Waarderen vrouwen een 21 jarige maagd?

23-10-2014 21:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben 21 en nog maagd. Wat ik zo in mijn omgeving heb begrepen ben ik dus nogal een laatbloeier op het gebied van seks. De reden waarom ik nog maagd ben is omdat ik altijd een klein beetje verlegen ben geweest.. :p Oké, misschien was ik wel iets te verlegen als ik eerlijk moet zijn. Maar gelukkig is dat momenteel aan het veranderen. Ik date meer de laatste tijd en heb het idee dat ik ook daadwerkelijk interessant wordt gevonden omdat ik zelfverzekerder overkomt. Maar als ik toch eerlijk moet zijn heb ik niet echt bepaald iemand op het oog momenteel.



Maar wat ik me dus afvraag is of vrouwen dat erg vinden? Ik snap best dat de vrouwen het wel fijn vinden om met iemand te zijn die al weten "hoe 't moet". Aangezien ik echt 0,0 ervaring heb maak ik me hier dus soms zorgen om. Ik val ook op vrouwen die even oud zijn als ik of ouder dus grotendeels van de vrouwen die ik ontmoet zullen er veel dus al "ervaring" hebben.



Ik heb nooit echt serieus overwogen naar een prostituee te gaan omdat ik dat eerlijk gezegd smakeloos vindt. Zeker voor een eerste keer. Ik wil gemeenschap hebben met een persoon met wie ik ook echt een leuke klik heb en die het zelf ook gewoon heel graag wil. One night stands in beschonken toestanden vindt ik ook niks. Dus wat dat betreft ben ik misschien wel ietwat preuts(en dat voor een man ja :d)



Gelieve de poll invullen!



Ps: Wordt al bijna 22 jaar!

Vind jij een 21 jarige maagd een afknapper?

Totaal aantal stemmen: 62

Ja (23%)
Nee (65%)
Stiekem toch wel (13%)
Alle reacties Link kopieren
En alle meiden van 21 hebben al bakken met ervaring volgens jou?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik wel, ik denk meisjes van jouw leeftijd niet
Absoluut geen afknapper.



Mits hij flink ver bij mijn bed vandaan blijft
Volgens mij zijn zat jongens van jouw leeftijd nog maagd. Alleen vertellen ze dat niet omdat dat niet cool is.
Waarderen nog wel
Ik waardeer het enorm. Heb er zelf spijt van dat ik er zo vroeg aan ben begonnen en ik heb respect voor meiden die geen druk voelen om erbij te horen en dus niet met iedereen de koffer induiken. (En ja, ik ken er genoeg die dat wel doen, helaas..)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2014 @ 22:01:

En alle meiden van 21 hebben al bakken met ervaring volgens jou?Ik geloof best dat veel vrouwen op deze leeftijd al een gemeenschappelijke relatie achter de rug hebben gehad. Mijn vraag is eigenlijk ook aan hen gericht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 23 oktober 2014 @ 22:03:

Volgens mij zijn zat jongens van jouw leeftijd nog maagd. Alleen vertellen ze dat niet omdat dat niet cool is.Jongens kunnen onder elkaar best eerlijk zijn hoor :p. Door de jaren heen zijn de meeste jongens van mijn vriendengroep in ieder geval ontmaagd. Ben volgens mij nog de enige :d.
Als ik vooraf zou mogen kiezen zou de man waar ik verliefd op word wel ervaring hebben. Maar als ik eenmaal verliefd ben is het geen dealbreaker als hij maagd is. Dus investeer in leuke dates en als er een goede klik is word je waarschijnlijk niet afgewezen puur omdat je maagd bent.
quote:david12345 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:07:

[...]





Ik geloof best dat veel vrouwen op deze leeftijd al een gemeenschappelijke relatie achter de rug hebben gehad. Mijn vraag is eigenlijk ook aan hen gericht.Een wat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 23 oktober 2014 @ 22:13:

[...]





Een wat?Dazze hebbe legge neuke.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 23 oktober 2014 @ 22:02:

Ik wel, ik denk meisjes van jouw leeftijd niet Dit vind ik eigenlijk wel leuk om te horen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 23 oktober 2014 @ 22:13:

[...]





Een wat?Ge weet het ook even niet meer he.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen jaar heb ik een 27-jarige maagd enorm gewaardeerd.



Al was hij al snel geen maagd meer...
Ik (20) vind dat wel een afknapper maar dat komt omdat ik niet op jongens van mijn leeftijd val. Dus dat telt dan misschien niet
Alle reacties Link kopieren
-fout-
Alle reacties Link kopieren
Knaapje vind iktrouwens leuker woord dan maagd.
Oh en trouwens. Niet alle meiden van mijn leeftijd hebben 'bakken met ervaring'



I should know.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt.
quote:david12345 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:16:

[...]





Dit vind ik eigenlijk wel leuk om te horen! Was een antwoord op de poll hè. Dat dat even duidelijk is
Mijn vriend was veel langer maagd dan jij. Hij werd er ook erg onzeker van over zichzelf en echt zonde. Toen ik hem leerde kennen ( hij was wel al ontmaagd maar zijn ervaring was minimaal) en halsoverkop head over heels smoorverliefd werd heeft het nog best een tijdje geduurd voor hij echt doorhad wat een aantrekkelijke man het was/is.

Sinds de onzekerheid van hem afgevallen is zijn er vrouwen te over die hem leuk vinden.



En bleken er vroeger ook meisjes te zijn geweest die verliefd op hem waren. Door zijn onzekerheid had ie het gewoon totaal niet door.



Mijn advies dus, maak je niet zo druk, het komt goed!
quote:david12345 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:18:

[...]





Ge weet het ook even niet meer he.Gemeenschap hebben is wat anders dan gemeenschappelijk he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 23 oktober 2014 @ 22:22:

[...]



Was een antwoord op de poll hè. Dat dat even duidelijk is Nou!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 23 oktober 2014 @ 22:23:

[...]





Gemeenschap hebben is wat anders dan gemeenschappelijk he?O, echt waar? Dan mijn excuses.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven