Verlangen naar een vrouw.

24-04-2013 20:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gelukkig getrouwd en krijg genoeg aandacht van mijn man,

maar toch merk ik bij mezelf dat ik toch wel ook naar een vrouw verlang. In het verleden toen ik een jaar of 13 was had ik wel ooit met een meisje uit mijn klas gezoend en gevoeld dat was het enigste wat wij deden. Ik zou het toch graag met een vrouw willen proberen voelen hoe het is om met een vrouw te vrijen maar ik ben getrouwd en

ik weet zeker dat mijn man dit niet zo leuk zal vinden.

Zal ik ervoor gaan of laten gaan?



Groetjes SB
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit al met je man besproken?

Waarom denk je dat hij dit niet leuk gaat vinden?
Ja, hoe weet je dat zo zeker?
Ik zou er zeker niet zomaar voor gaan want dan ga je gewoon vreemd en dat zou ik niemand aanraden. Dus nee ik zou er niks mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met ikbenikbenertrotsop eens!



Ik zie ook geen verschil. Omdat het hier om een vrouw gaat schijnt het allemaal te veranderen, als het om je mannelijke collega ging dan was het absoluut niet juist...

Stel je man komt bij je aan; lieverd, ik hou van je, je bent mijn alles, werkelijk ik wil je niet kwijt...maar ik zou het graag eens willen proberen met een man.



Hoe zou je dat vinden?
..ben bij letter i ....I`m cool.
Alle reacties Link kopieren
quote:lavasteen schreef op 24 april 2013 @ 21:07:

Heb je dit al met je man besproken?

Waarom denk je dat hij dit niet leuk gaat vinden?

Omdat hij zo is ik weet hoe hij in elkaar zit + we zijn moslim.

En hij denkt anders over homoseksualiteit en lesbiennes ect.
Alle reacties Link kopieren
quote:shockingblue schreef op 24 april 2013 @ 22:10:

[...]



Omdat hij zo is ik weet hoe hij in elkaar zit + we zijn moslim.

En hij denkt anders over homoseksualiteit en lesbiennes ect.

Als je bij het aangaan van je relatie c.q. je huwelijk hebt afgesproken een monogame relatie aan te gaan, dan zul je het daar bij moeten houden.



Wil je dat niet, dan zul je het met je man moeten bespreken. Hij is namelijk deel van die afspraak en als jij die afspraak eenzijdig wil opzeggen zul je hem dat minstens moeten vertellen. Of je dan het risico loopt dat je huwelijk op de klippen loopt is een afweging die jij het beste kunt maken.



Ongeacht hoe je man denkt over homosexualiteit, als jij iets met een ander begint dan ben je niet meer monogaam. Of die ander dan een man of een vrouw is maakt daarvoor natuurlijk geen verschil.



Dus of open kaart spelen met je man en hopen op zijn begrip alvorens je iets met een ander doet, of niks doen en je verlangens negeren. Meer smaken zijn er niet imho.
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan is haram.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En niet halal.
quote:lavasteen schreef op 24 april 2013 @ 21:07:

Heb je dit al met je man besproken?

Waarom denk je dat hij dit niet leuk gaat vinden?Had je dat ook gevraagd als TO een man was die het met mannen wilde doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niemand aanraden om vreemd te gaan. Eerlijkheid boven alles

Praat je met je man überhaupt niet over seksuele fantasieën? Denk je dat hij bijvoorbeeld open zou kunnen staan voor een trio met een andere vrouw erbij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 25 april 2013 @ 00:20:

[...]



Had je dat ook gevraagd als TO een man was die het met mannen wilde doen?Ja, dan zou ik ook vragen of partner op de hoogte ervan is en wat zij ervan vindt. Ik zou het wel belangrijk vinden om dit van mijn partner te weten.
Alle reacties Link kopieren
Vertelt hij je ook zijn fantasieën? Zonder dat hij ervan afhankelijk is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven