Wat nu te doen? De sex maar ergens anders gaan 'halen'?

02-06-2014 14:01 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
One life, live it !
quote:olympiacolbert schreef op 03 juni 2014 @ 07:51:

Wow dames, ik hoop dat het gezellig is daar op jullie ivoren toren, in de wereld waar alle relaties óf perfect zijn incl. liefde en seks, óf gewoon maar afgeschoten dienen te worden.





Ik ben er van overtuigd dat meer relaties allesbehalve perfect zijn. Ook ben ik er van overtuigd dat eenieder in dergelijke situatie terecht kan komen. Ik zit dus echt niet in een ivoren toren.



Het verschil maakt steeds de wijze waarop iemand ermee omgaat.

Terwijl TO zich een slag in de rondte wil neuken, moet zijn vrouw thuis lijdzaam het huishouden doen, de kinderen verzorgen en voor de buitenwereld doen alsof alles koek en ei is.

Als TO dit overweegt, waarom dan niet eerst bespreekbaar maken waarmee hij bezig is? Dan heeft zijn vrouw de kans om te beslissen of ze akkoord gaat of de stekker uit het huwelijk trekt. Dan is het eerlijk en kan TO zijn gang gaan.

Hij vraagt om meningen van de vivazieltjes, die krijgt hij.
quote:al_bundy schreef op 02 juni 2014 @ 18:55:



Ik wil vreemdgaan zeker niet goedpraten, maar ik ben nu min of meer in een situatie gekomen waarbij a) praten / erover beginnen niet meer helpt of averechts werkt en b) ik andere sex op een presenteerblaadje krijg aangeboden !!



Nogmaals; er is nog niets gebeurd, maar het wordt me wel steeds moeilijker gemaakt.





Ik praat vreemdgaan ook zeker nooit goed. Maar kan me er in sommige gevallen wél iets bij voorstellen.



Er is nog niets gebeurd. Gelukkig.

Besef wél dat als je er voor gaat, en het komt uit (en die kans is heel groot), je op zijn minst:

Geen 'droomhuwelijk' meer hebt. Je vrijheid om je eigen ding te doen helemaal kwijt bent, en je járen en járen nodig gaat hebben om de vertrouwensband weer op te bouwen.



En dan heb je het pas écht moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 03 juni 2014 @ 11:18:

[...]





Ik ben er van overtuigd dat meer relaties allesbehalve perfect zijn. Ook ben ik er van overtuigd dat eenieder in dergelijke situatie terecht kan komen. Ik zit dus echt niet in een ivoren toren.



Het verschil maakt steeds de wijze waarop iemand ermee omgaat.

Terwijl TO zich een slag in de rondte wil neuken, moet zijn vrouw thuis lijdzaam het huishouden doen, de kinderen verzorgen en voor de buitenwereld doen alsof alles koek en ei is.

Als TO dit overweegt, waarom dan niet eerst bespreekbaar maken waarmee hij bezig is? Dan heeft zijn vrouw de kans om te beslissen of ze akkoord gaat of de stekker uit het huwelijk trekt. Dan is het eerlijk en kan TO zijn gang gaan.

Hij vraagt om meningen van de vivazieltjes, die krijgt hij.



Correctie: dit is geen mening van een 'vivazieltje' maar zo te zien die van een Opzijzieltje.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
@ Argentovivo



Wat is een opzijzieltje?

Als jij duidelijk bent weet ik waar jij het over hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 03 juni 2014 @ 05:48:

[...]





Klopt, ik ben niet gediend van mannen/ mensen die oneerlijk zijn en anderen willens en wetens in een oneerlijke positie dwingen.

Wat is er mis met open communicatie? En als dat niet werkt kan TO zijn eigen sokken wassen, zijn eigen prakkie koken, zijn eigen drollenpot boenen. Maar ho.....hij heeft een droomhuwelijk!



Ik stel voor dat TO, Kees en Dafuq samen gaan klitten op een onbewoond eiland. Daar kunnen ze met elkaar rotzooien zoveel ze willen. Echter dat past niet bij de eer die een man te verdedigen heeft. Een man moet immers prooi vangen en neuken tot ie er bij neervalt.



En wat is daar mis mee?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
quote:troelalaaaatje schreef op 03 juni 2014 @ 11:18:

[...]





Ik ben er van overtuigd dat meer relaties allesbehalve perfect zijn. Ook ben ik er van overtuigd dat eenieder in dergelijke situatie terecht kan komen. Ik zit dus echt niet in een ivoren toren.



Het verschil maakt steeds de wijze waarop iemand ermee omgaat.

Terwijl TO zich een slag in de rondte wil neuken, moet zijn vrouw thuis lijdzaam het huishouden doen, de kinderen verzorgen en voor de buitenwereld doen alsof alles koek en ei is.

Als TO dit overweegt, waarom dan niet eerst bespreekbaar maken waarmee hij bezig is? Dan heeft zijn vrouw de kans om te beslissen of ze akkoord gaat of de stekker uit het huwelijk trekt. Dan is het eerlijk en kan TO zijn gang gaan.

Hij vraagt om meningen van de vivazieltjes, die krijgt hij.





Als TO zich idd een slag rond neukte na de 1e tegenslag was ik het met je eens, maar TO heeft al aangegeven dat hij er veel aan wil doen maar de 'lijdzame vrouw' al jaren dichtklapt. Ook vind hij het niet erg als zij buiten de deur zou neuken.



Het lijkt mij dat het een probleem van hun samen is, maar ik zie geen lijdzame vrouw uit de jaren 50 die handenwringend wacht tot haar hubby thuiskomt. Eerder een vrouw die de ballen moet hebben om aan zichzelf te werken want ook zij doet zich ernstig te kort.Er zijn artikelen genoeg dat veel vrouwen sex niet leuk vinden en dat het net zo hard aan de man kan liggen, of in combinatie van beiden. Waarom denk je dat de vaginamonologen er zijn?



Ik vind dit geen viva zieltje of opzij zieltje. Ik vind het kort door de bocht. En overigens hij neukt zich (nog) niet rond, hij vraagt advies.
Dat mag jij vinden duistercontinent. Net zo als ik achter mijn mening sta.



Wat is er mis met wederom open communicatie?

En als dat niets oplevert ieder zijn eigen weg gaan? En als dat wel iets oplevert ieder zijn eigen minnaar naast het huwelijk?



Waarom deze oneindig lange gesprekken voeren met een vrouw die je nog nooit hebt gezien over sex? Met als doel geheime sex?



Er zijn stellen die prima teren op de principes van een open relatie. In die situatie weten beiden er van en bepalen beiden ermee akkoord te gaan. Dat is toch een heel andere insteek?
quote:troelalaaaatje schreef op 03 juni 2014 @ 13:47:

Dat mag jij vinden duistercontinent. Net zo als ik achter mijn mening sta.



Wat is er mis met wederom open communicatie?

En als dat niets oplevert ieder zijn eigen weg gaan? En als dat wel iets oplevert ieder zijn eigen minnaar naast het huwelijk?



Waarom deze oneindig lange gesprekken voeren met een vrouw die je nog nooit hebt gezien over sex? Met als doel geheime sex?



Er zijn stellen die prima teren op de principes van een open relatie. In die situatie weten beiden er van en bepalen beiden ermee akkoord te gaan. Dat is toch een heel andere insteek?



Met open communicatie is niets mis, tenzij er eentje niet wil communiceren. En dan? Je kan niet verwachten van je partner dat die tot in de eeuwigheid wacht tot iemand wakker wordt. Ik vind het een gemiste kans voor de partner. Los staande van het feit dat ze in een relatie zit. Die vrouw doet zichzelf tekort door niet erover te praten, of er over te lezen, of met zichzelf aan de slag te gaan met wat zij lekker vind er zijn speeltjes genoeg om haar te plezieren.



Het is TO zijn vlucht om met een andere vrouw die er wel open voor staat en met het zelfde bijltje hakt er over te praten en niet gelijk naar de 1e chat er op te duiken. Moreel kan het in jouw ogen fout zijn, maar ja, je hebt maar 1 lichaam en dat wil ook aan de slag.

Misschien moet TO gewoon een fles wijn kopen zijn vrouw voeren en dan gaan praten als zij wat losser is.
Alle reacties Link kopieren
.
One life, live it !
quote:al_bundy schreef op 03 juni 2014 @ 14:19:

[...]





Lang geleden al eens geprobeerd... wijn vindt ze niet te zuipen en na één mixdrankje (Safari of Licor43 met jus d'orange) valt ze bijna in slaap



Dan is het tijd om aan de tafel gaan zitten als de kinderen slapen en gewoon met de feiten komen. En anders zelf met een ultimatum komen dat ze zelf maar eens gaat nadenken over seks. Als praten niet helpt misschien schrijven wel? Zoals al eerder gezegd voor haar is dit niet leuk en ze doet zichzelf ook te kort.



http://www.dokterdokter.n ... est-gemaakte-vergissingen
Of google eens rond over het onderwerp; vrouwen en seks. Misschien dat je daar wat aan hebt.
Daarom schrijf ik immers: ofwel praten en er samen uit komen. Ofwel praten en ieder zijn eigen weg gaan omdat ze er niet samen uitkomen.



Maar niet vreemdgaan zonder medeweten van vrouw.

Het gaat mij om dat laatste punt. En ja, een jaar lang communiceren met iemand op de wijze waarop TO dat doet vind ik eveneens vertrouwensbreuk.

Tis toch logisch en algemeen bekend dat mensen elkaar op een voetstuk gaan plaatsen op deze wijze. Wie weet, misschien krijgt man van die betreffende vrouw wel enorm diarree omdat die vrouw steeds maar hoofdpijn voorwend als hij zin heeft. Tuurlijk vertelt ze dat niet tegen TO. En TO naar denken dat ze onverzadigbaar is.
Alle reacties Link kopieren
To,



Is er,los van de seks, nog sprake van intimiteit? Knuffelen jullie, raken jullie elkaar aan, zoenen etc?
Je bent zelf een theepot
Och och och..
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op 03 juni 2014 @ 13:28:

@ Argentovivo



Wat is een opzijzieltje?

Als jij duidelijk bent weet ik waar jij het over hebt.



Ik kan wel duidelijk zijn hoor: een mannenhaatster die vooral vindt dat mannen met hun 'verachtelijke ideeën' het normaal lijken te vinden seks te willen hebben. Hoe durven die onverlaten!!! Ik geef het ze te doen met zure troela's en troelalalaaaaaaaaaa's van beter een in de hand dan tien in de lucht en meer van die kul als stoeptegels op hoofden gooien (!?)



Hetgeen ik nogal vergaand vind om te posten, aangezien er mensen zijn die door gooiers van stoeptegels het leven/familie/vrienden/bekenden hebben verloren.



Need I say more of ga je nu je gedrag veranderen?



Hoop doet leven.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
[quote]troelalaaaatje schreef op 02 juni 2014 @ 20:52:

Ik denk dat TO niet meer hier is omdat hij "vunzige" (zijn eigen woorden) berichten zit te sturen naar de vrouw die zijn leven verkloot omdat hij het zo moeilijk heeft en haar moeilijk weerstand kan bieden (wederom zijn eigen woorden).

Als hij die tijd nou eens zou besteden aan.........zijn droomhuwelijk (wederom zijn eigen woorden).



Ik kan deze man na het lezen van de openingspost met een openingszin waarin hij vermoed dat op dit forum ruimdenkende zielen zitten niet serieus nemen. Iedere doorsnee man die vreemdgaat redeneert op deze wijze. Als hij echt ballen had dan zou hij zijn vrouw uit de doeken doen hoeveel tijd hij besteed aan een andere vrouw die hem naar zijn zeggen het hof maakt.



Als ik zijn vrouw was en ik zou hier achter komen zou er maar 1 ding op zitten. Ik zou hem een stoeptegel naar zijn hoofd gooien met een gat er in. Een gat dat hij de rest van zijn leven zou kunnen vullen. Meer dan dat zou er voor hem namelijk niet meer inzitten.



Dit dus troela.. mind before you post...
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Ach Argentovivo, na het lezen van jou posts kom ik tot de ontdekking dat jij nog veel zuurder bent dan jij denkt dat ik ben. Heerlijke wetenschap die mij veel genoegdoening geeft.
Alle reacties Link kopieren
.
One life, live it !
Het verlangen naar iets wat je niet hebt, is vaak groot.

Je wilt graag doggy terwijl die mannen die altijd doggy mogen/moeten vast willen dat hun wijf een keer lekker bovenop komt zitten. De jouwe rijd zich klaar op je lul, zo te lezen.



Door al een jaar berichten uit te wisselen, groeit je fantasie naar iets wat steeds mooier en groter wordt. In het echt zal het spannend zijn met die meid, maar een kut blijft gewoon een kut. In de zin van dat het op zich niet anders aanvoelt of je hem in die van haar stopt of in die van je eigen wijf.

Het lastige is dat je toch naar die andere blijft verlangen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik heb ook meegemaakt bij een ex dat ik te weinig aan m'n trekken kwam. Ik vond dit frustrerend en dacht ook erover 'om het dan maar buiten de deur te gaan halen'. Uiteindelijk niet gedaan, ik hield te veel van mijn ex en wist zeker dat ik er spijt van zou krijgen.



Maar ik kan de vraag van TS goed begrijpen. Het is een afweging die je maakt: Blijf ik trouw aan mijn partner of ga ik voor mijn eigen plezier? Toch zou ik adviseren om nog eens een goed een gesprek aan te gaan met je vrouw. Je zegt dat je het voorzichtig ter sprake bent; misschien moet je wat minder voorzichtig zijn en duidelijk zeggen wat je bedoelt en wilt.
TO, het is eigenlijk vrij simpel. Jij maakt een keuze, en je accepteert de gevolgen. Hier om een soort morele instemming komen vragen is vrij onnozel in alle eerlijkheid. Ben een vent, en maak je eigen keuzes. En sta er dan voor.



Er is niets mis mee dat je behoefte hebt aan sex. Dat is geen minderwaardige behoefte, en een huwelijksbelofte houdt niet alleen volstrekte monogamie in, maar evengoed een belofte van sex. Kan je moeilijk over doen, maar dat is wel degelijk de redelijke verwachting die je mag hebben.



Als dingen niet lopen zoals je verwacht had, en beloftes worden niet ingevuld zoals je zou willen, dan maak je je eigen keuzes hoe verder.



In alle eerlijkheid, waar ik in je hele verhaal echt weinig waardering voor heb, is dat je hier om een soort toestemming komt vragen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen TO! Iedereen heeft recht op seks (primaire behoefte) maar niemand kan verplicht worden om het je te geven, ook niet binnen een huwelijk. Soms is vreemdgaan dan een passende oplossing.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Afzeiken is makkelijk hoor. Dat vind ik jammer aan dit forum tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, het is niet alleen het vreemdgaan waar je je vrouw waarschijnlijk mee gaat kwetsen. Het is ook het hele liegen en bedriegen om het vreemdgaan heen, waar het vertrouwen in jou een enorme deuk van op loopt als ze er achter komt.



Wat ga je antwoorden als ze vraagt wat je gaat doen of gedaan hebt. Hoe het op je werk was, in het geval je een vrije dag gaat nemen voor je scharrel. Met wie je uit was en wat je gedaan hebt enz. enz. Je zult overal over moeten liegen.

Wil je dat?
Alle reacties Link kopieren
Het is zoiets als tijdens het spel de spelregels veranderen. Je denkt dat je een partner/vrouw hebt waar je op zeer regelmatige basis sex mee kunt hebben en dan blijkt na een tijd dat de partner er eigenlijk geen zin meer in heeft, en dan moet jij maar kijken wat je doet. Waarom bepaalt degene die geen zin heeft altijd wat er gebeurd? Je kunt ook denken mijn partner wil sex dus geef ik hem dat.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven