Vinger in baarmoedermond

26-05-2008 10:58 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben erachter gekomen dat ik tijdens de sex graag een vinger (pink) in mijn baarmoedermond geschoven krijg...is dit schadelijk?
Geen idee, maar is dat niet pijnlijk?
voor die pink?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nee helemaal niet , het is super gevoelig en intensief. Teppels zijn ook gevoelig normaal mar tijdens de sex kun je er bij mij best in knijpen...mijn man draait heel langzaan een vinger er in en wordt ik als het ware in mijn baarmoeder 'geneukt'. Vreemd he?
lijkt me niet gezond ivm bacterien onder de nagel enzo, de baarmoedermond zit niet voor niks dicht. denk ik als leek.
en volgens mij heeft je man behoorlijk lange pinken ...
*Zomerkind krijgt flashback van de verloskundige....: 9 cm, ik zal even het laatste randje wegmasseren en dan mag je zometeen aan het werk*

Ik moet er niet aan denken!
Condoom eromheen dan? het is namelijk echt super...graag meer info..
Nee hoor z'n hand gaat er gewoon een gedeelte in..quote:Yamuna schreef op 26 mei 2008 @ 11:14:

en volgens mij heeft je man behoorlijk lange pinken ...
Waarom bekruipt me hier een gevoel dat dat helemaal niet kan....draaiend met je vinger je baarmoeder openkrijgen. Het is geen wijnfles! Kan iemand uitsluitsel bieden of dit uberhaupt mogelijk is? HIlarisch, dat dan weer wel.
Vinger is een cm dat scheelt weer 8 cm , hoofdje is groter ik heb er 5 gebaard dus ik weet hoe het is.quote:zomerkind schreef op 26 mei 2008 @ 11:14:

*Zomerkind krijgt flashback van de verloskundige....: 9 cm, ik zal even het laatste randje wegmasseren en dan mag je zometeen aan het werk*

Ik moet er niet aan denken!
Lijkt me niet echt slim om te doen. bacterieen enzo. Maar als je het lekker vindt, ga je gang.
Kijk ik heb er ook een 'raar' gevoel bij daarom vraag ik het maar het gebeurd wel bij mijquote:sunlight schreef op 26 mei 2008 @ 11:15:

Waarom bekruipt me hier een gevoel dat dat helemaal niet kan....draaiend met je vinger je baarmoeder openkrijgen. Het is geen wijnfles! Kan iemand uitsluitsel bieden of dit uberhaupt mogelijk is? HIlarisch, dat dan weer wel.
Op zich moet je wat mij betreft altijd doen wat je lekker vindt. Alleen in dit geval lijkt het me niet zo heel gezond. Je baarmoeder is niet voor niks afgesloten lijkt me en daar wil je geen bacterieen naar binnen hebben.

Kan je anders niet eens de Rutgerstichting (heet geloof ik niet meer zo) bellen. Dan kan je je vraag misschien anoniem stellen. Of gewoon je huisarts bellen.
Wat is dit ....gebruikt hij er soms ook een eendebek bij?
Neequote:stewardess schreef op 26 mei 2008 @ 11:22:

Wat is dit ....gebruikt hij er soms ook een eendebek bij?
Heeft niemand hier zelf ervaring mee, ben ik uniek?
Het lijkt me buiten dat het pijn doet (ik kan het bijna voelen die weeige pijn) ook erg gevaarlijk ivm bacterieen.
Van mij mag het hoor, Aniet! Maar aangezien ik genoeg heb aan hele gewone sex kan ik je geen advies geven over de schadelijkheid van dit kunstje...
quote:anita77 schreef op 26 mei 2008 @ 11:17:

Vinger is een cm dat scheelt weer 8 cm , hoofdje is groter ik heb er 5 gebaard dus ik weet hoe het is.

[...]

Heb je niet gewoon heimwee naar je ontsluitingsweeen dan?
Nog niet -))quote:sunlight schreef op 26 mei 2008 @ 11:29:

[...]

Heb je niet gewoon heimwee naar je ontsluitingsweeen dan?
OK dit is onzin. Je baarmoeder is een zeer sterke spier (Denk er maar eens aan hoe je anders een kind door zo een nauw kanaal geperst krijgt) en er is normaal slechts een heel nauwe opening. Fisting is mogelijk...maar dat is je poes...niet je baarmoeder... Sorry hard to believe. Naar mijn (professionele) mening medisch vrijwel onmogelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven