Teleurstellend kleine piemel.

14-10-2014 23:08 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik walg van mijn vreselijke oppervlakkigheid, maar zoals mijn titel al zegt; mijn nieuwe relatie heeft een kleine piemel :(

Vanaf dat we elkaar hebben ontmoet zijn we smoorverliefd, is hij alles wat ik me kan wensen qua karakter en hij ziet er ook nog eens heel knap uit; een mooie grote man maar we zijn nog niet echt met elkaar naar bed geweest, wel samen geslapen en hem naakt gezien. Zijn piemel is best klein, zeker in proportie met zijn lichaam.



Ik hoef verder geen advies om zijn piemel te laten groeien of zoiets.

Ik wilde graag even klagen, ik vind het zo oppervlakkig en sneu van mezelf.

Maar ik geil nogal op grote piemels, zo ben ik denk ik met exen gewoon verwend op dat gebied.

Mijn vorige relatie heb ik beëindigd omdat we emotioneel niet elkaar aanvulden.

Afijn, ik heb nu alles wat m'n hartje begeert, waarom is dit een issue?



Er is genoeg anders te bedenken op seksgebied! En er zijn ook mannen die geen gevoel (meer) in hun piemel hebben, dat is vreselijk en zit ik te klagen om een piemel van 11 of 12cm.

Hopelijk kan ik dit gauw van me afzetten.



Zijn er meer vrouwen zo shallow?
Nou ik zou liever een wat kleinere hebben dan zo'n anaconda. Normaal formaat zou ik een maand van moeten revalideren met mn chronische pijnklachten.



Op ieder potje past een dekseltje zeg maar ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 19 oktober 2014 @ 23:57:

Toch grappig.. Ik had nooit gedacht dat dit bij 'normale' vrouwen een issue kan zijn en dat vrouwen zich hier zorgen over kunnen maken. Ik heb mijn partner of exen hier echt nooit over gehoord behalve dan het obligate beleefdheidscomplimentje. Ik heb zelfs nooit het idee gehad dat ze zelfs ook maar ooit gekeken hebben naar mij op die manier. Ze hadden genoeg te klagen verder dus dat was het ook niet maar ze waren hier echt totaal niet mee bezig. Misschien ook wel niet zo'n goed teken dan.. Je zegt dus klein geschapen te zijn, maar nooit klachten gehad? Good for you! denk ik dan. In hoeverre je exen er wel of niet mee bezig waren weet je denk ik niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik heb me er nog nooit zorgen over gemaakt, het is niet mijn pielemuis. En wat bedoel je met "normale" vrouwen?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ja, klein-normaal zou ik wel mee kunnen leven hoor, dus aan de kleine kant. Maar echt een kleintje, dat zou ik wel heel moeilijk vinden.



En ik weet niet beter of vrouwen vinden de maat wel degelijk erg belangrijk. Niet dat hij een enorme moet hebben, ook juist niet (niet handig), maar normaal tot groot-normaal is wel erg gewenst bij mezelf en de vrouwen die ik ken.
quote:Alixane schreef op 20 oktober 2014 @ 00:10:

[...]



Je zegt dus klein geschapen te zijn, maar nooit klachten gehad? Good for you! denk ik dan. In hoeverre je exen er wel of niet mee bezig waren weet je denk ik niet.



HOHO dat heb ik nooit gezegd hoor! Je kunt bij nader inzien bovenstaande inderdaad zo interpreteren ja (beetje ongelukkig geformuleerd misschien), maar ik bedoelde dat ze over van alles en nog wat klaagden maar niet over mijn lul eigenlijk. Nee mij moet je niet onderschatten hoor. Als ik vanaf mijn aars meet (en daar schijnt je piemel van binnen dus al te beginnen) dat kom ik op ZEker 16cm. Nou jij weer..

Maar TO leek er zich best zorgen om te maken en voor die zorgen bestond hier veel begrip. Ok weer wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 20 oktober 2014 @ 00:46:

[...]





HOHO dat heb ik nooit gezegd hoor! Je kunt bij nader inzien bovenstaande inderdaad zo interpreteren ja (beetje ongelukkig geformuleerd misschien), maar ik bedoelde dat ze over van alles en nog wat klaagden maar niet over mijn lul eigenlijk. Nee mij moet je niet onderschatten hoor. Als ik vanaf mijn aars meet (en daar schijnt je piemel van binnen dus al te beginnen) dat kom ik op ZEker 16cm. Nou jij weer..

Maar TO leek er zich best zorgen om te maken en voor die zorgen bestond hier veel begrip. Ok weer wat geleerd.Die extra centimeters zijn dan vooral voor jezelf gok ik? Lijkt me niet dat het voor een vrouw erg veel nut heeft om te denken 'nou, hij is wel klein, maar gelukkig loopt dat ding nog door tot zijn aars'.
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
quote:ejsji schreef op 20 oktober 2014 @ 01:02:

[...]



Die extra centimeters zijn dan vooral voor jezelf gok ik? Lijkt me niet dat het voor een vrouw erg veel nut heeft om te denken 'nou, hij is wel klein, maar gelukkig loopt dat ding nog door tot zijn aars'.
quote:Dystania schreef op 20 oktober 2014 @ 01:20:

[...]





Wat zit je nou te lachen? Ik denk dat dat bij TO best een troostende gedachte kan zijn ja.
Alle reacties Link kopieren
Denk het niet, want daar voel je niets extra's van. Maar leuk geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 20 oktober 2014 @ 01:32:

[...]





Wat zit je nou te lachen? Ik denk dat dat bij TO best een troostende gedachte kan zijn ja.Ik dacht eerst nog dat jij een geweldig gevoel had voor humor. Een scherpe pen, eh... toetsenbord, of zo. Maar daar ben ik na bovenstaande reactie niet zeker meer van. Je meent het?
quote:Antoon69 schreef op 20 oktober 2014 @ 01:32:

[...]





Wat zit je nou te lachen? Ik denk dat dat bij TO best een troostende gedachte kan zijn ja.Je maakt het alleen maar erger zo
Alle reacties Link kopieren
Totdat vrouwen (liever wetenschappers, maar bij gebrek aan beter vrouwen) serieus gaan meten (en nee, niet vanaf tussen de benen!), geloof ik geen enkele afmeting.



Belevingen van vrouwen over groot & klein geloof ik wel, maar getallen: nee.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Er zijn plannen voor wetenschappelijk uitgevoerde metingen. Voortaan standaard bij elke aanvraag voor rijbewijs en id kaart. Het schijnt dat er teveel mee gesjoemeld werd, als het straks op je officele dokumenten staat kan dat niet meer. Ook een stuk rustiger voor de vrouwen als je niet steeds meer bevestiging hoeft te zoeken of hij wel groot genoeg is.
Alle reacties Link kopieren
Haha, precies! Dé oplossing voor al uw problemen. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
wordt het dan cm of inch
hoe ouwer, hoe gekker..............
"Zeker 16cm" vanaf je aars?? Dat is echt niet groot hoor! Eerder klein.
*aars, 16cm, proest*
Alle reacties Link kopieren
is het allereerst zaak om de lengte van de penis goed te meten. Dit doe je door hem in zowel slappe als stijve toestand aan de bovenkant (buikkant) op te meten. Vanaf je schaambeen, waar de penis begint, tot het topje van de eikel. De omtrek meet je op het dikste gedeelte.



Normaal



De penis van een volwassen man is ontspannen gemiddeld 9,8 centimeter en in erectie gemiddeld 14,8 centimeter. Een slappe van 6 tot 11 centimeter en een stijve van 11 tot 20 centimeter wordt als 'normaal' beschouwd. Als een penis in ontspannen toestand kleiner is dan 3,8 centimeter noemen we dit een micropenis. Een penis groter dan 11,5 centimeter wordt gezien als groot. Bij een stijf geslachtsdeel is dit 7 en 21 centimeter.



De omtrek van een penis ligt gemiddeld tussen de 9,5 en 12 centimeter. De doorsnee van de gemiddelde penis is 3,2 centimeter in ontspannen toestand en 4,1 centimeter in erectie
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://gemiddelden.nl/sex/gemiddelde-lengte-penis/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is nou precies wat ik bedoel, daar heb je dus niets aan. Dat zulke cijfers op internet staan, zegt niks. Wie meet dat nou serieus? Daar is geen arts of wetenschapper aan te pas gekomen. Het komt vast uit een enquête van Durex oid, waarbij mannen gevraagd is zelf gegevens in te vullen. Denk je nou echt dat die dat goed meten & opgeven?



Staat ook op

http://gemiddelden.nl/sex/gemiddelde-lengte-penis/. Gewoon onzin die de ruimte ingeslingerd wordt.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 19 oktober 2014 @ 15:10:

Back on topic: leuk al die begrijpende en relativerende reakties maar mijn ervaring is dat vrijwel alle vrouwen gewoon hard genomen willen worden, sommigen een enkele keer, anderen vaak, en dat gaat nu eenmaal niet met een kleintje. Als een relatie nieuw is dan stap je makkelijk over minpunten heen maar later gaat dit wel een rol spelen. Vroeger wel eens geprobeerd ermee om te gaan: open relatie enzo maar dat gaat vroeger of later mis. Wel heb ik zo een aantal boeiende ervaringen opgedaan dat dan wel weer

mee eens, in het begin is alles rozegeur en maneschijn maar gaandeweg kom je weer met beide benen op de grond. Echt neuken gaat inderdaad niet met een man die een kleintje heeft.

Ben wel benieuwd hoe je dat hebt geprobeerd op te lossen
Alle reacties Link kopieren
Bij een kleine piemel heb ik al gauw het idee dat het voelt alsof je een frikadel door de gang slingert.



Mannen meten toch allemaal hun piemel op? Als iedereen dat nu netjes vanaf de bovenkant doet en geen gesjoemel. Zou een hoop schelen maar is een utopie denk ik.
Shit heb ik het altijd verkeerd gedaan bij mijn vriendjes. Ik meet van bovenkant bilspleet over de eikel heen en terug.

Geen wonder dat ik altijd boven gemiddeld uitkwam!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha ik ben echt zó chagrijnig opgestaan vanmorgen maar dit topic maakt mijn dag weer. Wat een prachtige reacties hahaha

Ik ken het moment maar al te goed dat je denkt; Is dit het? Huh ik voel niks? of gewoon; OMG!



Oke en nu even serieus, seks is wel verschrikkelijk belangrijk in een relatie, het bindt.... Ik hoop voor TO dat het allemaal mee zal vallen....
Alle reacties Link kopieren
[quote]shenanigans schreef op 21 oktober 2014 @ 12:18:

Bij een kleine piemel heb ik al gauw het idee dat het voelt alsof je een frikadel door de gang slingert.



De Coentunnel zou ook kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven