Vinger in baarmoedermond
maandag 26 mei 2008 om 11:10
maandag 26 mei 2008 om 11:17
Vinger is een cm dat scheelt weer 8 cm , hoofdje is groter ik heb er 5 gebaard dus ik weet hoe het is.quote:zomerkind schreef op 26 mei 2008 @ 11:14:
*Zomerkind krijgt flashback van de verloskundige....: 9 cm, ik zal even het laatste randje wegmasseren en dan mag je zometeen aan het werk*
Ik moet er niet aan denken!
*Zomerkind krijgt flashback van de verloskundige....: 9 cm, ik zal even het laatste randje wegmasseren en dan mag je zometeen aan het werk*
Ik moet er niet aan denken!
maandag 26 mei 2008 om 11:18
Kijk ik heb er ook een 'raar' gevoel bij daarom vraag ik het maar het gebeurd wel bij mijquote:sunlight schreef op 26 mei 2008 @ 11:15:
Waarom bekruipt me hier een gevoel dat dat helemaal niet kan....draaiend met je vinger je baarmoeder openkrijgen. Het is geen wijnfles! Kan iemand uitsluitsel bieden of dit uberhaupt mogelijk is? HIlarisch, dat dan weer wel.
Waarom bekruipt me hier een gevoel dat dat helemaal niet kan....draaiend met je vinger je baarmoeder openkrijgen. Het is geen wijnfles! Kan iemand uitsluitsel bieden of dit uberhaupt mogelijk is? HIlarisch, dat dan weer wel.
maandag 26 mei 2008 om 11:22
Op zich moet je wat mij betreft altijd doen wat je lekker vindt. Alleen in dit geval lijkt het me niet zo heel gezond. Je baarmoeder is niet voor niks afgesloten lijkt me en daar wil je geen bacterieen naar binnen hebben.
Kan je anders niet eens de Rutgerstichting (heet geloof ik niet meer zo) bellen. Dan kan je je vraag misschien anoniem stellen. Of gewoon je huisarts bellen.
Kan je anders niet eens de Rutgerstichting (heet geloof ik niet meer zo) bellen. Dan kan je je vraag misschien anoniem stellen. Of gewoon je huisarts bellen.
maandag 26 mei 2008 om 11:44
OK dit is onzin. Je baarmoeder is een zeer sterke spier (Denk er maar eens aan hoe je anders een kind door zo een nauw kanaal geperst krijgt) en er is normaal slechts een heel nauwe opening. Fisting is mogelijk...maar dat is je poes...niet je baarmoeder... Sorry hard to believe. Naar mijn (professionele) mening medisch vrijwel onmogelijk.