Vibrator Lelo

17-06-2009 20:37 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een nieuwe vibrator en dan wil ik er eentje zonder batterijen.

Nu ben ik eens gaan zoeken op internet en de vibrators van Lelo tegen gekomen.

Ik vind ze leuk om te zien en hoor en lees er goede verhalen over.

Nu zit ik te dubben tussen de lely, elise, liv en gigli.

Wie heeft er ervaring met een van deze bovengenoemde vibo's?

Ik wil er graag een die de g-spot goed stimuleerd.
Een vib zonder batterijen.....wil je 't ding aanslingeren ofzo?



Je bedoelt vast een dildo
quote:Xander68 schreef op 17 juni 2009 @ 20:43:

Een vib zonder batterijen.....wil je 't ding aanslingeren ofzo?



Je bedoelt vast een dildo Nee hoor, ze bedoelt een vibrator zonder batterijen. Niet alles wat je niet kent is daarmee onzin
Alle reacties Link kopieren
Oplaadbaar, ik heb ze ook gezien en zien er zeker goed uit. En er lopen hier fans van rond! Kan zelf nog niet kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Hij staat niet bij je opties, maar ik heb de Iris (ook nav een topic hier) en bevalt super goed. Ik heb deze gekozen vanwege het formaat, verschillende trilfuncties en de ribbels die er op zaten.

Ik voel hem in ieder geval goed bij mijn g-spot.
Alle reacties Link kopieren
O, en als je op internet gaat bestellen, er zit best veel prijsverschil tussen diverse webwinkel. Heb de Iris bijvoorbeeld gezien voor ¤ 99 euro waar nog verzendkosten bij kwamen maar ook voor ¤87 en gratis verzending.
quote:annie2 schreef op 17 juni 2009 @ 20:46:

Oplaadbaar, ik heb ze ook gezien en zien er zeker goed uit. En er lopen hier fans van rond! Kan zelf nog niet kiezen.Ahhhh...oplaadbaar! 'k zie 't ding al staan in z'n oplaadstation
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar ook eentje van!

Op een tupperware-maar-dan-met-vibo's party



Er zit een snoer aan, en de batterij gaat denk ik wel lang mee, alleen gebruik ik hem niet, omdat ie te zacht trilt

Maar hij ligt wel fijn in de hand.

Duur was ie wel, en mooi is ie nog steeds

Deze heb ik, maar dan in het zwart, de Lelo Nea heet ie.







Ervaring met een Lelo die de Gspot stimuleert heb ik dus niet, sorry.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:Xander68 schreef op 17 juni 2009 @ 20:49:

[...]





Ahhhh...oplaadbaar! 'k zie 't ding al staan in z'n oplaadstation Net zo'n oplader als een telefoonoplader. Hij hoeft dus niet rechtop op je nachtkastje te staan
Alle reacties Link kopieren
Naast de oplaadbare tandenborstel
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties alvast. Ipv de lely, bedoelde ik ook de iris.

De lely is net als de nea een clitoris stimulator. Lijkt me ook geweldig, maar daar heb ik er nog een van en daarom wil ik nu eerst een nieuwe "gewone" vibo.

En ik bedoelde inderdaad een oplaadbare, anders zijn de batterijen niet aan te slepen! LOL



Ik had ook al gezien dat er grote verschillen zijn op internet.

Ik neig naar de Iris, maar ik twijfel nog.

Meer reacties zijn uiteraard welkom.
Geintje moet kunnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rozigst schreef op 17 juni 2009 @ 20:49:





Er zit een snoer aan, en de batterij gaat denk ik wel lang mee, alle



[afbeelding]



Ervaring met een Lelo die de Gspot stimuleert heb ik dus niet, sorry.Ziet eruit als een muis, mis alleen het scroll wieltje en de klikknopjes hahahaha
quote:Xander68 schreef op 17 juni 2009 @ 20:43:

Een vib zonder batterijen.....wil je 't ding aanslingeren ofzo?



Ze bestaan



Opwinden groen

Dingen als afval scheiden en spaarlampen gebruiken doe je natuurlijk al, maar ook in de slaapkamer kan het er nu groen aan toe gaan! The Earth Angel is de eerste 100% groene vibrator. Dit bio-speeltje is gemaakt van 100% recyclebaar materiaal, bevat geen giftige weekmakers, gebruikt geen batterijen en heeft geen stopcontact nodig. Bovendien is 'ie ook letterlijk opwindend: vier minuten draaien aan het hendeltje onderop is genoeg voor een half uur plezier.



Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik lees steeds vibrator van Leo

Excuses Eleonora....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 20:59:

[...]





Ziet eruit als een muis, mis alleen het scroll wieltje en de klikknopjes hahahahaHahaha, dat zei mijn collega dus ook '' Oh, die kan ik ook nog wel ergens laten slingeren, denkt mijn moeder toch dat het zo'n klein muisje is voor aan de laptop
Alle reacties Link kopieren
Die nea bevalt dus ook wel?

Ik vind hem er zo lief uitzien.

Misschien toch vriend maar even lief aankijken of ik er toch niet 2 mag kopen.

(straks heb ik hem niet eens meer nodig!)
quote:Summerdance schreef op 17 juni 2009 @ 21:10:

Sorry, maar ik lees steeds vibrator van Leo

Excuses Eleonora....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor de Gigi gaan. Dit is de enige die echt bedoeld is als G-spot stimulator.



De Nea ken ik. Supermooi! Maar trilt mij inderdaad net niet hard genoeg.

De Liv ken ik ook, die trilt iets harder (ik verwacht dat die verder hetzelfde zal zijn als de Gigi, Iris en Elise) behalve dan van vorm uiteraard.



Het oplaadsysteem is supergoed geregeld. Je krijgt er een stekkertje bij hetzelfde als bij je mobiele telefoon hoort. Je laadt hem op (dan hangt 'ie prachtig aan het stopcontact ) en dan kun je er wel 10 uur mee doen ofzo (nooit zolang doorgegaan overigens... )



Ben benieuwd welke je uiteindelijk besteld!
Tja, ik zeg ook maar wat...
quote:IvyRosa schreef op 17 juni 2009 @ 21:00:

[...]



Ze bestaan



Opwinden groen

Dingen als afval scheiden en spaarlampen gebruiken doe je natuurlijk al, maar ook in de slaapkamer kan het er nu groen aan toe gaan! The Earth Angel is de eerste 100% groene vibrator. Dit bio-speeltje is gemaakt van 100% recyclebaar materiaal, bevat geen giftige weekmakers, gebruikt geen batterijen en heeft geen stopcontact nodig. Bovendien is 'ie ook letterlijk opwindend: vier minuten draaien aan het hendeltje onderop is genoeg voor een half uur plezier.



[afbeelding] Ze bestaan! Eerst een paar minuutjes aanslingeren voor een half uur pleasure
Alle reacties Link kopieren
quote:Rozigst schreef op 17 juni 2009 @ 21:12:

[...]





Hahaha, dat zei mijn collega dus ook '' Oh, die kan ik ook nog wel ergens laten slingeren, denkt mijn moeder toch dat het zo'n klein muisje is voor aan de laptop Ik zie het zo voor me.
@Xander: valt me tegen dat jij als gadgetfreak dat niet wist
Alle reacties Link kopieren
Wel handig die oplaadbare viebs. Ik gebruik nu gewoon oplaadbare batterijen. Maar dit is denk ik minder belastend voor het milieu.



Alhoewel: die van Ivy echt afbreekbaar zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven