Waar is mijn libido gebleven? :(

24-07-2014 22:46 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb het losgelaten en er geen aandacht meer aanbesteed. Nu komt het langzaam aan weer terug.
anoniem_204068 wijzigde dit bericht op 04-08-2014 10:33
Reden: probleem opgelost. :)
% gewijzigd
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
Oeps,ik zie wat spelfouten en ben wat komma's vergeten. Weet niet hoe ik dit moet aanpassen via mijn mobiel. :(



Is al gelukt via de laptop.
anoniem_204068 wijzigde dit bericht op 25-07-2014 06:56
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
Het libidi is niet altijd hoog, dat is iets normaals, niets in het leven is constant op een hoogtepunt. Accepteren en niet druk om maken, want hoe meer je het gaat forceren hoe minder je libidi wordt. Je maakt er een probleem van omdat het niet meer zo uitgebreid is? Geef in je gedachten geen aandacht meer, want je maakt een probleem dat er niet is, probeer meer spontaan te worden, dan wordt je ook weer spontaner op sexgebied. Echt, dit is zoooo...niet een probleem. Enjoy life!
anoniem_203505 wijzigde dit bericht op 24-07-2014 23:06
Reden: vraagteken en spelfout
% gewijzigd
quote:miss-sunshine28 schreef op 24 juli 2014 @ 22:48:

Oeps,ik zie wat spelfouten en ben wat komma's vergeten. Weet niet hoe ik dit moet aanpassen via mijn mobiel. :(En de spatieregels waren zo te zien ook op....
Alle reacties Link kopieren
@zongelique: Ik heb gisteravond nagedacht over wat jij hebt getypt,(dit was het laatste berichtje wat ik las voordat ik ging slapen).



Je hebt volkomen gelijk, niets in het leven is constant op een hoogtepunt.

Ik geef er denk ik teveel aandacht aan en zal het proberen los te laten.

Dan word ik vanzelf wel weer spontaner denk ik.



Ik vind het inderdaad erg jammer dat het niet meer zo uitgebreid is,maar aan de andere kant het is niet het einde van de wereld.

Zoals ik al had aangegeven,heeft mijn vriend er geen problemen mee.



Ik maak gauw van kleine dingen een probleem,ga er over lopen piekeren en mezelf afvragen..

Wat is de oorzaak? Wat kan ik eraan doen?

Ik weet dat ik dat niet moet doen,maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 25 juli 2014 @ 04:04:

[...]



En de spatieregels waren zo te zien ook op....Daarom heb ik vannacht nieuwe gekocht bij de nachtwinkel.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
quote:miss-sunshine28 schreef op 25 juli 2014 @ 07:06:

[...]





Daarom heb ik vannacht nieuwe gekocht bij de nachtwinkel. fijn!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er iets aan gehad hebt en ik hoop dat je het los kan laten. Het is gemakkelijke gezegd dan gedaan inderdaad en dat komt omdat je de kern van het gepieker moet achterhalen, als je dat weet kan je het ook gemakkelijker stoppen, als je eenmaal weet dat het een gewoonte is.

Als je veel piekert met direct vragen als ;



Wat is de oorzaak? Wat kan ik eraan doen? Geeft aan dat je je alles onder controle wil hebben, waarschijnlijk omdat je perfectionistisch? bent, en geen vertrouwen hebt in het leven. Vertrouwen en overgave zijn hierbij de sleutelwoorden.

Alleen bij echte problemen :-) is het dat we er iets aan willen en kunnen doen.

Piekeren is echt schadelijk en verstoord onze levensvreugde. Mediteren/mindfulness kan helpen. Gedachten zijn kracht en het is belangrijk bewust te zijn van je gedachten. Meer weten? site; www.ikhebgedroomd.info

Hartelijke groet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven