Vriend masturbeert terwijl ik naast hem lig te slapen...

06-03-2008 11:00 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik wil hier eigenlijk niet moeilijk over doen.. Ga ik ook niet doen.Vind dat hij absoluut recht heeft op zijn eigen prive dingen, en daar hoort dit ook bij.

De reden waarom ik er toch een beetje van baal is omdat hij die avond geen sex met mij wilde. Maar dan 's nachts wel met zichzelf aan de slag gaat. Ik hoorde het half in mijn slaap,sliep eigenlijk zo weer in en de volgende ochtend vond ik het beroemde handdoekje.



Doet jullie man dit ook wel eens?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje raar en zou het niet zo leuk vinden.

Tuurlijk heeft hij er recht op aan zichzelf te zitten, maar als hij de avond ervoor geen sex met jou wilde is dat wel een beetje vreemd...



Je kunt toch ook geen zin hebben in sex, ( moe o.i.d.)maar allebei tegelijkertijd aan jezelf zitten, stukken opwindender dan je vriend 's nachts masturberend in bed vinden...



Tenminste dat doen mijn vriend en ik ook wel eens....

Bespreek het met hem, wellicht betere optie...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Maar wat ananas zegt dacht ik ook, dat hij geen sex wil en toch de hand aan zichzelf slaat is vreemd en dat zou ik ook niet op prijs stellen van mijn vriend. Beter is het dan, hebben wij ook wel eens gedaan, dat je tegelijkertijd aan jezelf zit, dat kan ook heel spannend zijn!

Als ik jou was zou ik er zeker eens over gaan praten!
Ik doe dat ook wel eens. Seks duurt zo lang, daar heb ik niet altijd zin in en zelf ben ik binnen vijf minuten klaar X-D . Dus als ik wel zin heb, maar er niet een paar uur nachtrust voor wil opofferen, doe ik het als hij slaapt. Als ik het zou doen terwijl hij wakker is, wil hij toch weer meedoen en dan zijn we zo weer een uur verder.



Ik zie er geen probleem in. Het heeft niets te maken met mijn liefde voor hem, wel alles met mijn liefde voor mijn nachtrust ;-) .
Alle reacties Link kopieren
Onderdezon schreef op 06 maart 2008 @ 11:10:

Ik doe dat ook wel eens. Seks duurt zo lang, daar heb ik niet altijd zin in en zelf ben ik binnen vijf minuten klaar X-D . Dus als ik wel zin heb, maar er niet een paar uur nachtrust voor wil opofferen, doe ik het als hij slaapt. Als ik het zou doen terwijl hij wakker is, wil hij toch weer meedoen en dan zijn we zo weer een uur verder.



Ik zie er geen probleem in. Het heeft niets te maken met mijn liefde voor hem, wel alles met mijn liefde voor mijn nachtrust ;-) .




Ja, ik denk ook dat dat zijn redenatie is... We hebben namelijk een hartstikke goed sexleven, ik wil alleen ietsje vaker dan hij (ik wil soms wel 2x per dag haha)



Die bewuste ochtend hadden we het volgende gesprekje:



ik: "Goedemorgen lieverd, goed geslapen?"

hij: "Mwah, niet echt.. "Kon moeilijk in slaap komen en ben veel wakker geweest. JIj goed geslapen?"

ik: "Ja ik wel, hoorde jou inderdaad af en toe wel draaien en woelen"

hij: "Ja, kan kloppen, lag aan jou te denken haha (met een grote grijns)"

ik: "Haha, dan had je me ff wakker moeten maken (met een knipoog erbij)

hij: "Blijkbaar was je wakker want je hebt me toch horen draaien?



Ben er verder maar niet op ingegaan :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het an sich niet erg vinden. Masturbatie is iets anders dan seks en ik vind het ook niet erg dat mijn man dat doet. Ik zou het wél erg vervelend vinden dat hij dat naast mij in bed doet.
Alle reacties Link kopieren
Eowynn_ schreef op 06 maart 2008 @ 11:21:

Ik zou het an sich niet erg vinden. Masturbatie is iets anders dan seks en ik vind het ook niet erg dat mijn man dat doet. Ik zou het wél erg vervelend vinden dat hij dat naast mij in bed doet.
Maar waarom vind je dat nou juist vervelend dan? Ik heb er ook een beetje een gek gevoel bij, maar kan niet goed aangeven waarom... Is gevoelsmatig denk ik.
Ik heb ook wel eens geen zin in sex met mijn partner. Vooral op de momenten dat ik veel gewerkt heb, druk ben, en me niet kan concentreren op sex. Maar dat zijn wel de momenten ook waarop ik moeilijk in slaap kom. En dan kies ik er inderdaad voor als ik in bed lig om te mastruberen. Dat gaat veel sneller dan dat mijn vriendin dat bij mij doet, ik hoef me er niet zo erg voor in te spannen, en de roes daarna val ik prima bij in slaap. Het is dan echt even om alle spanning los te laten van de gehele dag.



Zo heb ik dat mijn vrouw ook uitgelegd, en dat vind ze prima. Die kan er niet van wakker liggen. Ze weet dat het op dat moment voor mij totaal niks met sexuele lust te maken heeft. Gewoon totale ontspanning, om daarna in een diepe slaap te storten.



Het is ook niet zo dat dat dagelijks gebeurd hier hoor, maar vooral in drukke periodes op het werk, dan heb ik dat gewoon even nodig om alles los te laten. En vaak ben ik dan gewoon te moe voor uitgebreide sex ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er helemaal geen probleem mee hebben. Doe het zelf namenlijk ook wel eens. En dan heerlijk stiekum, alleen genieten.
Alle reacties Link kopieren
Dus Lumo, jouw vrouw vindt het geen probleem als je vriendin even langskomt om je een handje te helpen? Bijzonder :-O
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Als je van je eigen lichaam houdt, het door en door kent en er keibangelijk van kunt genieten is de seks met een partner achteraf heerlijk schaamteloos.



En ook, in deze drukke tijden willen we allemaal wel eens een solo-moment.
Alle reacties Link kopieren
dubiootje schreef op 06 maart 2008 @ 11:38:

Dus Lumo, jouw vrouw vindt het geen probleem als je vriendin even langskomt om je een handje te helpen? Bijzonder :-O
Hoe lees jij? :rofl:
dubiootje schreef op 06 maart 2008 @ 11:38:

Dus Lumo, jouw vrouw vindt het geen probleem als je vriendin even langskomt om je een handje te helpen? Bijzonder :-O




vriendin / vrouw.. ik bedoel er het zelfde mee ;) ... hahaha

Tis 1 persoon. :) ... vind het alleen na 5 jaar getrouwd nog steeds lastig om te zeggen 'mijn vrouw' ;)
Alle reacties Link kopieren
Hij gaf aan dat hij niet kon slapen.

Mmmmh, na klaarkomen ben je erg ontspannen, en val je vaak makkelijker in slaap.



Het kan zijn dat hij eerst dus echt geen zin had in sex. Maar later echt niet kon slapen. En toen maar even snel wilde klaarkomen om zo hopelijk wel in slaap te vallen...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie reacties!

Ik denk idd ook dat het niet zo raar is, dat hij idd de slaap niet kon vatten en daarom zichzelf maar een handje hielp.. Toch had ik liever gehad dat hij me even wakker had gemaakt ;-)
Alle reacties Link kopieren
als ie je wakker had gemaakt had ie de komende 2 uur alsnoig noet geslapen..
Alle reacties Link kopieren
wat onderzon al aangeeft, sex met elkaar is toch heel wat anders dan zelfbevrediging? Daar komt zoveel meer bij kijken. Je parter verwacht vaak een voorspel, wat tederheid, een naspel een orgasme terug enz.



Kan ook zijn dat hij gewoon moe was en inderdaad niet zo veel zin had, maar in bed moeilijk in slaap kon komen en toch even voor ontspanning zorgde dmv een orgasme. Simpel dus ander moment en andere behoefte. Jou wakker maken had echter weer optie 1 betekend, het hele ritueel waar je misschien even geen zin in kan hebben.



Ik snap je dus wel, ik kan me best voorstellen dat je denkt "nou lekker dan en toen ik wilde had je geen zin" maar door het te zien als echt wel heel wat anders hoop ik toch dat je het een plek kan geven. Soms heb je simpel even zin in snel klaarkomen en niet in vrijen. Dat zijn twee heel verschillende dingen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Het jou even wakker maken had dus gemaakt dat er veel meer tegenover had moeten zitten. Of had je genoegen genomen met een vluggertje of hem even pijpen tot hij klaargekomen was? Had je dan niets daartegenover verwacht?



Als dat wel zo is snap je misschien ook waarom hij dat nu juist niet deed. Hij wilde slapen was moe en wilde alleen even klaarkomen. Niet uitgebreid sexen met een partner omdat dan veel meer van je wordt verwacht dan even alleen maar klaarkomen. knuffelen, Beffen, neuken, misschien nog even napraten enz.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Zou er ook niet zo'n punt van maken als mijn vriend zich bevredigt terwijl hij naast me ligt. Als ik er wakker van zou worden zou ik het denk ik wel spannend vinden en hem een handje helpen. ;-)
Ik doe het zelf ook... vaak heb ik nog steeds zin, ook al hebben we al een paar keer sex gehad. Dan doe ik het gewoon nog een keer ff zelf naast hem... soms vindt hij het zo opwindend, dat hij toch nog ff kan haha! Jeujj!
telefooncentrale schreef op 06 maart 2008 @ 11:17:

[...]



Die bewuste ochtend hadden we het volgende gesprekje:



ik: "Goedemorgen lieverd, goed geslapen?"

hij: "Mwah, niet echt.. "Kon moeilijk in slaap komen en ben veel wakker geweest. JIj goed geslapen?"

ik: "Ja ik wel, hoorde jou inderdaad af en toe wel draaien en woelen"

hij: "Ja, kan kloppen, lag aan jou te denken haha (met een grote grijns)"

ik: "Haha, dan had je me ff wakker moeten maken (met een knipoog erbij)

hij: "Blijkbaar was je wakker want je hebt me toch horen draaien?



Ben er verder maar niet op ingegaan :rofl:
Hoe duidelijk wil je het hebben? Nee, dan kan je er inderdaad beter niet op ingaan, en er op een forum over beginnen. Véél beter voor je relatie.
Alle reacties Link kopieren
Voorlopig, 'telefooncentrale', heb je het heel goed opgelost zo met dat gesprekje naderhand. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriend wil masturberen, moet hij dat vooral doen. Heb ik echt geen moeite mee.



MAAR.. als hij mij 's avonds afwijst, en vervolgens NAAST me zich begint af te trekken, dan baal ik daar toch wel heel erg van.
Alle reacties Link kopieren
Vannacht, werd ik half en half wakker, en ik merkte dat mijn vriend ook half wakker was. We hebben toen lekker liggen kriebelen en onszelf en elkaar verwend... En daarna heerlijk verder geslapen...



Vanochtend zei hij het volgende: "Lekker geslapen schat?"

Ik: "Ja heerlijk, jij ook?"

Hij: "Echt wel. Even lekker ontspannen helpt altijd als je de slaap niet kunt vatten haha (met dikke knipoog en scheve grijns)

Ik: "Precies, echt wel fijn."

Hij: "Hou van je lekker ding"



Heb er nu ook niet meer een "raar"gevoel bij, ook als hij mij er niet bij betrekt zeg maar. Tis voor hem, zoals velen van jullie al aangaven, echt even ontspannen.



De reactie van rider vind ik een beetje flauw, ga ik verder ook niet op in.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vraagt altijd of ik er geen bezwaar tegen heb als hij wil masturberen. Ik vind het altijd goed want sex tussen ons is nu eenmaal problematisch omdat ik aan endometriose ( problemen met het baarmoederslijmvlies ) lijdt en de sex voor mij dan vaak pijnlijk is. En als het dan in een tobberig gedoe ontaardt dan is het voor hem ook niet leuk.

Ik lig dan heerlijk tegen hem aan als hij masturbeert en soms masseer ik zijn ballen. Vooral als alles weer eens helemaal glad geschoren is vind ik dat heerlijk. Van zijn penis blijf ik af, vooral ook omdat hij volledig besneden is kan hij zelf het beste zijn eigen gevoel bepalen. Na zijn orgasme zegt hij heerlijk ontspannen te zijn en vallen we in slaap.

Ik denk dat je een man ten allen tijde de vrijheid moet laten om zijn zaad te lozen. He lijkt mij beter om met een ontspannen man te slapen dan tegen heug en meug sex te moeten bedrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven