Tips om de sex weer spannend te krijgen?

24-07-2014 09:12 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is er wel, maar kan altijd beter..

Hoe krijg je dezelfde verlangens terug die je in het begin ook had en met een nieuwe partner ook weer zou hebben.

Het is er wel, maar hoe vind ik het weer terug?
Alle reacties Link kopieren
De kamasutra uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Een rollenspel doen.
Alle reacties Link kopieren
Op vreemde plekken seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
Een eigen seksfilm maken.
Alle reacties Link kopieren
Praten met je partner over je fantasieën.
Alle reacties Link kopieren
Dat krijg je niet terug, daarom gaan mensen dus vreemd. Spannender maken ok, maar zoals het toen was, nee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare opmerking. Er zijn ook heel veel mensen die niet vreemdgaan en een goed seksleven hebben heur.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat met precies hetzelfde probleem. Wat gesurft op het internet en vervolgens een sexy lingeriesetje (met jarretels e.d.) aangeschaft met wat leuke extra's erbij en mijn vriend was zeer verrast. Wat vooral ook erg belangrijk is, is om met elkaar te bespreken wat jullie leuk/lekker vinden. Bij ons heeft de seks mede door het praten al 3 maanden een enorme boost gekregen.
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Vreemd gaan is geen optie, houden van is de basis en als je van iemand/iets houdt moet het lukken toch? Andere suggesties? Van mijn man mag ik best met een andere vrouw zonder dat hij daar persee bij zou willen zijn. Moet ik daar voor gaan? Wij beide vinden dat niet vreemd gaan omdat er geen liefde voor hetzelfde geslacht is. Doel, spanning die je krijgt en kunt gebruiken tijdens je eigen liefdes leven.. Hoe wordt daar over gedacht?
Alle reacties Link kopieren
Slempie dat weet ik, maar er zijn mensen die dat wel doen met de reden dat het ( weer ) zo lekker spannend id..

Ik zeg niet dat to dat moet doen .

Als je man toestemming geeft en je wil het, tja dan kun je dat doen, maar het gaat bijna altijd met ellende gepaard.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bakken vol sexy kleding, en mijn man vindt het prachtig maar van nieuw vlees wordt hij echt wel geiler, elke dag biefstuk is ook maar elke dag biefstuk he?

Het blijft diezelfde persoon, misschien als je partner al die toeters en bellen niet gewend is...
quote:slempie schreef op 24 juli 2014 @ 09:48:

Wat een rare opmerking. Er zijn ook heel veel mensen die niet vreemdgaan en een goed seksleven hebben heur.Maar een goed seksleven betekent toch niet dat het 'weer net zo is als in het begin'? Juist die eerste tijd, het onzekere van een beginnende relatie, het elkaar ontdekken, het aftasten, krijg je nooit meer terug. Maar ook zonder die dingen kun je een goed seksleven hebben. Ik denk dat pinkpunk die twee verwart.
quote:pinkpunk schreef op 24 juli 2014 @ 09:53:

Van mijn man mag ik best met een andere vrouw zonder dat hij daar persee bij zou willen zijn. Moet ik daar voor gaan? Wij beide vinden dat niet vreemd gaan omdat er geen liefde voor hetzelfde geslacht is. Wat een vreemde redenatie. Dan zou je dus ook een willekeurige vent van straat kunnen plukken om mee naar bed te gaan, want daar voel je ook geen liefde voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 24 juli 2014 @ 09:45:

Dat krijg je niet terug, daarom gaan mensen dus vreemd. Spannender maken ok, maar zoals het toen was, nee.Lekker fatalistisch...maak er dan maar meteen een einde aan, alles wordt toch niet meer zoals het was...
Alle reacties Link kopieren
Ja Anthonius het is wel zo helaas, kijk maar naar hoe vaak het gebeurt.. vreemdgaan sites alles...En het wordt ook niet meer zoals het was. Rot om te horen maar tis zo.
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch hetero of niet? Als je toch een man van de straat plukt is dat toch anders, val niet op vrouwen, maar toch denk ik dat die goed weten wat ik wil..... Misschien wel beter.....
Alle reacties Link kopieren
Maar een vrouw heeft geen piemol....is toch heel anders een vrouw ipv een man? Dan moet je er toch op vallen of zeg ik iets raars?
Alle reacties Link kopieren
Misschien raar maar mijn seksleven is juist veel beter in het begin nu we juist weten wat de ander fijn vindt en we alles tegen elkaar durven te zeggen.

Dus eigenlijk vind ik jouw redenatie vreemd Trotter.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft toch ook niet de piemel op een voetstuk te zetten, zo geweldig is dat ding ook niet, paar vingers zijn hetzelfde toch?
Alle reacties Link kopieren
Slempie beter ja, maar spannender ook?
quote:slempie schreef op 24 juli 2014 @ 10:21:

Misschien raar maar mijn seksleven is juist veel beter in het begin nu we juist weten wat de ander fijn vindt en we alles tegen elkaar durven te zeggen.

Dus eigenlijk vind ik jouw redenatie vreemd Trotter.Ik zeg toch nergens dat je seksleven perse slechter wordt na het eerste begin? Het enige dat ik zeg is dat je (de spanning van) dat aftasten en leren kennen uit de eerste periode nooit meer terugkrijgt bij een partner die je al langer kent, that's all.
Alle reacties Link kopieren
Die oplossing had je toch al? Jullie masturberen toch snachts naast elkaar?
Alle reacties Link kopieren
@Beetjegek: Je hebt helemaal gelijk.. Zo spannend als in het begin wordt het nooit meer.. en dat is idd een van de redenen dat mensen volop vreemdgaan. Hard om te horen, maar waar.
Alle reacties Link kopieren
Waarom haal je dat aan? Ik ben benieuwd naar suggesties en je hebt altijd werk aan de winkel binnen een relatie. Maar bedankt voor de bijdrage..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven