Vriend en ik allebei lastig in bed?

24-07-2014 14:50 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



N.a.v. een reactie in ander topic, besluit ik toch maar even een eigen topic te openen,omdat het me in de tussentijd toch erg dwars zit.



Mijn vriend en ik hebben LAT-relatie. We zien elkaar hoogstens twee dagen in de week. Sinds ik aan de pil ben, heb ik een lager libido en weinig tot geen behoefte aan seks. Daarnaast ben ik helaas meer een pleaser in bed en doe mijzelf misschien tekort.

Mijn vriend is een denker en tijdens de seks vliegt er vaak nog van alles door zijn hoofd, waardoor hij vaak moeilijk kan klaarkomen.



Ik hou zelf van veel voorspel (lekker klef op de bank, beetje zoenen, aanraken, strelen etc), maar mijn vriend is meer van: "Ik heb zin in je" en actie. Stoute, harde seks is leuk, maar ik heb meer het idee dat ik dan aan het pleasen ben en een soort rol aanneem, zodat hij in ieder geval geniet en hopelijk klaar komt. Hierna voel ik toch beetje verdrietig, omdat ik het gevoel heb dat ik over mijn eigen grenzen ben gegaan om een ander te kunnen bevredigen.



Daarnaast heeft mijn vriend behoefte aan anale seks. Ik moest hier niets van hebben, maar door er meer over te lezen te hebben en met vriendinnen erover te hebben gesproken, stond ik er een periode erg open voor. Heb mijn vriend uitleg gegeven dat het in stapjes gaat, anaal vingerwerk, misschien buttplug, maar vooral veel glijmiddel.

Ik heb zelf glijmiddel gekocht. Mijn vriend heeft hier één keer gebruik van gemaakt en na deze poging (was echt nog te pijnlijk voor mij) heeft hij het links laten liggen.



Nu is het zo dat ik het gevoel heb dat vaginale seks hem helemaal niet meer opwindt, terwijl ik er zo van kan genieten. Ook mis ik voorspel en romantiek. Inmiddels ben ik een onzeker geworden in bed en voel me minder vrouwelijk. In vorige relaties heb ik hier helemaal geen last van gehad en was de seks prettig & goed op elkaar afgestemd.



Ik denk dat door onze LAT-relatie seks ergens onderaan staat, omdat mijn vriend erg ambitieus is en altijd van alles wilt doen of op zijn to-do lijst staat. Door deze ervaringen + gebruik van de pil is mijn libido behoorlijk gekelderd.



Hebben jullie tips zodat ik weer kan genieten van mijn seksleven?
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit ook allemaal met hem besproken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit wel allemaal zo specifiek en ook wat vreemd van zijn kant uit dat ik denk dat ik hier als forummer weinig anders op kunnen zeggen dan: praat met hem.



Daarnaast mag je zelf grenzen stellen. En de 'behoefte' aan anale seks vind ik ook een beetje onzin. Dat je het wil uitproberen, nieuwsgierig bent of wat dan ook: tuurlijk. Maar de behoefte… Nounou. En als het dan niet lukt opgeven. Daarnaast vind ik je vriend gemakzuchtig en lijkt het wel of alles waar jij van geniet niet goed genoeg meer voor hem is.
Alle reacties Link kopieren
Alles, maar mijn vriend en ik verschillen op dit punt erg veel. Ook qua oplossingen en praten.



We hebben gewoon vaak gewoon gebrek aan tijd. En vaak komt het er dan op neer van: "Als we straks samenwonen, hebben we dit allemaal een stuk minder".
Alle reacties Link kopieren
Nog even ter aanvulling op mijn vorige bericht.



Bedankt voor jullie reacties, jullie hebben gelijk dat ik vooral weer met hem moet ga praten. Ik ga wat meer mijn grenzen aangeven en proberen duidelijker te maken waar ik behoefte aan heb.



Je bent dan zo blij om elkaar weer te zien en wilt je dan vooral focussen op de leuke dingen & gezelligheid dan zwaardere onderwerpen aanknopen. Maar dit moet ik wel blijven doen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat het beter wordt als je eenmaal gaat samenwonen kun je gerust op je buik schrijven.



Als jullie behoeften zo ver uit elkaar liggen blijft dat zo.



Ik zou in deze situatie überhaupt niet gaan samenwonen.

Je vriend klinkt nou niet echt heel leuk.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Hihi ik vind jouw reacties altijd geweldig Bellatrix. Maar goed, ik laat hem ook zover komen. Time to grow some balls over here
Alle reacties Link kopieren
Mijn reacties zijn niet altijd even lief maar wel goed bedoeld.



Succes!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook ooit met een jongen naar bed geweest die plots uit de 'mood' kon zijn. Niet erg opwindend en vrij vond ik. Ik voelde mezelf erg geremd. Kan me dus voorstellen dat jij je daardoor een beetje krampachtig gaat opstellen. Maar verdrietig na de seks. Dat klinkt echt niet goed. En hoe meer negatieve ervaringen jij hebt tijdens de seks, hoe minder zin je gaat krijgen logischer wijs.



En geen vaginale seks, ja dat zou voor mij ook echt vreselijk zijn. Zeker als je er van klaar kan komen!

Wat voor oplossingen hebben jullie dan zoal bedacht samen? (waarin jullie dus verschillen).
Alle reacties Link kopieren
Als het bij mij zo'n gedoe zou zijn, zou ik al snel klaar zijn met de relatie. Als hij nu al niet 2x per week zijn aandacht bij mij kan houden, hoe wordt dat dan later? En slechte seks is een dealbreaker.
Alle reacties Link kopieren
quote:wonderfulglorious schreef op 24 juli 2014 @ 14:50:





.



Hebben jullie tips zodat ik weer kan genieten van mijn seksleven?Een tip maar : iemand zoeken die beter bij je past.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet te negatief zijn, maar is je relatie wel leuk? Ik snap dat je hethier voornamelijk over de seks hwbt, maar ik hoorweinig wederzijds begrip en gelijke inzet voor romantiek. Als hij zo lastig bij je klaarkomt, is hij dan wel echt verliefd op je?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt misschien lullig, maar weet je wel zeker dat hij hetero is? Het valt me op dat de dingen die hij wil en de manieren waarop hij klaarkomt best wel wat weg hebben van seks die hij ook met mannen kan hebben. Ik ken jullie natuurlijk verder totaal niet en ik wil je niet onnodig ongerust maken.. Het enige wat natuurlijk kan helpen is praten met hem!
Hij klinkt een beetje horkerig en jij moet geen dingen doen die je eigenlijk niet wil. En stoppen met de pil en overgaan op een koperspiraaltje. Maakt 300% uit voor je libido (die je dan kunt uitleven op je nieuwe vriend).
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 24 juli 2014 @ 16:36:

Als het bij mij zo'n gedoe zou zijn, zou ik al snel klaar zijn met de relatie. Als hij nu al niet 2x per week zijn aandacht bij mij kan houden, hoe wordt dat dan later? En slechte seks is een dealbreaker.Zo, echt wel
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het niet vaak, maar: Dit wordt niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Kansloos.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Een man die niet geniet van vaginale seks en alleen van anale seks of vingerwerk klaar komt.... ik vind het een beetje verdachts.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies, bedankt voor jullie reacties!



Ik heb het er nu écht met hem over gehad en alles gezegd wat me dwarszat. Hij had geen idee dat het me zo dwars zat en vindt het jammer dat hij de hints niet had opgepakt en ik het niet eerder zo duidelijk heb aangegeven.



Mijn vriend was blij dat ik nu echt recht voor zijn raap zei wat er speelde en hij was het met me eens, ook m.b.t. tot meer voorspel & meer tijd voor elkaar. En het anale gedeelte gaan we voorlopig even niets mee doen, omdat ik me daar niet prettig bij voel.

Hij vindt het jammer dat ik zo negatief ben ga denken dat hij niet meer zou genieten van vaginale seks, want doet hij zeker.



Voor de rest stemt hij ermee in om aankomende tijd met extra condoom te vrijen, zodat ik eventueel van de pil kan gaan of overstap op alternatieve anticonceptie i.v.m. hormonen. Daarnaast ga ik duidelijker aangever als me wat dwars zit en wat ik lekker vind en behoefte aan heb. Hij reageert de laatst een stuk milder (ook nog even voorbeeld: gister aangegeven dat ik het momenteel niet lukt een bepaalde afspraak na te komen en dat was hem voorheen wel een dealbreaker in de relatie; maar reageerde hij ook begripvol op en was blij dat ik het aangaf i.p.v. dat hij er achter moest komen of uit me moest halen en is nog steeds even gek op mij).



En mijn vriend valt niet op mannen haha, maar ik snap dat het zo over kan komen zoals ik het heb verwoord (Maar als ik over x jaar een topic open dat mijn man homo is, dan mogen jullie in jullie vuistje lachen :D).



We hebben nu al paar keer heerlijke lange vrijpartijen gehad! Ben blij dat ik dit topic heb geopend en bedankt voor jullie input ladies.
Goed zeg! Praten helpt dus echt! En niet alleen over seks, ook over bijvoorbeeld die afspraak niet na kunnen komen.



Persoonlijk denk ik dat je bij een LAT-relatie passievollere seks hebt dan bij (jarenlang) samenwonen. Omdat je elkaar niet veel ziet zou je toch meer naar elkaar moeten verlangen?
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen. Je hebt een echte man, en als je die niet precies zegt hoe je wat wil dan gebeurt dat ook niet. Vooral doorgaan met duidelijk zijn wat je wil en wat je kan en niet kan. Dan kan hij er rekening mee houden, want "sublieme hints" werkten blijkbaar niet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen! En de volgende keer gelijk zeggen wat je dwars zit want hints pakt hij klaarblijkelijk niet op
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 24 juli 2014 @ 15:14:

Nou dat het beter wordt als je eenmaal gaat samenwonen kun je gerust op je buik schrijven.



Als jullie behoeften zo ver uit elkaar liggen blijft dat zo.



Ik zou in deze situatie überhaupt niet gaan samenwonen.

Je vriend klinkt nou niet echt heel leuk.Dat waren precies mij gedachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven