Waar word jij zo geil van? Wat zijn je fantasieën?

18-07-2014 18:30 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar word jij zo geil van, wat zijn je fantasieën? Sm, latex, laarzen noem maar op?
Oja, de grasmaaier helemaal vergeten! Te geil gewoon.
Iemand die de buitenboel schildert. In spannende onderbroek...
Lease-brillen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig er met dit weer als een uitgebluste slak bij,niet erg geil..
Alle reacties Link kopieren
ik zou het ook vreselijk geil vinden als mijn werkloze onderbuurman eens met vakantie zou gaan voor een maand of 3 naar Verweggistan!
Alle reacties Link kopieren
Sandalen met sokken
Alle reacties Link kopieren
Als ik naar zoenende mannen kijk
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Over voetmassages gesproken: mijn schoenen moeten ook nog worden gepoetst. En mijn auto. Ik lever wel werkkleding (waar koop ik een geile onderbroek voor men?)
Van dat icoontje hier met die vier voeten.
Alle reacties Link kopieren
Van uien, en dan niet van de uien zelf, maar van de winden van mijn man..........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
??
quote:lizzess schreef op 18 juli 2014 @ 20:59:

??Jij wordt geil van vraagtekens??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 18 juli 2014 @ 18:57:

Iemand die nu mijn huis schoon zou komen maken, de strijk wegwerkt en het gras maait. Botergeil zou ik daarvan worden instand
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:aurora83 schreef op 18 juli 2014 @ 20:45:

Van dat icoontje hier met die vier voeten.Huh? Ken ik niet!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:lady-aurora schreef op 18 juli 2014 @ 21:04:

[...]



Huh? Ken ik niet!Het symbool van de sekspijler.
De stem van Alan Rickman .
Tuinkabouters, zo'n lekkere punt op hun kop.
Alle reacties Link kopieren
Van Rubberen Robby, echt top muziek.



Dan druipt er in no time groen snot uit, lekker nat!
Alle reacties Link kopieren
O of een stukje piemelbrie, hmmmmmm......



Zwijmelt weg hier........
Alle reacties Link kopieren
Van mannen die door hier te posten denken een sexmaatje te scoren word ik supergeil. En van mannen die door hier iets te posten reactie's hopen te krijgen waar ze zich even lekker op kunnen afrukken. En van mannen die zichzelf sexyboy noemen. Hmmmm: glij er van uit mijn stoel.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment zou ik erg blij worden van een airco....maar jij bent vast op zoek naar andere zaken.
Alle reacties Link kopieren
..
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend wordt 's morgens vaak wakker voordat ik wakker ben, en is dan altijd geil. Vaak word ik dan wakker omdat hij me stiekem over mijn billen en de rest van mijn lijf aan het strelen is. Ik blijf dan lekker liggen, maar word dan al zoooo geil omdat ik gewoon weet wat er gaat komen: na een tijdje kan hij zich niet meer bedwingen en rukt hij mijn string uit om me daarna hevig te pakken, heerlijk! Beste manier ooit om wakker gemaakt te worden! Doet hij soms ook als hij midden in de nacht wakker wordt, en hoewel ik van slapen hou, daar mag hij me echt elke nacht voor wakker maken!
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
quote:miss-sunshine28 schreef op 18 juli 2014 @ 21:54:

Mijn vriend wordt 's morgens vaak wakker voordat ik wakker ben, en is dan altijd geil. Vaak word ik dan wakker omdat hij me stiekem over mijn billen en de rest van mijn lijf aan het strelen is. Ik blijf dan lekker liggen, maar word dan al zoooo geil omdat ik gewoon weet wat er gaat komen: na een tijdje kan hij zich niet meer bedwingen en rukt hij mijn string uit om me daarna hevig te pakken, heerlijk! Beste manier ooit om wakker gemaakt te worden! Doet hij soms ook als hij midden in de nacht wakker wordt, en hoewel ik van slapen hou, daar mag hij me echt elke nacht voor wakker maken!Gut, zit je nou te dubbelnicken in de hoop dat er na deze post nog meer geile verhaaltjes komen? Hoe infantiel.
Alle reacties Link kopieren
stakker, zelf geen fantasie meer ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven