Wanneer zeggen dat je niet klaarkomt?

26-07-2014 15:05 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
pluk de dag
Je vindt het wel fijn om niet klaar te komen?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niet noodzakelijk om te melden. Als hij er onzeker van wordt en er naar vraagt of er een opmerking over maakt kun je het zeggen. Ik zal me er niet druk om maken (misschien dat je daarom niet klaarkomt? Omdat je teveel bezig bent met 'het klaarkomen'?), gewoon genieten van de seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 juli 2014 @ 15:10:

Je vindt het wel fijn om niet klaar te komen?Ik vind het fijn ondanks dat ik niet niet kom
pluk de dag
quote:Peronne schreef op 26 juli 2014 @ 15:20:

[...]

Ik vind het fijn ondanks dat ik niet niet komeen keer niet klaarkomen, lijkt mij ok. Maar nooit klaarkomen, dat kan niet ok voelen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 juli 2014 @ 15:26:

[...]



een keer niet klaarkomen, lijkt mij ok. Maar nooit klaarkomen, dat kan niet ok voelen...Tja ik kan ook niet precies weten wat ik mis he
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Slechte eigenschappen? Ik heb ook bij tijd en wijle dat ik niet tot moeilijk klaarkom. Vooral met een nieuwe partner duurt het even.



Vind ik en de mannen waarmee ik ben doorgaans niet zo'n probleem. Want seks zelf vind ik doorgaans al heerlijk genoeg. Ik vind gewoon lekker geil zijn eigenlijk ook leuker dan een orgasme.



Meestal komt het ook pas ter sprake als een man iets teveel op dat orgasme gefixeerd gaat zijn. Dan trek ik hem weg, en zeg ik joh, dat gaat niet lukken nu en de komende tijd.

Of bijvoorbeeld na de seks. Ik ben zo'n type die graag evaluatie/nageniet gesprekje houdt, van oh dat was zo lekker wat je deed. Als ik nou wat makkelijker klaarkwam, dan was dat binnen no time gebeurd.



Al eens een fairy of andere magic wand geprobeerd trouwens? Dat zijn hele heftige vibrators die dan ook een lijntje naar het stopcontact hebben.

Ik vind ze al snel wat te heftig, maar schijnt voor veel vrouwen een oplossing te zijn.
quote:Peronne schreef op 26 juli 2014 @ 15:36:

[...]





Tja ik kan ook niet precies weten wat ik mis heVeel, dus.
quote:lizzebeestje schreef op 26 juli 2014 @ 15:48:

Slechte eigenschappen? Ik heb ook bij tijd en wijle dat ik niet tot moeilijk klaarkom. Vooral met een nieuwe partner duurt het even.



Vind ik en de mannen waarmee ik ben doorgaans niet zo'n probleem. Want seks zelf vind ik doorgaans al heerlijk genoeg. Ik vind gewoon lekker geil zijn eigenlijk ook leuker dan een orgasme.



Meestal komt het ook pas ter sprake als een man iets teveel op dat orgasme gefixeerd gaat zijn. Dan trek ik hem weg, en zeg ik joh, dat gaat niet lukken nu en de komende tijd.

Of bijvoorbeeld na de seks. Ik ben zo'n type die graag evaluatie/nageniet gesprekje houdt, van oh dat was zo lekker wat je deed. Als ik nou wat makkelijker klaarkwam, dan was dat binnen no time gebeurd.



Al eens een fairy of andere magic wand geprobeerd trouwens? Dat zijn hele heftige vibrators die dan ook een lijntje naar het stopcontact hebben.

Ik vind ze al snel wat te heftig, maar schijnt voor veel vrouwen een oplossing te zijn.De beste weg naar klaarkomen is het jezelf toestaan, de controle los laten. Zolang je dat niet doet, gaat ook een MW geen oplossing bieden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 juli 2014 @ 15:26:

[...]



een keer niet klaarkomen, lijkt mij ok. Maar nooit klaarkomen, dat kan niet ok voelen...



Omdat ze op een andere manier seksueel genot ervaart?



Vreemd hoor.



TS je moet blij zijn dat je gewoon van seks kan genieten op deze manier, wees er gewoon open over en legt uit hoe jij het ervaart. Voor je partner is seksueel genot zonder orgasme waarschijnlijk maar half werk, terwijl dat voor jou heel anders kan zijn.
Peronne, ik zei het eigenlijk altijd gewoon tijdens de eerste date. Ook omdat ik niet wilde dat een man maar door bleef gaan en door bleef gaan zonder dat ik kwam. Wel zo verhelderend. Heel erg jammer dat het niet lukt maar wat niet gaat gaat niet.



Sinds een jaar of 4 kom ik wel klaar tijdens seks en dat brengt beslist een nieuwe dimensie met zich mee maar toentertijd vond ik seks zonder orgasme prima.

Ik kwam wel klaar maar dan deed ik het zelf.
quote:Naara schreef op zaterdag 26 juli 2014 15:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Peronne in "Wanneer zeggen dat je niet klaarkomt?"" class="messagelink">Peronne schreef op 26 juli 2014 @ 15:36</a>:</b>

[...]





Tja ik kan ook niet precies weten wat ik mis he</div></blockquote>Veel, dus. Ik vind dat je TO een probleem zit aan te praten, wat er niet is.
Alle reacties Link kopieren
....
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 juli 2014 @ 15:57:

[...]



Veel, dus.Ok.
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
..
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 juli 2014 @ 15:57:

[...]



Veel, dus.Wat is het nut van deze reactie eigenlijk? TO heeft niks aan deze denigrerende houding
quote:Naara schreef op 26 juli 2014 @ 15:57:

[...]



Veel, dus.Ik vind dat je zeurt. Als iemand ook zonder orgasme van seks geniet is dat alleen maar fijn, geen probleem dat koste wat kost opgelost moet worden. Niet klaarkomen is typisch zo'n probleem dat zo groot is als dat je het zelf maakt.
quote:Peronne schreef op 26 juli 2014 @ 16:29:

[...]





Fijn dat het voor jou nu anders is. Inderdaad sneu dat ze doorgaan met het idee dat je klaar moet komen, en dat dat niet gebeurt. ik heb veel liever dat ze het doen zonder een 'doel' voor ogen te zien zeg maar.Dat is ook de reden dat ik het altijd wel zeg als het hem niet wordt vandaag. Niks zo vervelend als een man die het orgasme van de vrouw als hoogste doel beschouwt en maar blijft potelen en raggen om zijn (niet mijn dus) doel te bereiken. Overigens kan ik prima klaarkomen, en meestal nog heel snel ook, maar soms heb je van die dagen dat het niet wil he. Doet voor mij verder ook niks af aan de kwaliteit van de seks eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Naara, je antwoorden voegen echt niets toe..



TO, gewoon vertellen zodra je de eerste keer het bed gaat delen, en vertel hem dat jij evengoed geniet..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juli 2014 @ 16:41:

[...]





Dat is ook de reden dat ik het altijd wel zeg als het hem niet wordt vandaag. Niks zo vervelend als een man die het orgasme van de vrouw als hoogste doel beschouwt en maar blijft potelen en raggen om zijn (niet mijn dus) doel te bereiken. Overigens kan ik prima klaarkomen, en meestal nog heel snel ook, maar soms heb je van die dagen dat het niet wil he. Doet voor mij verder ook niks af aan de kwaliteit van de seks eerlijk gezegd.Ja, zo is het bij mij ook, precies zoals jij het zegt. Meestal heel makkelijk, maar soms weet ik gewoon al dat het die dag niet gaat lukken. En zodra ik dat door heb, zeg ik dat ook. Dan kan hij dat ook loslaten en kunnen we gewoon genieten.
quote:Lady-Voldemort schreef op zaterdag 26 juli 2014 16:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Peronne in "Wanneer zeggen dat je niet klaarkomt?"" class="messagelink">Peronne schreef op 26 juli 2014 @ 16:29</a>:</b>

[...]





Fijn dat het voor jou nu anders is. Inderdaad sneu dat ze doorgaan met het idee dat je klaar moet komen, en dat dat niet gebeurt. ik heb veel liever dat ze het doen zonder een 'doel' voor ogen te zien zeg maar.</div></blockquote>Dat is ook de reden dat ik het altijd wel zeg als het hem niet wordt vandaag. Niks zo vervelend als een man die het orgasme van de vrouw als hoogste doel beschouwt en maar blijft potelen en raggen om zijn (niet mijn dus) doel te bereiken. Overigens kan ik prima klaarkomen, en meestal nog heel snel ook, maar soms heb je van die dagen dat het niet wil he. Doet voor mij verder ook niks af aan de kwaliteit van de seks eerlijk gezegd.

Als ik voor mijn man spreek, dan is het echt niet zijn doel of zijn "kunst" om mij tot een orgasme te brengen. Hij wil het voor mij (en ik voor hem) zo fijn mogelijk maken. Voor heel veel mensen is het orgasme dan ook wel een doel, het heet niet voor niks een hoogtepunt. En dat dat voor sommigen niet weggelegd is, dat is misschien jammer, maar als je partner dat niet weet, zal hij of zij toch proberen jou zover te krijgen. Niet voor hemzelf, maar voor jou.

Dus TO, ik zou het gewoon zeggen tijdens de seks. Zeg dat je ook zinder hoogtepunt enorm geniet. En heb het er later nog eens uitgebreid over.
Nou, ik ben ze wel tegengekomen hoor, die het vooral van zichzelf een enorme prestatie of zelfs opoffering vonden als ze een vrouw tot orgasme brachten . In dergelijke gevallen heb ik ook wel eens gefaket, om er maar vanaf te wezen. Het was dan toch niet alsof de sekspartij voor herhaling vatbaar was .
Ik zou het aangeven als de avond gaat uitdraaien op seks.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zei bij de eerste keer seks dat hij normaal vrouwen wel kon laten komen, blijkbaar was ik in zijn ogen de enige....Ik zei hem dat er dan vast veel gefaked was. Ik kom makkelijk maar niet met een nieuwe partner, dat duurt ff.
quote:beetjegek schreef op 26 juli 2014 @ 17:35:

Mijn man zei bij de eerste keer seks dat hij normaal vrouwen wel kon laten komen, blijkbaar was ik in zijn ogen de enige....Ik zei hem dat er dan vast veel gefaked was. Ik kom makkelijk maar niet met een nieuwe partner, dat duurt ff.Zo had ik eens een bedgenoot die stomverbaasd was dat ik niet achter elkaar klaarkwam, want dat kunnen alle vrouwen toch? Nou, ik dus niet, dat moet je dan weer langzaam opbouwen zeg maar. Kortom, het is ook nooit goed of het deugt niet .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven