Wie zorgt voor condooms?

23-08-2014 18:37 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Had laatst een date die vind dat ik als vrouw voor condooms moet zorgen. Want wij worden zwanger dus is het ons probleem. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt een man die te beroerd is even langs de kruidvat te gaan.

En liever bv een herpes infectie heeft. Ben ik nou verwend Door mannen die wel zo attent waren of is dat tegenwoordig zo?

P.s. het maakt mij geen bal uit hoor om er zelf voor te zorgen maar het idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 23 augustus 2014 @ 19:11:

Neuken met condooms is alsof je met je sokken aan in bad stapt.





Tja, je gaat graag in bad of niet.



en beide hebben ervoor te zorgen. Als de man in kwestie echter zo zou reageren zou hij bij mij meteen exit zijn.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat degene bij wie je bent, ze moet hebben. Ik neem ze niet mee als ik op stap ga, maar als ik bij iemand thuis beland ga ik er van uit dat hij condooms heeft.



Heb ook wel eens een ONS gehad die vond dat ik ze mee moest hebben. Toen zijn de onderbroeken dus aangebleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 23 augustus 2014 @ 19:11:

Neuken met condooms is alsof je met je sokken aan in bad stapt.Neuken zonder is alsof je mee doet aan Russisch roulette.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga (mannetje zijnde) nooit zonder op pad. Beter op het juiste moment een paar binnen handbereik dan ik op het 'moment supreme' af moeten haken omdat het niet veilig kan.



Daarnaast, it takes two to tango, kan het dus wel waarderen als door beide kanten om gedacht wordt. Zo'n wie moet wat doen in welke situatie vind ik altijd zo kinderachtig...bovendien weing bevorderlijk voor de 'mood' als daar op het verkeerde moment nog over nagedacht moet worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 23 augustus 2014 @ 19:11:

Neuken met condooms is alsof je met je sokken aan in bad stapt.Ik dacht dat jij ooit eens ( nog? ) swinger was. Deed je het toen ook met iedereen zonder?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 23 augustus 2014 @ 19:14:

Ik vind dat degene bij wie je bent, ze moet hebben. Ik neem ze niet mee als ik op stap ga, maar als ik bij iemand thuis beland ga ik er van uit dat hij condooms heeft.





Jij hebt ze wel bij je eigen thuis?



Heb ook wel eens een ONS gehad die vond dat ik ze mee moest hebben. Toen zijn de onderbroeken dus aangebleven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha die reacties allemaal best grappig.

Maar ik ben ook wel een beetje bang dat een man de verkeerde indruk krijgt als ik tijdens de eerste date al met condooms sta te wapperen. Alsof ik er al vanuit ging sex te hebben.

Terwijl dit kwam er van maar doorgaan s is het niet gebruikelijk dadaty ik de eerste date al met iemand de koffer induik
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ik al ruim 15 jaar in een monogame relatie zit en daar voorlopig nog lang niet uit wil.



Maar ik snap echt niet dat iemand risico gaan lopen door zonder condoon te neuken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 23 augustus 2014 @ 19:14:

Ik vind dat degene bij wie je bent, ze moet hebben. Ik neem ze niet mee als ik op stap ga, maar als ik bij iemand thuis beland ga ik er van uit dat hij condooms heeft.



.Waarom vraag je dat niet voor je met iemand mee naar huis gaat? Kun je nog langs een bezinepomp en kan je broek uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 19:16:

[...]

Ja. Alleen liggen ze momenteel te verstoffen want ik ben al lang in een relatie. Maar dat "bij hem moet hij ervoor zorgen", telde dus ook andersom ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Canoura schreef op 23 augustus 2014 @ 19:16:

Haha die reacties allemaal best grappig.

Maar ik ben ook wel een beetje bang dat een man de verkeerde indruk krijgt als ik tijdens de eerste date al met condooms sta te wapperen. Alsof ik er al vanuit ging sex te hebben.

Terwijl dit kwam er van maar doorgaan s is het niet gebruikelijk dadaty ik de eerste date al met iemand de koffer induikAl neuk je elke week met iemand anders, boeiend
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Canoura schreef op 23 augustus 2014 @ 19:16:

Haha die reacties allemaal best grappig.

Maar ik ben ook wel een beetje bang dat een man de verkeerde indruk krijgt als ik tijdens de eerste date al met condooms sta te wapperen. Alsof ik er al vanuit ging sex te hebben.







Wat een onzin.

Wat is er mis met voorbereid te zijn op je-weet-maar-nooit?



En als hij condooms heb denk je dat dan ook; dat hij om het even wie een beurt wou geven?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 19:17:

[...]





Waarom vraag je dat niet voor je met iemand mee naar huis gaat? Kun je nog langs een bezinepomp en kan je broek uit.



Geen idee, misschien omdat ik er vanuit ging dat iedereen gewoon condooms thuis heeft. Zoiets als tandpasta.



Tot ik er dus één zonder tegen het lijf liep.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 23 augustus 2014 @ 19:20:

[...]





Geen idee, misschien omdat ik er vanuit ging dat iedereen gewoon condooms thuis heeft. Zoiets als tandpasta.



Tot ik er dus één zonder tegen het lijf liep.Voortaan standaard één of twee in je tasje/ dashboardkastje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 19:21:

[...]





Voortaan standaard één of twee in je tasje/ dashboardkastje.



Nja nu heb ik ze niet meer nodig. Maar mocht het er ooit weer van komen, dan is dat wel een slimme. Of inderdaad van tevoren vragen.



Maar je bent toch ook je eigen cockblocker als je geen condooms in huis hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 23 augustus 2014 @ 19:23:

[...]





Maar je bent toch ook je eigen cockblocker als je geen condooms in huis hebt?Ja, lijkt mij wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn blijkbaargenoeg vrouwen die zo achterlijk zijn om dan toch maar te neuken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
En achterlijke mannen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:to_the_hilt schreef op 23 augustus 2014 @ 19:14:

Ik ga (mannetje zijnde) nooit zonder op pad. Beter op het juiste moment een paar binnen handbereik dan ik op het 'moment supreme' af moeten haken omdat het niet veilig kan.



Daarnaast, it takes two to tango, kan het dus wel waarderen als door beide kanten om gedacht wordt. Zo'n wie moet wat doen in welke situatie vind ik altijd zo kinderachtig...bovendien weing bevorderlijk voor de 'mood' als daar op het verkeerde moment nog over nagedacht moet worden.



Eensch!

Ik, als vrouw zijnde, heb ook altijd wel op zak als ik denk dat die gelegenheid er komt.

Vind overigens wel dat je, als je sexueel actief bent (en geen vaste partner), die dingen gewoon in huis hoort te hebben. Net als tandpasta, zoals hier al werd gezegd.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Als je persé zoetjes in je koffie wilt en je gaat er van uit dat al je vrienden en vrienden in spé zoetjes in huis hebben is de kans groot dat je niet overal een lekkere bak koffie kunt drinken.

Hoeveel moeite is het om een doosje zoetjes in je tas te stoppen?

En zouden mensen dan ook denken " zooooo, asociaal, zeg; die gaat er van uit dat ze gewoon koffie krijgt,....wat een heks! " ?





En hetzelfde geldt voor condooms.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Canoura schreef op 23 augustus 2014 @ 19:16:

Haha die reacties allemaal best grappig.

Maar ik ben ook wel een beetje bang dat een man de verkeerde indruk krijgt als ik tijdens de eerste date al met condooms sta te wapperen. Alsof ik er al vanuit ging sex te hebben.

Terwijl dit kwam er van maar doorgaan s is het niet gebruikelijk dadaty ik de eerste date al met iemand de koffer induik



Je staat wel open voor seks tijdens de eerste date, maar je probeert dat te verbloemen door net te doen alsof dat niet zo is en daarom neem je geen verantwoordelijkheid om jezelf te beschermen. Verknipt.



JIj hebt ook het syndroom van 'te graag aardig gevonden willen worden en ik ben een net meisje'.



Er zitten bijna standaard condoom in mijn tas zelfs wanneer ik geen date heb.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ben helaas te aardig.

Maar was ook alweer een jaar of 6 uit de date runnen.

Dus laten we het een beginners fout noemen
Beide zijn verantwoordelijk,

maar voor mij zou het ook een afknapper zijn als een man ze niet heeft.
Alle reacties Link kopieren
Net zoals ik zelf mijn sokken koop zorg ik ook voor mijn eigen condooms.

Sokken voor mijn voeten, condooms voor mijn erectie.

De vergelijking tussen in bad en in een vagina gaan begrijp ik niet.

Persoonlijk ervaar ik neuken niet als een plons in iets wat mijn hele lichaam kan omvatten.

Seks is geen spelonkduiken.

Alleen mijn geslachtsdeel hoeft erin te passen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Een man die jou een slet vindt omdat je condooms bij je draagt maar die wel seks wil hebben op de eerste date is sowieso een eikel waar je nooit een relatie mee zou willen, toch?



Een keer seks met een eikel dat kan wellicht nog net, maar je moet er niet aan blijven plakken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven