Wie faked af en toe ook een orgasme?

16-09-2014 06:09 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat een groot deel van de vrouwen weleens een orgasme faked om allerlei redenen. Om er snel vanaf te zijn, of de man een goed gevoel te geven. Wie herkent dit?

Ik doe het af en toe als ik moe ben en het me allemaal te lang duurt.

Wie is hier weleens op betrapt en/of aangesproken?
Alle reacties Link kopieren
Zie mijn motto. Dus nee.



Ik zou trouwens meteen door de mand vallen, want ik zou mijn echte orgasme niet eens kunnen nadoen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Nemesis. schreef op 16 september 2014 @ 09:05:quote:Nou nee, het is natuurlijk het samenzijn wat telt. Maar het is wel de eindlijn, dat klopt. Ik kom vrij gemakkelijk klaar, dus zonder orgasme is het niet af. Maar soms werkt het niet. En heel soms heb ik dus ook geen zin meer in nog verder vrijen. En ja, dan is zo'n vervroegde finish handig.Wij werken daar ook naar toe hoor, maar soms wil het gewoon niet, dat ken ik. Maar dan zeg ik 'schat, het lukt vandaag niet' en dan stoppen we. Minder inspannend dan faken



Nou... Ik weet niet hoe jij faket (als je dat zou doen dan..), maar zo inspannend is dat nou ook weer niet. En het gaat sneller dan uit te gaan leggen waarom ik dan geen zin heb (want ik heb heel vaak zin, dus zou er dan iets aan de hand zijn??) of 'misschien tóch iets meer ontspannen of zou ik misschien dit dan even doen'.

Het komt niet vaak voor, mijn lief is ook niet kansloos want meestal krijg ik wel een orgasme en vaak vertel ik ook gewoon dat ik gewoon geen zin heb. Maar heel af en toe dus niet. Net als de rest van de vrouwen die hier niet op de sekspijler komen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 september 2014 @ 09:10:

Zie mijn motto. Dus nee.



Ik zou trouwens meteen door de mand vallen, want ik zou mijn echte orgasme niet eens kunnen nadoen.ik ook niet, soms lijkt het net of ik ineens bezeten raak, compleet met een holle rug en zwaar gegrom...oh en ik zet altijd mijn nagels in hetgeen wat ik dan vast heb, meestal zijn arm of been haha
Nee maar dat vind ik ook niet nodig! .

Ik zou in de lach schieten als ik zou faken!
Alle reacties Link kopieren
Heel soms doe ik het weleens.....als ik merk dat mijn man bijna z'n hoogtepunt bereikt maar het nog net niet lukt. Door zelf even te faken help ik hem net dat laatste zetje te geven tot een orgasme.

Overigens gebeurt het hier ook regelmatig dat we allebei wel zin hebben om te vrijen, maar bijv te moe zijn om klaar te komen. Dan zeggen we dat ook gewoon......een orgasme is heerlijk, maar dus niet het doel!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ga niet hard liggen kreunen en zeggen dat ik klaar ben gekomen als dit niet zo is.
quote:alysha1979 schreef op 16 september 2014 @ 06:09:

Om er snel vanaf te zijn, of de man een goed gevoel te geven.

Je bent er sneller vanaf, als je dat wil, door te zeggen dat je wil stoppen. Normale mensen stoppen dan.



En waarom zou het de man een goed gevoel geven als jij (doet alsof je) klaarkomt? Klaarkomen zou jou een goed gevoel moeten geven. Dat je partner je graag mee werkt aan jouw goede gevoel lijkt me niet raar, maar een man die zijn ziel en zaligheid ophangt aan het orgasme van zijn bedpartner spoort, in alle eerlijkheid, echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 16 september 2014 @ 07:18:

Sorry Suus en TO, overheen gelezen. Het was nog vroeg.Ik zie het, dacht dat ik vroeg was.
Je bent zelf een theepot
quote:Lookolook schreef op dinsdag 16 september 2014 08:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Nemesis. in "Wie faked af en toe ook een orgasme?"" class="messagelink">Nemesis. schreef op 16 september 2014 @ 08:55</a>:</b>

Maar Lookolook, dan is een orgasme dus doel op zich?</div></blockquote>Nou nee, het is natuurlijk het samenzijn wat telt. Maar het is wel de eindlijn, dat klopt. Ik kom vrij gemakkelijk klaar, dus zonder orgasme is het niet af. Maar soms werkt het niet. En heel soms heb ik dus ook geen zin meer in nog verder vrijen. En ja, dan is zo'n vervroegde finish handig. Een vervroegde finish? Bij mij is klaarkomen geen finish. Begin dan vaak pas net en zijn we nog niet eens aan penetratie toegekomen.
quote:Eva- schreef op 16 september 2014 @ 18:19:

[...]



Een vervroegde finish? Bij mij is klaarkomen geen finish. Begin dan vaak pas net en zijn we nog niet eens aan penetratie toegekomen.Bij een goede vrijpartij wel ja. Maar bij een vrijpartij tussendoor niet altijd. Voordat ik nu een verkeerd beeld schets, 98% van mijn vrijpartijen zijn heel erg lekker. 2% niet. En van die 2% fake ik er heel soms eens bij. Dus ja, ik fake wel eens. Zelden, maar toch. En nee, ik voel me daar niet slecht onder. Sorry.
Ben ik dan de enige? Ik heb het wel eens gedaan bij een ONS ja. Als ik wist dat het toch geen blijvertje was en ik bijkans alweer opgedroogd was omdat hij er zo lang over deed.

Tja.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik kom niet altijd klaar, maar ik ga zeker niet doen alsof.

Vaak is het ook bij het soort mannen dat als ik niet kom het ze voor 99% niet opvalt.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de goede orde, maar het werkwoord faken vervoeg je als "wie faket". "Ik heb gefaket". De stam is fak (faken zonder -en) en eindigt op een k. En dan 't kofschip en je weet dat je de t moet gebruiken.



Voor de volledigheid: http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/faken



Dank u.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik fake niet. Maar ik zie de man dan ook niet als de verantwoordelijke persoon voor mijn orgasme. Net zo min als dat ik mezelf zie als de verantwoordelijke persoon voor een bij hem gestreeld ego in bed. Misschien zit daar het verschil in.

Wij willen het vooral leuk en fijn hebben met elkaar.

Hij bezorgt mij vaak een orgasme. En heel enkele keer lukt het hem niet als ik even wat minder ontspannen ben (erg moe, wat dingen aan mijn hoofd). Maar dan heb ik altijd nog mijn eigen handen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 16 september 2014 @ 08:49:

Door dames die faken denken sommige mannen nog steeds dat alle vrouwen klaarkomen door weinig inspanning of enkel penetratie.



Ik lees hier weleens verhalen van vrouwen waarvan de vriend zei 'ja maar.. Mijn exen kwamen altijd klaar! Jij bent lastig!'



IDIT! Stoppen met dat gefake en leg nou eens uit wat je echt lekker vind.
Ik heb wel eens gefaket hoor. Het betrof een heer-voor-één-nacht die er zo ongeveer zijn levenswerk van maakte om mij een orgasme te bezorgen, maar helaas kon hij er niets van. Om te voorkomen dat ik daar tot in eeuwen der eeuwen zou moeten liggen en eindigen met een aan flarden geharkte doos heb ik toen maar wat ge-oeht en ge-aht. Natuurlijk had ik hem ook gewoon op zijn falen kunnen wijzen, maar ik had ook al geen zin in een oeverloze discussie .
ik doe het met een relatie nooit, vind dat je dan gewoon eerlijk moet kunnen zijn.

maar met een ONS is het wel eens gebeurd. het leek me een keer gewoon leuk om te zien wat er gebeurde als ik een paar orgasmes zou faken.

dus na de eerste zei ik dat het zo geweldig was dat hij moest doorgaan en na een tijdje fakete ik gewoon nog een keer.

en toen was hij moe omdat hij ook z'n zaad had al twee keer had gespoten en na een tijdje heb ik hem gewoon nog een keer gepakt en hard gemaakt en gezegd dat ik meer wilde en verslaafd was aan z'n lul. met moeite kreeg ik hem goed stijf en toen heb ik nummer 3 gefaket en hij leek al die tijd niets door te hebben haha. denk dat hij gewoon dacht dat hij een held was. hij viel gelijk in slaap daarna.

is verder niets geworden met hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 17 september 2014 @ 10:27:

ik doe het met een relatie nooit, vind dat je dan gewoon eerlijk moet kunnen zijn.

maar met een ONS is het wel eens gebeurd. het leek me een keer gewoon leuk om te zien wat er gebeurde als ik een paar orgasmes zou faken.

dus na de eerste zei ik dat het zo geweldig was dat hij moest doorgaan en na een tijdje fakete ik gewoon nog een keer.

en toen was hij moe omdat hij ook z'n zaad had al twee keer had gespoten en na een tijdje heb ik hem gewoon nog een keer gepakt en hard gemaakt en gezegd dat ik meer wilde en verslaafd was aan z'n lul. met moeite kreeg ik hem goed stijf en toen heb ik nummer 3 gefaket en hij leek al die tijd niets door te hebben haha. denk dat hij gewoon dacht dat hij een held was. hij viel gelijk in slaap daarna.

is verder niets geworden met hem.En dan vinden vrouwen het gek als er respectloos met hen omgegaan wordt in bed. Doe even normaal zeg!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ik doe het zelden maar een half jaar terug toch gedaan bij een 2 night stand. Hij bleef maar doorgaan met proberen mij een orgasme te geven, maakte me zelfs midden in de nacht likkend wakker. Toen heb ik maar gefaket. Ik wilde er vanaf zijn en mijn "gaat hem niet worden" kwam er bij hem niet in....
met een one night stand snap ik het nog, maar in een relatie echt niet, waar om zou je niet eerlijk zijn over wat je lekker en niet lekker vindt, of dat je even iets aan de hoofd hebt/je te moe bent/te veel hebt gedronken?



Veel mannen hebben al een raar idee van vrouwelijke orgasmes, faken helpt niet echt (en het idee hebben dat het ergens aan moet liggen ook niet).
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, bij een ONS wel gedaan. Echt heel veel eenvoudiger dan het gesprek aan te gaan. De meeste heren laten het er namelijk niet bij zitten en worden er niet plezieriger van :-)
Before you assume, there is this thing called asking.
quote:coralie76 schreef op 17 september 2014 @ 10:27:

ik doe het met een relatie nooit, vind dat je dan gewoon eerlijk moet kunnen zijn.

maar met een ONS is het wel eens gebeurd. het leek me een keer gewoon leuk om te zien wat er gebeurde als ik een paar orgasmes zou faken.

dus na de eerste zei ik dat het zo geweldig was dat hij moest doorgaan en na een tijdje fakete ik gewoon nog een keer.

en toen was hij moe omdat hij ook z'n zaad had al twee keer had gespoten en na een tijdje heb ik hem gewoon nog een keer gepakt en hard gemaakt en gezegd dat ik meer wilde en verslaafd was aan z'n lul. met moeite kreeg ik hem goed stijf en toen heb ik nummer 3 gefaket en hij leek al die tijd niets door te hebben haha. denk dat hij gewoon dacht dat hij een held was. hij viel gelijk in slaap daarna.

is verder niets geworden met hem.

Triest..



Zelfs tijdens een slecht ONS ga ik niet faken en ben ik heel direct en zeg hem dat hij beter kan stoppen omdat het niks gaat worden. Ik ga niet door tegen mijn zin in, of faken om er maar een eind aan te breien.
Ik fake nooit, maar ik kom ook vrij gemakkelijk klaar dus seks eindigt zelden zonder orgasme. Heb wel een vaste relatie, dus die weet ook wat ik fijn vind. Bij een ONS zou ik meer moeite hebben met klaarkomen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het weleens als een man echt aandringt op klaarkomen. Dat kan soms behoorlijk irritant zijn, alsof je dat op commando kunt. Ik heb alleen maar scharrels. In een relatie zou ik het niet willen, dan moet eraan gewerkt worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het heel vaak gedaan. Als iemand zijn best doet en je wil dat het klaar is want het gaat toch niet gebeuren. Ergste is dat je het dan elke keer moet faken omdat het dan zogenaamd die keer wel gelukt is.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven