Vrouw getrouwd met een vrouw maar mis seks...met m/v

28-05-2014 18:22 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 35, al jaren getrouwd met een vrouw en we hebben ook kindjes. We hebben alles wat ik me kan wensen...alleen geen intieme relatie, ook nooit gehad.

Weet niet zo goed wat ik moet doen...ik verlang zo naar seks, ook mannen winden me seksueel op.

Mijn vrouw en ik zijn nooit passioneel geweest als koppel en zullen het ook nooit worden. We zijn voor de rest wel een fantastisch koppel en mijn gezin wil ik nooit kwijt. Dus eigenlijk zoek ik gewoon iemand om intiem mee te zijn...maar waar vind ik zo iemand?



En ja, wss zal ik bakken kritiek krijgen op het forum...
Alle reacties Link kopieren
En wat vindt je vrouw hier van?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Van mij krijg je geen kritiek hoor, waarom, lijkt me vrij logisch dat je het gaat missen.

Valt er over te praten met je vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt vriendschap?
Alle reacties Link kopieren
Waarom trouw je met iemand als er geen passie is? Ik begrijp dat oprecht niet. Ik bedoel, op basis waarvan is de verliefdheid (?), relatie dan ontstaan?
Alle reacties Link kopieren
En je hebt het nooit belangrijk gevonden (mijn vrouw en ik zijn nooit passioneel geweest') en nu opeens wel?



Staat je vrouw open voor een minnaar/minnares?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er geen bal van.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij het meest handig als je het hier met je vrouw over hebt. Je bent trouwens niet de enige. Ik ken ook getrouwde homo stellen die niet intiem zijn. Er is een stel wat zo af en toe een meisje oppikt, een stel wat samen naar de hoeren gaat en een stel die het niet doet. Je bent dus niet de enige. Misschien heeft je vrouw zelf wel eens hetzelfde gedacht.
Terwijl TO aan het langste eind wil trekken ( . . . . ) trekken haar vrouw en de kinderen aan het kortste eind . . . . . . . dit gaat alleen maar slachtoffers opleveren als je het doorzet!! Je (dan ex) vrouw redt zich wel, maar wie zijn er echt de dupe? De kinderen . . . .

Die hebben nu al 2 moeders, en dan komt er een omgangsregeling en moeten ze wennen aan een nieuwe vriend van één van de moeders??? Doe mij maar 1950 . . . . .
quote:ines1979 schreef op 28 mei 2014 @ 18:22:

We hebben alles wat ik me kan wensen...alleen geen intieme relatie, ook nooit gehad.



Dan komt het op mij meer over als een hele goede vriendschap (met kinderen)



Wordt er wel geknuffeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:Die hebben nu al 2 moeders, en dan komt er een omgangsregeling en moeten ze wennen aan een nieuwe vriend van één van de moeders??? Doe mij maar 1950 . . . . .



Want moeten wennen aan de nieuwe vriendin van je vader, of de nieuwe vriend van je moeder is heel anders?



Wat is bovenstaande kortzichtig zeg.



TO: wat zegt je vrouw als je het met haar bespreekt? En ik vraag me ook af, net zoals anderen zie ik, waarom jullie samenzijn als er nooit passie of echte intimiteit was?
quote:ines1979 schreef op 28 mei 2014 @ 18:22:

Dus eigenlijk zoek ik gewoon iemand om intiem mee te zijn...maar waar vind ik zo iemand?



En ja, wss zal ik bakken kritiek krijgen op het forum...

Volgens mij valt het wel mee met de kritiek

Wat mij verbaasd is dat het verhaal eindigt met de vraag waar je iemand kunt vinden om intiem mee te zijn.

Dat lijkt mij nou het minste een probleem, eerlijk gezegd, de wereld wemelt van de mensen tenslotte



Heb je dit met jouw vrouw besproken, zijn er nog mogelijkheden om jullie seksleven wat op te krikken?
En je vindt waarschijnlijk dat je relatie helemaal top is.....

EN dat gaat er bij mij dus niet in: goede seks (intiem zijn is voor mij een jeukwoord) is toch een essentieel deel vn een goede realtie. Imo kan je relatie niet goed zijn als je geen goed seksleven hebt.



En dat is iets wat bij jullie dus al nooit aanwezig is geweest. Je had toch vast ook wel eerder kunnen bedenken dat je dat zou gaan missen, waarom dan eerst een gezin stichten en dat nu op het spel willen zetten door een SV te willen hebben (want ik lees nergens dat zoiets met medeweten/instemming van je partner zou gaan).
alleen geen intieme relatie, ook nooit gehad



Dan is dat toch een keuze die je ooit hebt gemaakt.

Wat vindt je vriendin hiervan, praten jullie hierover?
Alle reacties Link kopieren
Met mijn partner is het moeilijk om daarover te praten. Ze heeft er gewoon niet echt nood aan. We hebben allebei een heftig verleden en geloof me, dan is vriendschap veel belangrijker dan seks. Het raakt me wel heel hard dat iemand zegt 'de kinderen moeten al bij 2 mama's opgroeien!'... We zijn twee leuke hippe mama's en een heel warme thuis! Het is niet omdat we geen seks hebben dat er geel liefde is hè! Er wordt heel wat geknuffeld, zowel tss ons als met de kids! Onze kindjes zijn heel gelukkig! Maar laat de bekrompenheid er maar anders over denken.



Mijn vrouw weet dat ik er meer nood aan heb dan zij dus wss zeg ik het haar gewoon eerlijk!
quote:ines1979 schreef op 28 mei 2014 @ 18:46:

Met mijn partner is het moeilijk om daarover te praten. Ze heeft er gewoon niet echt nood aan. We hebben allebei een heftig verleden en geloof me, dan is vriendschap veel belangrijker dan seks. Het raakt me wel heel hard dat iemand zegt 'de kinderen moeten al bij 2 mama's opgroeien!'... We zijn twee leuke hippe mama's en een heel warme thuis! Het is niet omdat we geen seks hebben dat er geel liefde is hè! Er wordt heel wat geknuffeld, zowel tss ons als met de kids! Onze kindjes zijn heel gelukkig! Maar laat de bekrompenheid er maar anders over denken.



Mijn vrouw weet dat ik er meer nood aan heb dan zij dus wss zeg ik het haar gewoon eerlijk!

Voor mijn gevoel sla je toch een beetje een stap over, wat blijft er over van die warme relatie als zij er onbedoeld achter komt dat jij het achter haar rug om met een ander doet?

Als je haar werkelijk respecteert dan praat je hier éérst over, en dan kijk je samen of er een oplossing te bedenken is.

Dan kun je je later altijd nog inschrijven op een datingsite ofzo.
quote:ines1979 schreef op 28 mei 2014 @ 18:46:

Met mijn partner is het moeilijk om daarover te praten. Ze heeft er gewoon niet echt nood aan. We hebben allebei een heftig verleden en geloof me, dan is vriendschap veel belangrijker dan seks. Het raakt me wel heel hard dat iemand zegt 'de kinderen moeten al bij 2 mama's opgroeien!'... We zijn twee leuke hippe mama's en een heel warme thuis! Het is niet omdat we geen seks hebben dat er geel liefde is hè! Er wordt heel wat geknuffeld, zowel tss ons als met de kids! Onze kindjes zijn heel gelukkig! Maar laat de bekrompenheid er maar anders over denken.



Mijn vrouw weet dat ik er meer nood aan heb dan zij dus wss zeg ik het haar gewoon eerlijk!Wss? Dus je overweegt inderdaad seks met een ander zonder dat eerst te overleggen/zonder goedkeuring? En dat noem je een goede relatie....
Koop 'n goeie vibrator
Alle reacties Link kopieren
Waarom zouden mensen moeten oordelen? Alleen omdat dit toevallig een getrouwd vr-vr stel is? Als jullie traditioneel stel waren geweest, zonder "seks" en een van de partners mist een man of een vrouw qua seks dan heet dat....



Vul zelf maar in, maar dat krijg je niet die semi emotionele prietpraat over je heen.



Ik zou enkel zeggen, als jullie beiden het elkaar gunnen.... probeer het gewoon eens uit.
Delen doe je samen
quote:maybibi schreef op 28 mei 2014 @ 20:32:

Waarom zouden mensen moeten oordelen? Alleen omdat dit toevallig een getrouwd vr-vr stel is? Als jullie traditioneel stel waren geweest, zonder "seks" en een van de partners mist een man of een vrouw qua seks dan heet dat....



Vul zelf maar in, maar dat krijg je niet die semi emotionele prietpraat over je heen.



Ik zou enkel zeggen, als jullie beiden het elkaar gunnen.... probeer het gewoon eens uit.Ik (ver)oordeel omdat zij buiten de pot wil piesen zonder medeweten van partner, niet omdat zij een pik mist. Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
quote:ines1979 schreef op 28 mei 2014 @ 18:46:

Met mijn partner is het moeilijk om daarover te praten. Ze heeft er gewoon niet echt nood aan. We hebben allebei een heftig verleden en geloof me, dan is vriendschap veel belangrijker dan seks. Het raakt me wel heel hard dat iemand zegt 'de kinderen moeten al bij 2 mama's opgroeien!'... We zijn twee leuke hippe mama's en een heel warme thuis! Het is niet omdat we geen seks hebben dat er geel liefde is hè! Er wordt heel wat geknuffeld, zowel tss ons als met de kids! Onze kindjes zijn heel gelukkig! Maar laat de bekrompenheid er maar anders over denken.



Mijn vrouw weet dat ik er meer nood aan heb dan zij dus wss zeg ik het haar gewoon eerlijk!Is de keuze om verder te leven met een vrouw dan niet een noodsprong geweest?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 28 mei 2014 @ 19:39:

Koop 'n goeie vibratorDie ademt niet
Wat een rare reacties soms. Ik kan vanaf hier helemaal niet bepalen of dit in deze relatie onder 'vreemdgaan' valt.

Relaties lopen ook weleens af of veranderen, dat kan toch? Alsof je jezelf niet meer kunt ontwikkelen als je kinderen krijgt.

Ik snap best dat je behoeftes veranderen, helemaal binnen de relatie die je kort beschrijft. Ik zou als ik jou was me oa het volgende afvragen:

- in hoeverre wil en kan mijn partner hierin betrokken worden?

- zie ik mijn partner nog als partner of ben ik toe aan iets heel anders?

- mis ik een man of vrouw? Maakt deze keuze verschil voor mijn partner?



In ieder geval veel succes.
TO wil vreemdgaan, tenminste ik lees nergens dat ze dit met haar vrouw heeft overlegd.



Wat ik niet snap is dat je trouwt met iemand, en kinderen neemt, zonder dat er sprake is van een liefdesrelatie.
quote:haakje schreef op 28 mei 2014 @ 21:12:

Wat een rare reacties soms. Ik kan vanaf hier helemaal niet bepalen of dit in deze relatie onder 'vreemdgaan' valt.

Relaties lopen ook weleens af of veranderen, dat kan toch? Alsof je jezelf niet meer kunt ontwikkelen als je kinderen krijgt.

Ik snap best dat je behoeftes veranderen, helemaal binnen de relatie die je kort beschrijft. Ik zou als ik jou was me oa het volgende afvragen:

- in hoeverre wil en kan mijn partner hierin betrokken worden?

- zie ik mijn partner nog als partner of ben ik toe aan iets heel anders?

- mis ik een man of vrouw? Maakt deze keuze verschil voor mijn partner?



In ieder geval veel succes.Is gewoon een kwestie van lezen. To zoek gewoon iemand om mee te neuken, man of vrouw maakt niet eens zoveel uit (van daar M/V)....) En dat het zonder medeweten van partner is, is evident. Anders was die vraag hier niet eens....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven