qua karakter en hij ziet er ook nog eens heel knap uit; een mooie grote man maar we zijn nog niet echt met elkaar naar bed geweest, wel samen geslapen en hem naakt gezien. Zijn piemel is best klein, zeker in proportie met zijn lichaam.



Ik hoef verder geen advies om zijn piemel te laten groeien of zoiets.

Ik wilde graag even klagen, ik vind het zo oppervlakkig en sneu van mezelf.

Maar ik geil nogal op grote piemels, zo ben ik denk ik met exen gewoon verwend op dat gebied.

Mijn vorige relatie heb ik beëindigd omdat we emotioneel niet elkaar aanvulden.

Afijn, ik heb nu alles wat m'n hartje begeert, waarom is dit een issue?



Er is genoeg anders te bedenken op seksgebied! En er zijn ook mannen die geen gevoel (meer) in hun piemel hebben, dat is vreselijk en zit ik te klagen om een piemel van 11 of 12cm.

Hopelijk kan ik dit gauw van me afzetten.



Zijn er meer vrouwen zo shallow?
Alle reacties Link kopieren
quote:shenanigans schreef op 14 oktober 2014 @ 23:08:

maar we zijn nog niet echt met elkaar naar bed geweest, wel samen geslapen en hem naakt gezien. Zijn piemel is best klein, zeker in proportie met zijn lichaam.

wacht nou maar eerst af wat de prestaties zijn in bed, hij zou je kunnen verbazen!!! Ik had een vriend en 'hij' toonde ook heel klein. Maar naarmate de relatie vorderde en hij zich steeds zekerder voelde werd hij steeds grootser....
Het verslag duurt even. Als ze het na 5 minuten al had gezien hadden we vast al een verslag gehad.
quote:shenanigans schreef op 16 oktober 2014 @ 17:46:

Hij heeft ook maar kleine ballen, type; hazelnootjes.
Alle reacties Link kopieren
dat wordt geen seks maar een missie....



ik leef al helemaal met je mee.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Pas hier gelezen dat de penis door een goeie pijpbeurt nog zo'n 1 cm groter kan worden, je weet wat je te doen staat dus.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
deepthroat is dan wel een eitje.
wij slapen nooit.
quote:postman schreef op 16 oktober 2014 @ 01:07:

En nu 'hoor' ik jullie toch ineens denken......Inderdaad, ik denk nu echt "yeah right, jij wil ook gewoon tieten en een lekker kont."
Is er al witte rook?
Alle reacties Link kopieren
Oooh, ik ben echt benieuwd TS! We willen alle details, echt alle! Het liefst in een Excelsheet..
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 16 oktober 2014 @ 23:06:

[...]





Inderdaad, ik denk nu echt "yeah right, jij wil ook gewoon tieten en een lekker kont."



Ik heb gepassioneerdere en dus betere seks beleefd met 'minder bedeelde' vrouwen. Ik val ook op intellect.



Leef je in (als je dat vermogen hebt), 'go with the flow', respect en niet zeiken. En anders gewoon NEXT, maar niet ZEIKEN!
Wow... en iemand zo afbranden mag wel?



Ik reageerde alleen op jouw eigen open deur vraag, dan moet je hem niet stellen als je daar geen reactie op wil.
Alle reacties Link kopieren
Dat antwoord bedoelde ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 14 oktober 2014 @ 23:13:

Je hebt nog geen seks gehad, voor hetzelfde geld slingert hij je straks toch me een partij door dat bed heen dat je niet weet waar je het zoeken moet
Alle reacties Link kopieren
quote:postman schreef op 16 oktober 2014 @ 01:07:

Die ongoing obsessie van vrouwen over de penismaat...



Ik sluit me bij Antoon aan. Mocht ik een vrouw geweest zijn dan zou ik toch ook vooral naar andere dingen kijken in een relatie.



Ik val bijvoorbeeld op intellectueel en boeiend.



En nu 'hoor' ik jullie toch ineens denken......



Was getekend,



Een middelmaat





Vrouwen willen maar één ding !!



(en ik héb zo'n ding ... )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt z'n slurf alleen slap gezien ?

Sommige reacties van die vrouwen hier zijn echt
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 oktober 2014 @ 00:01:

[...]





Vrouwen willen maar één ding !!



(en ik héb zo'n ding ... )

Ik heb er ook een Tussen de 17 en 22 cm (verschilt per keer)

In slap en stijf mode.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 17 oktober 2014 @ 00:01:

[...]





Vrouwen willen maar één ding !!



(en ik héb zo'n ding ... )



Was ik ook maar ezel.



Jij bent mijn cultheld!!!



XXX
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 16 oktober 2014 @ 22:54:

[...]



[afbeelding] die Britney
Mijn ervaring is dat mannen met een klein piemeltje ontzettend raggen en erg goed hebben leren beffen om te compenseren.



Ben benieuwd of TO dat ook zo ervaart.
Alle reacties Link kopieren
Het viel reuze mee! Nou nee niet reuze ; ) maar een volwaardige piemel. Geen groot geschut maar mennn wat is die man van mij een onbaatzuchtige beffer! Plus ik voelde er gewoon wat van, hij bleek groter dan verwacht.

Groter dan mijn vuist dus had ik me behoorlijk verkeken.

Er valt nog genoeg te bijspijkeren en ontdekken maar ik ben ruim tevreden!
Alle reacties Link kopieren
quote:shenanigans schreef op 17 oktober 2014 @ 09:20:

Het viel reuze mee! Nou nee niet reuze ; ) maar een volwaardige piemel. Geen groot geschut maar mennn wat is die man van mij een onbaatzuchtige beffer! Plus ik voelde er gewoon wat van, hij bleek groter dan verwacht.

Groter dan mijn vuist dus had ik me behoorlijk verkeken.

Er valt nog genoeg te bijspijkeren en ontdekken maar ik ben ruim tevreden!Pardon?
Alle reacties Link kopieren
quote:shenanigans schreef op 17 oktober 2014 @ 09:20:

Het viel reuze mee! Nou nee niet reuze ; ) maar een volwaardige piemel. Geen groot geschut maar mennn wat is die man van mij een onbaatzuchtige beffer! Plus ik voelde er gewoon wat van, hij bleek groter dan verwacht.

Groter dan mijn vuist dus had ik me behoorlijk verkeken.

Er valt nog genoeg te bijspijkeren en ontdekken maar ik ben ruim tevreden!



Fijn voor je!
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:shenanigans schreef op 17 oktober 2014 @ 09:20:

Het viel reuze mee! Nou nee niet reuze ; ) maar een volwaardige piemel. Geen groot geschut maar mennn wat is die man van mij een onbaatzuchtige beffer! Plus ik voelde er gewoon wat van, hij bleek groter dan verwacht.

Groter dan mijn vuist dus had ik me behoorlijk verkeken.

Er valt nog genoeg te bijspijkeren en ontdekken maar ik ben ruim tevreden!En is hij ook ruim tevreden over jou? Kun je lekker zuigen? Maar had je misschien toch maar tegenvallende tietjes en een dikke reet? Waar kan ik zijn verhaal (van zijn kant) lezen??? Ik wil graag alle details weten!!



Liefst in een Excel sheet...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha o Postman, wat een eikel ben jij eigenlijk ;)

Hij vindt alles aan mij leuk, heel treurig eigenlijk. Ik heb absoluut geen teleurstellende tietjes, vind ik zelf niet maar hij al helemaal niet.

Eigenlijk is alles naar wens verlopen haha.



Het vuistgedeelte zal ik nuanceren; ik dacht dat mijn hand er ruim omheen zou sluiten maar hij kwam er bovenuit. Kak wat klinkt dit belachelijk.



Afijn, verslag uitgebracht hebbende. Nog meer details?
Gelukkig maar!



Ik vind het formaat ook erg belangrijk (ja lekkerste kont en tieten ter wereld hier aanwezig volgens vriend), dus kan me je zorgen goed indenken hoor. Het is iets waar je misschien wel levenslang mee moet doen, dus toch wel erg fijn als hij groot genoeg is.



Zoals gezegd, voor sommige vrouwen is penetratie niet zo belangrijk, voor anderen wel. Voor mij zeker ook, mede doordat ik ook klaarkom van penetratie. En daar heb ik toch een goeie piemel voor nodig. Mijn vriend heeft gelukkig een bovengemiddelde, heerlijk! Hij is qua lichaamslengte niet zo groot voor een NL man, dus dat was iets waarover ik me toch een klein beetje zorgen maakte toen we elkaar leerde kennen. Maar dat bleek een grote aangename verrassing!



Sja, misschien oppervlakkig, maar seks is nu eenmaal heel erg belangrijk.



Andersom zou ik er als man ook erg mee zitten als een vrouw een hele wijde vagina heeft en daardoor wrijving mist. Het zijn geen leuke boodschappen, maar je moet lichamelijk wel

passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven