Tips voor het zoeken van een sexmaatje!!

18-07-2014 14:44 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Nu dat het zulk lekker en heet (!) weer is zal ik wel niet de enige vrijgezel zijn die een lekkere sexpartner mist. Al die lekkere korte rokjes en strakke topjes.



Geef hier je tips hoe je aan een lekker nummertje kan komen, en deel je ervaringen met de lezers...



Ben benieuwd...
Hier ben ik, hier ben ik!
Als het in de kroeg niet lukt kun je op marktplaats kijken.
Mss kan je er één leasen?
Alle reacties Link kopieren
haha dat heet toch een relatie? :p
Alle reacties Link kopieren
"Nu dat het zulk lekker en heet (!) weer is zal ik wel niet de enige vrijgezel zijn die een lekkere sexpartner mist."



Dus omdat het 30 graden is heb jij zin om te raggen??



BTW wat ben je voor een fucktard dat je hier gaat lopen hengelen??



Kun je in niet virtuele wereld geen meisje krijgen??
quote:Anthonius schreef op 18 juli 2014 @ 15:05:





Kun je in niet virtuele wereld geen meisje krijgen??Ne, hij is gedumpt door zijn vrouwtje.
Alle reacties Link kopieren
Gast...gisteren nog een heel triest verhaal ophangen hier en nu al op zoek zijn naar een vervangster....??



Douche...
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 18 juli 2014 @ 15:14:

Gast...gisteren nog een heel triest verhaal ophangen hier en nu al op zoek zijn naar een vervangster....??



Douche...Je hebt geen idee waar je over lult. Ja ben inderdaad gedumpt, en ondanks dat ik er ziek van ben wil ik zsm proberen verder te gaan. Aangezien ik altijd een hoog libido heb gehad, staan dat soort gevoelens niet altijd stil, dus hou je commentaar lekker voor je als je geen idee hebt. En bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 18 juli 2014 @ 15:14:

Gast...gisteren nog een heel triest verhaal ophangen hier en nu al op zoek zijn naar een vervangster....??



Douche...

Nou, dat vind ik dan helemaal niet raar. Als een relatie uitgaat, dan is het eerste wat ik doe: rondneuken. Nee, helpt niks maar is wel lekker.



Niks douche. Jij bent een douche met je meningen.
quote:vosje79 schreef op 18 juli 2014 @ 15:17:

[...]





Je hebt geen idee waar je over lult. Ja ben inderdaad gedumpt, en ondanks dat ik er ziek van ben wil ik zsm proberen verder te gaan. Aangezien ik altijd een hoog libido heb gehad, staan dat soort gevoelens niet altijd stil, dus hou je commentaar lekker voor je als je geen idee hebt. En bedankt
Alle reacties Link kopieren
Met dit hete weer mis ik juist het minst een sekspartner. Kan je dus niet verder helpen.

Of toch: speurders, marktplaats, chatsites en anders naar een hoer?
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 18 juli 2014 @ 15:17:

[...]





Je hebt geen idee waar je over lult. Ja ben inderdaad gedumpt, en ondanks dat ik er ziek van ben wil ik zsm proberen verder te gaan. Aangezien ik altijd een hoog libido heb gehad, staan dat soort gevoelens niet altijd stil, dus hou je commentaar lekker voor je als je geen idee hebt. En bedankt



Wat een Lutser ben jij zeg...



Je loopt je LUL achterna...
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer is het juist lekker, in de tuin in een zwmbadje oid.

Maar ff voor de duidelijkheid, heb dit topic gemaakt omdat ik geen idee heb hoe het precies werkt in de "Datingscene". en gewoon benieuwd was hoe anderen hierover denken. Ik zoek geen relatie voorlopig, maar een mens heeft ook behoeftes :D En ik vind het gewoon leuk om hier een beetje over te kleppen enzo.
Alle reacties Link kopieren
als je op internet het viva forum kan vinden wanneer je een probleem hebt, kun je over datzelfde internet toch ook wel site's vinden met antwoorden (en aanbiedingen) op de vraag die je nu hebt?
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je toch naar de HOEREN Michel???



Waarom doe je dat niet?



En btw in de tuin in een zwembadje neuken??



Gast...serieus??



Ik krijg echt zo een meiden van Holland beeld voor me...
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 18 juli 2014 @ 15:46:

Met dit weer is het juist lekker, in de tuin in een zwmbadje oid.

Maar ff voor de duidelijkheid, heb dit topic gemaakt omdat ik geen idee heb hoe het precies werkt in de "Datingscene". en gewoon benieuwd was hoe anderen hierover denken. Ik zoek geen relatie voorlopig, maar een mens heeft ook behoeftes :D En ik vind het gewoon leuk om hier een beetje over te kleppen enzo.

Jij dacht: met dit weer zijn die Vivaforumvrouwtjes ook hartstikke hitsig dus laat ik daar even doen of ik van niets weet en misschien hapt er wel eentje.

Je bent de zoveelste in een paar dagen tijd die het op deze manier hier probeert: succes met hengelen verder.
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik weet worden hier de meest uiteenlopende onderwerpen besproken of niet. Even voor de duidelijkheid, en als je het topic goed leest dan lees je dat ik op zoek ben naar tips, omdat ik hier totaal geen ervaring in heb. anders had ik er wel neergezet dat ik hier iemand wil ontmoeten om eens een lekkere beurt te krijgen.



Heb er alweer spijt van dat ik dit topic heb gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Echt he Rian?



Echt zo schmutsich ook....blegghhh
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje79 schreef op 18 juli 2014 @ 15:56:

Voor zover ik weet worden hier de meest uiteenlopende onderwerpen besproken of niet. Even voor de duidelijkheid, en als je het topic goed leest dan lees je dat ik op zoek ben naar tips, omdat ik hier totaal geen ervaring in heb. anders had ik er wel neergezet dat ik hier iemand wil ontmoeten om eens een lekkere beurt te krijgen.



Heb er alweer spijt van dat ik dit topic heb gemaakt.Hier vragen of er iemand zin heeft in een beurt met je mag niet, daarom doe je het een beetje op een verkapte manier in de hoop dat hier iemand desperate op je hapt. Maar ik heb je toch tips gegeven waar je kunt gaan zoeken? Zal je verder hier niet meer lastig vallen, ik ga in mijn zwembad in de tuin, en nee ik heb geen zin om daarin van jou een beurt te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet het zwaar zijn om een hoog libido te hebben en geen happende vrouwen. Geen advies hier, vosje, wel veel sterkte gewenst.
Let's skip the stage where we argue and waste time. Smarter people have thought this out for us.
Oh dus jij hoort bij de categorie 'fluiten, joelen en vunzige opmerkingen maken zodra er een vrouw in zomerse outfit langs loopt'?

Vies seksistisch ventje ben je
Op marktplaats staan echt veel advertenties hoor! De kroeg in gaan en een leuke dame aanspreken is ook vaak effectief! Zie je er leuk uit, dan is de kroeg het makkelijkst. Anders internet.
Alle reacties Link kopieren
Ach arme........



Marktplaats en Speurders zijn aan te raden......genoeg dames. Alleen allemaal van een betaalsite



Waarom niet een nudistenstrand bij je in de buurt. Het weer is er wel naar. En daar zullen ongetwijfeld wel wat mensen tussen lopen met dezelfde prikkels, bij dit weer. En die dat willen delen.

Bij Deventer in de buurt is volgens mij heel populair.......



Ik werk nog even door. Te klef om aan seks te denken......
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik trok net nog een lekker nummertje, bij de slager

Ik trok nummer 12, en nummer 11 was al aan de beurt

Heerlijk als ik niet hoef te wachten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven