Vieze smaak aan mijn tepels?

03-08-2011 17:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn man en ik hebben een lastig probleem en ik ben benieuwd of meer vrouwen hier last van hebben! Als mijn man mijn tepels likt komt er als ik opgewonden word een vieze smaak uit! Het is echt zo vies dat hij gelijk afknapt en zijn mond gaat spoelen. Ok, hij geeft aan dat als hij bloedgeil zou zijn, hij wel door zou gaan maar meestal is hij dan nog niet zo ver . Ik ruik het zelf ook, zeker als we daarna gaan zoenen, heel smerig! Het is ontstaan na de geboorte van mijn eerste. Daarna is het een tijdje over geweest. Na mijn tweede, aan wie ik ook borstvoeding gegeven heb, is het weer begonnen (een half jaar nadat ik gestopt ben met de bv). Ik voel ook een soort lichte toeschietreflex soms. Alsof er nog een bedorven restje borstvoeding in zit (blegh).



Ben ik de enige of zijn er meer met dit probleem? En wat kan je er aan doen?



Groetjes BIbi
Alle reacties Link kopieren
Ik wou eigenlijk opmerken of het misschien niet lag aan opgedroogd speeksel, dus dat het uiteindelijk zijn eigen smaak is waar hij vies van is. Maar dat is het dus niet.

Ben je al eens bij de huisarts geweest hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit van gehoord! Ik heb nog nooit gehoord van lekkage zonder dat er borstvoeding of zwangerschap in het spel is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
nope , gelukkig ook nooit bv gegeven leve de fles
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ik jou was voor de zekerheid even langsgaan bij de huisarts. Een vriendin van mij had een tijd terug afscheiding uit één tepel en is toen ook gegaan. Volgens mij had ze een lichte (bijna chronische) ontsteking.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex beweerde bij mij ook iets te proeven, niet vies, terwijl ik nog nooit kinderen heb gehad. Geen idee wat er van waar is, heb nooit zelf iets gezien of geroken. In jouw geval zou ik inderdaad even langs de huisarts gaan.
Ik heb twee jaar na mijn zwangerschap soms nog steeds een paar druppels melk uit mijn tepels. Het ruikt en smaak niet vies bij mij, heb er ook nooit klachten over gehad.
Alle reacties Link kopieren
http://nhg.artsennet.nl/k ... nderingenaanuwborsten.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb eigenlijk nooit gedacht aan een medisch 'probleem' zeg maar, dus het was niet in me opgekomen om naar de huisarts te gaan. Het probleem heb ik bij beide borsten, maar verder is er niets bijzonders met ze aan de hand. Ik zie de 'afscheiding' zelf ook niet en het ontstaat alleen bij opwinding. Ik dacht dat het misschien een rare reactie van mijn lichaam was en hoopte dat iemand het zou herkennen. Misschien nog iemand anders die dit leest?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het ook, maar alleen als je eraan zuigt.

Is gekomen na de borstvoeding inderdaad.

Maar de meeesten vinden het niet vies eigenlijk.

Ze vinden het soms zelfs wel geil.



In het begin heb ik juist geprobeerd alles zelf eruit te duwen, elke keer onder de douche. De huisarts zei dat ik ze juist met rust moest laten, zou het vanzelf over gaan......



Mijn dochter is nu 20......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven