Trio in een relatie

18-10-2014 22:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb het momenteel met een meisje over trio's in een relatie op whatsapp.



Zij beweerd dat haar vriend dat niet wil een meisje erbij ( ik denk eerder dat hij het bij haar niet toe durf te geven omdat ze dan kwaad wordt)



Mijn vriend ''ex'' wilde dit wel, ik vond dit altijd ook wel een belediging dat hij geil kon worden van een andere vrouw en haar voor mijn ogen kon neuken. Ik heb dus wel eens expres gezegd oké dan wil ik ook een trio met een man een keer en dan was het: '' iel dat is erger want jullie krijgen piemels. '' Ik vond dit maar onzin want voor ons is het net zo erg als onze vriend zijn lul aan iemand anders geeft.



Terwijl ik weet dat ook veel meiden inclusief ik zich beledigd voelen als hun vriend uberhaupt al seks KAN hebben met een andere meid, en dan ook nog eens voor je ogen ook dit keer....



Hoe vinden jullie een trio in een relatie done of not done?

En weet je of je partner hier interesse in heeft en hoe kijk je er zelf tegen aan?



want ik denk zelf wel dat het een droom is die ongeveer 90% van de mannen wel heeft. ( met een vrouw erbij tenminste) een man is dan weer taboe voor vele...
Trio is zó 2013. Wij doen al weer een jaartje of wat aan sekstetten.
Zoek. Hulp. Please. In plaats van hier (weer) een topic te openen..!!
Alle reacties Link kopieren
Oh come on! Get a life



Te jouwer info en avondvulling, zowel vriend als ik hebben geen enkele behoefte aan een derde persoon in bed.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Een trio is done als alle betrokkenen er oké mee zijn.



En waarom je er wel of niet oké mee bent, maakt jouw mening niet meer of minder belangrijk. Je wil iets of je wil iets niet. En als iedereen die meedoet het wil, dan is het feest.

Als er ééntje niet wil, niet doen.



Maar TO, ga lekker naar bed en morgen een dagje naar buiten. Stop met je online activiteiten, dat is op dit moment slecht voor jou. Heel erg slecht.
Alle reacties Link kopieren
Ga die dokter nou eens bellen.
Alle reacties Link kopieren
Not done.
quote:StoraHuntur schreef op 18 oktober 2014 @ 22:41:

Trio is zó 2013. Wij doen al weer een jaartje of wat aan sekstetten.Naakt, met een vergiet op je hoofd en een onthoofde kip in je hand.
Ten eerste: net zoals er mannen zijn die een trio leuk lijkt zijn er mannen die het helemaal niets lijkt. Dus die 90% van jou dat gok je maar, dat weet je helemaal niet.



Daarnaast zijn er ook nog heel veel vrouwen die een trio leuk vinden, die het daadwerkelijk leuk vinden om hun man met een ander bezig te zien en zelf ook geil worden van die derde persoon in bed.



Maar met jouw verknipte relatiebeeld kan ik me wel voorstellen dat je dat niet snapt.
Alle reacties Link kopieren
TO, zoek hulp.

Je hebt zoveel reacties gekregen op je topics.



Ga naar de huisartsenpraktijk en vraag een doorverwijzing naar een psycholoog.



Laat je narcistische vriend met rust.

Hang een briefje op de deur: Maandag 20 oktober naar HAP



Je krijgt een knuffel.

Jezus jullie kunnen ook gewoon niet reageren, ze is toch heel open en eerlijk en legt een probleem voor waar zij mee in haar hoofd zit? Hoezo moet ze hulp zoeken, moet ze zich echt schamen omdat ze open is hierover? Juist goed toch dat ze er serieus over nadenkt.



Maar even over je vraag dus ligt eraan of het not done is, het is not dove als je het doet voor je vriend en zelf twijfels hebt erover. Het maakt het al een stuk makkelijker als jij ook opgewonden raakt van meisjes en dat je alles van tevoren met haar doorspreekt, dat zij er zeg maar op Let of jij het wel trekt en zo niet dat ze uit haar zelf ermee stopt. Mijn idee is (voor iedereen anders natuurlijk) dat als het een vriendinnen dingetje is en je van tevoren met het meisje afspreekt en de situatie (Tot hoever mogelijk natuurlijk) doorneemt dat het dan leuker is voor jou. Je weet wat er gaat gebeuren en je kan haar erop vertrouwen dat ze ziet aan jou wanneer het toch lastiger is dan je gedacht had, dan kapt zij het af voordat jij huilend de kamer uitrent. Daarom is het heel belangrijk dat je haar vertouwd. Dit is trouwens mijn visie en dit kan voor andere heel anders zijn.
quote:sophietje88 schreef op 25 oktober 2014 @ 03:14:

Jezus jullie kunnen ook gewoon niet reageren, ze is toch heel open en eerlijk en legt een probleem voor waar zij mee in haar hoofd zit? Hoezo moet ze hulp zoeken, moet ze zich echt schamen omdat ze open is hierover? Juist goed toch dat ze er serieus over nadenkt.

Sophietje meisje, ken je het loepje al? Even kijken en je snapt waarom TO hulp nodig heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven