Wie zorgt voor condooms?

23-08-2014 18:37 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Had laatst een date die vind dat ik als vrouw voor condooms moet zorgen. Want wij worden zwanger dus is het ons probleem. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt een man die te beroerd is even langs de kruidvat te gaan.

En liever bv een herpes infectie heeft. Ben ik nou verwend Door mannen die wel zo attent waren of is dat tegenwoordig zo?

P.s. het maakt mij geen bal uit hoor om er zelf voor te zorgen maar het idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 augustus 2014 @ 19:29:

[...]





Je staat wel open voor seks tijdens de eerste date, maar je probeert dat te verbloemen door net te doen alsof dat niet zo is en daarom neem je geen verantwoordelijkheid om jezelf te beschermen. Verknipt.



JIj hebt ook het syndroom van 'te graag aardig gevonden willen worden en ik ben een net meisje'.



Er zitten bijna standaard condoom in mijn tas zelfs wanneer ik geen date heb.wat weer een harde reactie. het gaat niet om verbloemen, maar meer om jezelf niet zó bloot willen geven. als ik bij een man thuis kom, eerste date, en ik sta open voor seks, maar hij blijkt geen condooms thuis te hebben, dan geef ik mijn motieven wel behoorlijk bloot als ik verrukt uitroep "tadaaaaaaaaa, ik heb ze!!!!" misschien ligt het aan mij en ben ik naïef, maar de gedachte dat we elkaar zo onweerstaanbaar woestaantrekkelijk vonden dat het onmogelijk was om geen seks te hebben op date 1 vind ik romantischer dan dat ik met voorbedachte rade op mijn fiets stap
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
maar ik heb ze altijd in huis, en vrijwel altijd eentje in mijn tas, en ik verwacht van een man hetzelfde.
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
Dalliance, ik begrijp jou niet.

Jij staat open voor seks en hij mag niet weten dat jij dat motief hebt?

Huh?



Condooms bij je hebben is mi een gezonde voorzorgsmaatregel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 23 augustus 2014 @ 18:56:

In relaties met mij betalen mannen de helft van alle anticonceptie. Maakt niet uit wat die anticonceptie is.



TO, heb je hem gevraagd of hij wil helpen opvoeden of dat hij alleen alimentatie betaalt? Een zwangerschap vindt hij geen probleem toch?In relaties heb je de mogelijkheid om die kosten te delen, ja. Dat is hartstikke netjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 23 augustus 2014 @ 19:38:

[...]



wat weer een harde reactie. het gaat niet om verbloemen, maar meer om jezelf niet zó bloot willen geven. als ik bij een man thuis kom, eerste date, en ik sta open voor seks, maar hij blijkt geen condooms thuis te hebben, dan geef ik mijn motieven wel behoorlijk bloot als ik verrukt uitroep "tadaaaaaaaaa, ik heb ze!!!!" misschien ligt het aan mij en ben ik naïef, maar de gedachte dat we elkaar zo onweerstaanbaar woestaantrekkelijk vonden dat het onmogelijk was om geen seks te hebben op date 1 vind ik romantischer dan dat ik met voorbedachte rade op mijn fiets stap





Ik heb met voorbedachte rade ook altijd tampons in mijn tas, paracetamol en zakdoekjes. Wie denkt daar dan wát van?

En als je zo op stap gaat, waarom dan ook geen condooms? Omdat dat dan niet romantisch zou zijn?

Dus jij vindt een ongewenste zwangerschap en/ of een SOA romantischer dan " hé, gelukkig, ik heb nog een condoom ergens onderin mijn tas dus laten we elkaar opvreten " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Weet je dat is weer de discussie als je als vrouw voorbereid bent op sex zien sommige mannen je als slet. Terwijl het voor de man de normaalste zaak van de wereld is.
Alle reacties Link kopieren
Quote: het gaat niet om verbloemen, maar meer om jezelf niet zó bloot willen geven. als ik bij een man thuis kom, eerste date, en ik sta open voor seks, maar hij blijkt geen condooms thuis te hebben, dan geef ik mijn motieven wel behoorlijk bloot als ik verrukt uitroep "tadaaaaaaaaa, ik heb ze!!!!"



Bloter geven dan je amandelen te tonen via je schaamspleet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je na deze extreme uiting van liefde en romantiek nog je panty laten zakken ?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een man die zich ouderwets hoffelijk gedraagt tegenover een vrouw en daar hoort ook bij dat hij voor de condooms zorgt zodat ik mij niet ongemakkelijk hoef te voelen in een winkel door condooms te moeten gaan kopen.



Ik vind het ook best een sletterige indruk geven om als vrouw condooms bij je te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:staafmixer schreef op 23 augustus 2014 @ 19:50:

Heb je na deze extreme uiting van liefde en romantiek nog je panty laten zakken ?Nee
Alle reacties Link kopieren
Als je met een vent mee naar huis gaat die niet je partner is, wat geef je dan precies bloot, met of zonder condooms? Volgens mij niets meer of minder dan dat je wel zin hebt in een potje neuken.



En mét condooms geef je dan ook nog aan dat je tot tien kunt tellen, niet uit een ei komt en je verantwoording neemt voor je eigen gezondheid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 23 augustus 2014 @ 19:42:

Condooms bij je hebben is mi een gezonde voorzorgsmaatregel.

Eens.



Maar wat ik bedoel ligt denk ik meer aan hoe duidelijk je je intenties wilt laten zien. Ik kwam een keer bij een man thuis die de condooms al open en bloot naast de tv had liggen. Dat is niet verboden en zelfs heel verstandig van die beste jongen, maar ik vond het wel een afknapper. Ik vind het dan toch iets charmanter als de condooms ergens in een nachtkastje liggen. Hetzelfde gevoel geeft condooms meenemen op een date. Als we bij hem thuis daten en date heeft ze thuis, is dat heel verstandig, als ik ze meeneem naar hem toe, is dat ook heel verstandig, maar als ik ze dan daadwerkelijk uit mijn tas moet vissen, voelt dat toch een beetje minder charmant. omdat verstandig zijn uiteraard voor charme gaat, heb ik ze altijd bij me, maar ik voel me wel vrij knullig als ik ze ook echt nodig heb. maar dat verschil is ongetwijfeld heel subjectief.
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 augustus 2014 @ 19:50:

zodat ik mij niet ongemakkelijk hoef te voelen in een winkel door condooms te moeten gaan kopen.



Ik vind het ook best een sletterige indruk geven om als vrouw condooms bij je te hebben.Echt??????????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je jezelf niet wil bloot geven dan heb je ook geen seks op de 1e date.



Ik wil in principe geen seks buiten een relatie toch heb ik condoom bij mij meestal omdat ik gewoon vergeet dat deze in mijn tas zitten. Daarnaast kan het ook ineens anders lopen dan je dacht. Of iemand is een leuke ONS en geen materiaal voor iets anders, ..etc.



Vrouwen die van die duale denkbeelden en dat ook uitstralen hebben vaak dan maar onbeschermde seks of krijgen ruzie over comdooms in de heat of de moment en moeten dan zijn huis uit zien te komen....Onduidelijk gedrag vertonen bij iemand die je niet kent, daarmee loop je ook het risico iets te doen wat je eigenlijk niet wilt. ik vind dat gewoon dom en het zou mij in dat soort situaties echt niet uitmaken wat de eerste de beste jojo/date daar van vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 augustus 2014 @ 19:50:

Ik wil een man die zich ouderwets hoffelijk gedraagt tegenover een vrouw en daar hoort ook bij dat hij voor de condooms zorgt zodat ik mij niet ongemakkelijk hoef te voelen in een winkel door condooms te moeten gaan kopen.



Ik vind het ook best een sletterige indruk geven om als vrouw condooms bij je te hebben.Precies! Ben blij dat ik niet de enigste vreemde vogel hier ben
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 19:52:

Als je met een vent mee naar huis gaat die niet je partner is, wat geef je dan precies bloot, met of zonder condooms? Volgens mij niets meer of minder dan dat je wel zin hebt in een potje neuken.



En mét condooms geef je dan ook nog aan dat je tot tien kunt tellen, niet uit een ei komt en je verantwoording neemt voor je eigen gezondheid.oke waar ik het over heb is niet na een nachtje stappen met een man meegaan, maar echt een date. voor iemand koken. filmpje kijken, noem het maar. voor mij zit daar wel een verschil, maar misschien niet voor iedereen.
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben daarin misschien een verwend nest dan blijkbaar
Alle reacties Link kopieren
De hele wereld neukt. Het is 2014. Voel je je als vrouw vandaag de dag echt nog ongemakkelijk om condooms te kopen?



Ik zou me erger schamen als ik voor een abortus bij de huisarts zat dan wanneer ik met zes buurvrouwen in de rij voor het Kruidvat een pak condooms sta af te rekenen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 augustus 2014 @ 19:50: [...]zodat ik mij niet ongemakkelijk hoef te voelen in een winkel door condooms te moeten gaan kopen [...]Lang leve de webshops die in discrete anonieme bruine enveloppen en pakketjes de inboedel van een complete seks shop bij je afleveren (en bij afwezigheid zelf bij de buren afgeven) zonder dat ook maar iemand weet wat je zoal besteld.
quote:sugarmiss schreef op 23 augustus 2014 @ 19:50:

Ik wil een man die zich ouderwets hoffelijk gedraagt tegenover een vrouw en daar hoort ook bij dat hij voor de condooms zorgt zodat ik mij niet ongemakkelijk hoef te voelen in een winkel door condooms te moeten gaan kopen.



Ik vind het ook best een sletterige indruk geven om als vrouw condooms bij je te hebben.







Dat dat nog bestaat zeg. In welk museum van oudheden woon jij?
Alle reacties Link kopieren
Maar goed hij mag dus wel met bevoorbedachte rade op pad gaan, en een vrouw niet. Indien je deze redenatie volgt dan is de man toch ook een slet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 19:56:

De hele wereld neukt. Het is 2014. Voel je je als vrouw vandaag de dag echt nog ongemakkelijk om condooms te kopen? nee hoor
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 augustus 2014 @ 19:56:

Maar goed hij mag dus wel met bevoorbedachte rade op pad gaan, en een vrouw niet. Indien je deze redenatie volgt dan is de man toch ook een slet?is dit naar mij toe gericht?
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
To-hilt...ik heb erg nieuwsgierige postbode, spannende pakketjes komen vaak opengemaakt aan. Maar dan nog....who cares.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 23 augustus 2014 @ 19:55:

[...]



oke waar ik het over heb is niet na een nachtje stappen met een man meegaan, maar echt een date. voor iemand koken. filmpje kijken, noem het maar. voor mij zit daar wel een verschil, maar misschien niet voor iedereen.Een avondje bankhangen vind ik risicovoller qua kans op natte doos en heel veel zin in seks dan een avondje kroeg. Dus als ik iemand uit zou nodigen om te komen eten/ filmpje kijken, dan zou ik zeker zorgen voor een familiepak condooms.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven