Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:53.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Seks
  4. Wanneer zeg je "Ik hou van je"?

Dit onderwerp heeft 75 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 13-02-2012 11:17.

[ Wanneer zeg je "Ik hou van je"? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Mijn vriendin en ik zijn nu flink wat weken samen (kennen elkaar al een paar jaar).

Gisteren tijdens het vrijen voelde ik heel erg de behoefte om haar te zeggen dat ik van haar hield. Het was zo intens en intiem... keken elkaar in de ogen en waren aan het praten.

Aan de ene kant wil ik gewoon mijn gevoel volgen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ze een beetje zou kunnen schrikken als ik nu al met dat soort grote woorden kom. Verliefd zijn is 1 ding, maar "houden van" weer iets anders.

Kun je zoiets al zeggen na 1.5 maand? Hoe zouden jullie het vinden als je kersverse vriendje zo snel al zoiets zou zeggen?

There is no band, yet.... we hear a band.

1. Als je het voelt en de drang voelt om het te zeggen, waarom niet?

Liever lachen om wat is geweest Dan iets vrezen wat nog komt, misschien..

2. Wat is er met je avatar gebeurt ?

3. Goeie vraag op de sekspijler.

En wat fantastisch dat we mogen meegenieten met alle intieme momenten van je relatie. Ik knap er ontzettend van op.

4. Als ik iemand pas anderhalve maand zou kennen, zou ik het een beetje eng vinden. Maar jullie kennen elkaar al jaren, dan zou ik het helemaal niet erg vinden.

5. Ohhhhhhhh ik had nog niet gezien dat ie van Martin was, heb dus mijn reactie maar gewist.

Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

6. Als het zo is zou ik maar overwegen het te zeggen. Als het serieus een relatie betreft kun je niet duidelijk genoeg zijn...

Omdat het op de sexpijler staat: vlak voor het neuken zou ik zeggen. Er na zou zij als vrouw kunnen denken dat je wellicht meer van het neuken met haar houdt dan van haar zelf! Als dat zo is, geloof me, kun je beter je mond houden!

Hoort, een kikker piept! Schoon hij niet piepen kan.

7. Wat heeft ik hou van je zeggen met seks te maken?

Uiteindelijk komt alles goed, als het nog niet goed is, is het nog niet het einde.

8. Volgende week is het Valentijnsdag!

Zeg het dan, met een leuke teddybeer ofzo!

http://www.scrapdis.com/Orkut-Scraps/Teddy-Bear-Scraps/teddy-bear-scraps-06.jpg

Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding

9. Je kunt wel 'ik houd van je' zeggen, maar die woorden hebben in de verliefdheidsfase eigenlijk nog nul komma nul waarde. Pas als de verliefdheid gezakt is en je weet wat je aan elkaar hebt bij tegenslagen krijgen die woorden betekenis.

Een beter milieu begint bij anti-conceptie!

10. Maar gezien het moment waarop je die behoefte voelde, denk ik eerder dat je gewoon een heel erg goeie neukpartij hebt gehad.

Uiteindelijk komt alles goed, als het nog niet goed is, is het nog niet het einde.

11. quote:
    emaille schreef op 09 februari 2012 @ 10:09:
    Goeie vraag op de sekspijler.

En wat fantastisch dat we mogen meegenieten met alle intieme momenten van je relatie. Ik knap er ontzettend van op.

X-D

Maar martin, jij zou toch je intellectuele krachten gaan meten met die van Jaap op de pijler Actueel? Wat doe je hier dan nog, met een onderwerp wat hier niet eens thuishoort?

Hier had mijn motto kunnen staan.

12. Mijn vriendin zou denken: "ja daag, komt-ie bij het neuken mee! Lekker makkelijk mannetje, kom maandagochtend om 700u maar eens terug!"

Hoort, een kikker piept! Schoon hij niet piepen kan.

13. Mijn vriend zei het ook al na een paar weken (gelukkig niet na of tijdens de sex, maar met uitgaan) en ik heb maar net gedaan of ik het niet hoorde.

14. Och, ik zucht het liefst na en tijdens de seks allerlei liefdesverklaringen naar mijn vriend. Dat is volgens mij ook niet raar, op die momenten voel je dat (als het goed is) namelijk gewoon supersterk.

Maar de eerste keer zou ik dat nooit op zo'n moment zeggen en dus ben ik het wel eens met de rest.
    Wacht even totdat je dit ook op een ander moment voelt voordat je je mond opentrekt.

En 1,5 maand vind ik persoonlijk heel vroeg, maar dat betekend niet dat het niet kan.

15. ..

redband wijzigde dit bericht op 11-02-2012 09:09 met 98%
    Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

16. quote:
    vrouwke_theelepel schreef op 09 februari 2012 @ 10:16:
    Wat heeft ik hou van je zeggen met seks te maken?
    dit

17. quote:
    elninjoo schreef op 09 februari 2012 @ 10:18:
    Je kunt wel 'ik houd van je' zeggen, maar die woorden hebben in de verliefdheidsfase eigenlijk nog nul komma nul waarde. Pas als de verliefdheid gezakt is en je weet wat je aan elkaar hebt bij tegenslagen krijgen die woorden betekenis.

Eigenlijk wilde ik op Martin antwoorden: 'Als het uit je hart komt' en daar sta ik dan ook nog steeds achter. Nu ik deze post van Elninjoo lees, denk ik: 'Ja inderdaad, het kan bijna nu nog niet uit je hart komen, je zit nog midden in die roes'. Natuurlijk kenden jullie elkaar al, dus misschien hébben jullie ook al wel bepaalde dingen samen meegemaakt, maar eigenlijk vermoed ik van niet.

Daarbij vraag ik me af hoe echt jullie liefde is. Want uit eerdere topics heb ik opgemaakt dat je nog voortdurend je vraagtekens bij haar zet.

Kortom: volg je hart, maar ik betwijfel of iemand die zo star en wetenschappelijk ingesteld is als jij bent, dit ook echt kan. En dat bedoel ik niet rot, maar die twee zaken, dus gevoel en verstand, gaan (zeker bij een man) vaak moeilijk samen.

The human being is not supreme and we should never think we are, we don`t walk on this earth alone.

18. God Martin, wat een verademing is dit topic na je andere zinloze zogenaamde intelligente discussietopics waar mensen enkel inhoudelijk mogen reageren op jóu en je politieagent speelt als mensen ook maar enigzins off-topic gaan. Keep it going!

Voor mij overigens een herkenbaar iets. En ik had niet verwacht dat ik het zou typen maar: ik lees mee.

Ach, ik heb er ook maar van horen zeggen..

19. Wanneer of je ik hou van je tegen iemand zegt dat verschilt natuurlijk per persoon per situatie en per relatie. Ik was er heel gemakkelijk en open in. ik ontmoette mijn man op een verjaardag van een gezamelijke vriendin en we kletsten wat en na die tijd op de msn flapte ik er vrijwel direct uit dat ik van een persoon met een karakter zoals hij dat had ontzettend hield. En als ik van zo,n karakter hou dan hou ik denk ik ook wel van de persoon die dat heeft. Pats boem de vonk was over geslagen. Maar goed zo,n situatie komt natuurlijk niet veel voor en t was ook maar een voorbeeld van niks...... maar als jij gewoon heel erg de behoefte hebt om na 1,5 maand te zeggen dat je van je partner houd dan moet je dat gewoon doen. Jij vind dat en wat je vind dat mag je dan zeggen op zo,n moment. En zeker als het zo,n lief en warm zinnetje is!

20. Om 08.15.

Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen.

21. Als je het zo voelt.
    En of dat nog in de verliefdheidsfase is of niet, wanneer het een heel oprecht gevoel is, is het waar toch?

Ik ben ruim een jaar samen met mijn vriend en nog steeds hoteldebotel verliefd! ( en ik zie dat gevoel voorlopig ook niet verdwijnen) maar ik hou ook heel erg van hem, recht uit mij hart.
    Zeg dat ook dagelijks, en ja na de seks vrijwel altijd omdat ik mij dan zo intiem verbonden voel.

22. Ik houd van je wordt veelal ik houd alles van je .....

23. 21022012anoniem
    Afbeelding van 21022012anoniem
    09-02-2012, 11:57

Hoe zit het dan met het meisje, waarmee je aan het daten was sinds oudjaarsavond (die van de remsporen in het slipje)? Date je daar nog mee naast je vriendin?

24. Ik weet het niet Martin. Hij zei het ineens tegen mij toen ik mijn tas woesterig aan het inpakken was omdat ik snel naar werk moest. Ik schrok er nogal van, maar vond het ook wel leuk. Hoe zou jij het vinden als zij het jou zou zeggen?

Korreltje zout erbij?